187. Obuwie na lato| Sklep Kamil.

sierpnia 07, 2017

buty ze sklepu Kamil

Jeszcze jakiś czas temu nie wyobrażałam sobie robienia zakupów przez Internet. Musiałam wszystko zobaczyć, dotknąć i przymierzyć. Obecnie częściej decyduję się na taką formę zakupów, za to chodzenie po sklepach stacjonarnych męczy mnie coraz bardziej. Właśnie jestem w trakcie przeglądania obuwia ze sklepu Kamil. Może Wam też wpadnie coś w oko :)

Sklep Kamil posiada w swojej ofercie buty na każdą porę roku. Można tam znaleźć nie tylko lekkie balerinki, klapeczki czy sandałki, ale również buty trekingowe, glany oraz kozaki na zimę. Sklep w swojej ofercie posiada obuwie zarówno polskich, jak i zagranicznych producentów. A wśród nich: Badura, Big Star, McArthur, Wojas i wielu innych. 

Przypomniało mi się jak to jeszcze za czasów szkoły średniej chodził mi po głowie zakup glanów. Niestety cena w lokalnym sklepiku skutecznie mnie odstraszała. Na stronie sklepu Kamil znalazłam glany z firmy McArthur w całkiem przyzwoitej cenie. 

tanie glany, bordowe glany

GLANY MCARTHUR [TUTAJ]

OBUWIE NA LATO

Mamy lato, więc przejdźmy do czegoś lżejszego. Oczywiście na takich upałach najczęściej sięgamy po klapeczki, sandałki lub koturny. Poniżej przedstawiam Wam kilka modeli, które wpadły mi w oko. 

Sandałki na lato, baleriny z kokardką



1. SANDAŁY MONNARI [TUTAJ
2. SANDAŁY MONNARI [TUTAJ]
3. PÓŁBUTY WISHOT [TUTAJ]
4. SANDAŁY MONNARI [TUTAJ]
5. BALERINY UNCOME [TUTAJ]


Podczas przeglądania oferty sklepu od razu zwróciłam uwagę na piękne sandałki na obcasie. Spodobały mi się ich wesołe, letnie kolory oraz trochę grubszy obcas, który wygląda na stabilny. Sądzę, że takie buty doskonale sprawdziłyby się w połączeniu z białymi spodniami lub klasycznymi jeansami. Oczywiście nie można zapomnieć, że z letnimi sukienkami również stanowiłyby duet idealny. Punktem obowiązkowym było dla mnie przejrzenie balerinek, gdyż to mój ulubiony rodzaj obuwia. Moje nogi czują się w nich znacznie lepiej niż na obcasach. Szczególnie spodobały mi się czarne balerinki z kokardką. Wyglądają elegancko, ale równocześnie nadają się na wyjście z przyjaciółmi, czy na zakupy. W dodatku kokardka stanowi detal obok którego trudno przejść obojętnie. Uwielbiam też klasyczne modele balerinek, bez żadnych dodatków. Za to ich kolor albo tekstura mogą bardziej się wyróżniać. W tym przypadku zwróciłam uwagę na pozłacane balerinki. Pięknie prezentowałyby się z letnią opalenizną. 

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

Sklep oferuje dla swoich klientów specjalny program lojalnościowy. Dzięki niemu można uzyskać atrakcyjne rabaty. 

Punkty w programie można uzyskać w następujący sposób:

- Za każde wydane 10 zł - 6 pkt 
- Za zarejestrowanie na stronie SklepKamil.pl - 50 pkt
- Za wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera - 50 pkt
- Za dodanie opinii do produktu - 30 pkt
- Za dodanie własnego zdjęcia przedstawiającego zakupiony produkt - 70 pkt 
- Za polecenie produktu znajomemu - 10 pkt

Więcej szczegółów oraz regulamin znajdziecie na stronie sklepu. 

***
Instagram: @adazet@adazet


Wczoraj na Instagramie udało mi się przekroczyć liczbę 2000 Obserwatorów. Cieszę się tym bardziej, jako że był to mój mały cel zapisany w zakładce MARZENIA I CELE. Dziękuję wszystkim, którzy się do tego przyczynili :) Postaram się, by moje zdjęcia stały się piękniejsze i bardziej inspirujące! 

Jakie buty najchętniej nosisz latem? Czy obuwie to dla Ciebie element stroju, który powinien zwracać uwagę? :)



You Might Also Like

27 komentarze

  1. Latem najchętniej wkładam japonki, bo są wygodne, stopy się w nich nie pocą oraz mnie nie obcierają tak jak inne buty, np. baleriny. Czy buty powinny zwracać uwagę? To zależy od tego, na co chcemy zwrócić uwagę w naszej stylizacji. Ja bardzo lubię buty, które się wyróżniają, np. mam w swojej kolekcji trampki z ogonkiem i uszami króliczka. Są takie słodkie. <3 Gratuluję mnóstwa obserwatorów zarówno na blogu jak i Instagramie. :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat nie mam żadnych japonek. Miałam kiedyś, ale irytował mnie dźwięk jaki wydawały przy każdym kroku :P
      Buciki o których napisałaś widziałam kiedyś w sklepie i byłam nimi zauroczona :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Buciki śliczne, muszę zerknąć na stronkę:) Gratuluję tak dużej liczby obserwatorów, też bym tyle chciała:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknij, może znajdziesz tam coś dla siebie :)
      Dziękuję :) Dla jednych to dużo, dla innych mało, ale pomimo, że to drobnostka, to wywołała uśmiech.

      Usuń
  3. Ja stawiam na wygodę, więc balerinki najbardziej mi odpowiadają i podobają mi się wybrane przez Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. też kiedyś nie lubiłam kupować butów przez internet, ale ostatnio się przemogłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty jak buty. ;)
    Natomiast serdecznie gratuluję sukcesu instaramowego! Zasługujesz na więcej! DUŻO więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje, szczególnie baleriny przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś gdzieś informacja o tym sklepie mi się przemknęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaraz zerknę na stronkę i sprawdzę co mają w asortymencie.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję 2000 obserwatorów! W pełni zasłużone. Nie słyszałam o tym sklepie. Latem lubię nosić w szczególności espadryle <3 Dziękuję za miły komentarz u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tamtym roku kupiłam niebieskie glany za 120 zł, łaziłam w nich po górach przy -15 stopniowym mrozie, łaziłam w nich po ciapie pośniegowej, po deszczu też się zdarzyło, buty wytrzymałe, leża i czekają na swój czas w tym roku. Też się zastanawiam dlaczego te znane firmy od np martensów wywalają cenę po 600zł za buta, jakby dali mniejszą to zapewne więcej osób kupiłoby u nich. Kupuję tańsze a sprawdzają się również dobrze jak te droższe, w piwnicy mam jeszcze glany z czasów liceum właśnie McArthura bordowo czarne, które czasem zakładam na koncerty, co by mi zbytnio nóg nie zdeptali :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te buty, jednak jak na razie nie umiem się przekonać do zakupów przez Internet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja latem najchętniej ubieram wygodne sandałki. :) Świetny pomysł z tym programem lojalnościowym. Może skuszę się na zakupy w tym sklepie.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. butów nigdy za wiele ;) z chęcią zajrzę do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z pewnością zajrzę do sklepu,bo mnie zainteresował. Jednak w lato, w tej mojej szafie nie brak jest butów na obcasach, tych cudownych sandałków na obcasach itd :) Są u mnie numerem jeden! Nie noszę jednak japonek, nie lubię.
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne te buty, szczególnie te różowe sandały mi się podobają i do tego całkiem fajna cena:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja postawiłam na trampki w panterkę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Większość lata są to sandałki, o ile pogoda dopisuje :) Najczęściej płaskie albo koturny, na drugim miejscu stawiam wszelkie tenisówki i trampki.
    Lubie kiedy strony prowadzą programy lojalnościowe, często z nich korzystam, nawet na chińskich stronkach :)
    www.milleremilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Balerinki bardzo fajnie się prezentują ;).

    OdpowiedzUsuń
  19. Nr. 4 są cudne!! :))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne buty! Ciężko wybrać, które są najlepsze. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię balerinki :) zerkne na stronę :) obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakupy przez Internet mogą być ryzykowne, ale przecież produkty zawsze można zwrócić. E-sklepy to bardzo wygodna opcja zakupowa :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  23. Koturny to bardzo dobry wybór na lato. Połączenie stylu i elegacji z lekkością wymaganą w ciepłe dni.

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.