184. Stylizacja: T-shirt Coca-Cola + letnie ujęcia.

lipca 27, 2017


Dzień dobry :) Dzisiaj pogoda wyjątkowo dopisuje, a słoneczko swoimi promieniami zagląda do mojego pokoju. Z tego względu mam dla Was bardzo klasyczną stylizację idealną na cieplejsze dni. Zdjęcia zostały zrobione nad Wisłą, ale oprócz nich chcę pokazać Wam parę letnich kadrów. 


Pomimo tego, że ponad tydzień spędziłam w Toruniu, to nie przygotowałam dla Was zdjęć z tego miasta. Kilka kadrów mogliście zobaczyć na moim Instastory @adazet. Toruń jest przepięknym miastem, ale bardziej zachwyca mnie piękno natury. O wiele lepiej czuję się nad rzeką, piaszczystej plaży czy nawet w swoim ogrodzie. Podczas swojego pobytu w okolicach Torunia część czasu spędziłam na nowym toruńskim moście oraz pod mostem. Spokojnie, miałam gdzie mieszkać ;) Tam tylko robiliśmy zdjęcia ze znajomymi. Gdy tylko pogoda dopisała, to wybraliśmy się do kamieniołomu w Piechcinie, gdzie znajduje się centrum nurkowania. Widok był naprawdę piękny. Woda była tak przejrzysta, że ze sporej wysokości można było zobaczyć ryby oraz całe sylwetki pływających ludzi. Najbardziej jednak spodobał mi się czas spędzony sam na sam z moim chłopakiem. Spacerowaliśmy albo urządzaliśmy sobie wycieczki rowerowe nad Wisłę. Tam też powstało kilka ujęć, które włożyłam do naszej fotoksiążki. Gdy tylko ją otrzymam, to oczywiście Wam pokażę! :)





T-shirt Coca-Cola i szorty 

Wracając do stylizacji, to latem uwielbiam chodzić w krótkich szortach i prostych  T-shirtach. Szorty w dzisiejszej stylizacji są dość odważne i krótkie, ale nie odsłaniają tyłka, więc mogą być. Pochodzą ze sklepu Zaful  [więcej zdjęć post TUTAJ]. Na miasto bym ich nie założyła, ale na spacery wśród pól i zbóż są odpowiednie.
Uwielbiam białe bluzki z prostymi nadrukami. Ten przyciąga wzrok dzięki czerwonemu napisowi Coca-Cola. Koszulkę kupiłam już w styczniu [WPIS TUTAJ], ale dopiero teraz zaczęłam ją częściej zakładać. Nie za bardzo odpowiadała mi jej długość, gdyż sylwetka wyglądała w niej nijako, dlatego zaczęłam wiązać swój T-shirt niczym Deynn ;) Dobry sposób na zmianę wyglądu swojej bluzki, ale należy pamiętać o tym, że materiał mocno się naciąga i koszulka przestaje się nadawać do zwykłego noszenia.













Po powrocie do domu czekały na mnie paczuszki z Zaful, a w nich różne letnie wspaniałości. Jeśli ciekawi Was co, to podrzucam linki oraz gorąco zachęcam do obserwacji mojego konta na Instagramie @adazet :)

LINKI Z ZAFUL:




Dzisiejszy wpis był luźniejszy, ale korzystając z wolnych dni zabieram się do stworzenia czegoś bardziej treściwego. Doszły mnie słuchy, że chcecie poczytać o aktualizacji włosów oraz dowiedzieć się jakie mam rady dla osób zmagających się z pisaniem pracy licencjackiej/inżynierskiej. Oprócz tego chcę w końcu zacząć pisać o pielęgnacji cery

Wolisz wakacyjne zdjęcia przyrody czy architektury? ;) 








You Might Also Like

39 komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz, a linki poklikane :) (15,49$, 3,69$, 18,99$, 9,99$, 18,99$ :)
    Przy okazji chciałabym zaprosić cię do zamkniętej grupy na Fb : https://www.facebook.com/groups/124238751499996/ gdzie wspólnie pomagamy sobie w zbieraniu kliknięć. Jeśli masz ochotę i czas - dołącz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie i miłe słówka :)

      Usuń
  2. Właśnie ostatnio robiłam zamówienie na Zaful i zastanawiałam się nad tymi szortami, ale ostatecznie wybrałam inne. Mega mi się podobają i przy następnych zakupach na pewno wylądują w koszyku haha ;). Super pomysł na stylizację. Mega fajny, letni klimat zdjęć.

    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jak chciałam je podlinkować to okazało się, że już ich nie ma na stronie Zaful. A szkoda, bo naprawdę fajne i wygodne szorty mi się trafiły. Jedyne co to nie miały otworu na guzik, ale tata temu zaradził ;)

      Dziękuje za miłe słowa dotyczące zdjęć <3 Też podoba mi się ich letni klimat :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Gdybym się bała, to bym tam nie wlazła :D Poza tym stałam na ścieżce po której i tak musieliśmy iść, żeby dostać się na brzeg Wisły.

      Usuń
  4. Ja wolę zdjęcia natury, ale ja to w ogóle wolę naturę.
    I u mnie od dwóch dni bez przerwy leje...Gdańsk podtopiony, ogólnie środek lata, nie? :P

    Co do bluzki, to ja lubię tak wiązane t-shirty, ładnie podkreślają talię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, to dobrze, że nie wybierałam się w tamte rejony. W Toruniu pogoda była w kratkę. Dzisiaj już jestem w swoich górzystych terenach i rano było przepięknie. Teraz widzę szare chmury za oknem. Tak czy siak to lato płata nam figle.

      Jak się podwiązuje bluzkę wyżej, to jeszcze lepiej podkreślają talię, ale nie chciałam pokazywać pępka ;p

      Usuń
  5. Bardzo fajne kadry. :) Początkowo myślałam, że jest to wiązana bluzka, a tu się okazało, że ją "przerobiłaś", super, nadało te jej wyrazu. :) Natura czy architektura? Architektura, a konkretnie architektura miast. :) Chociaż natura też ma w sobie coś, co przyciąga. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) O, lubię czytać o takich różnicach poglądowych. Komentarz wyżej nawiązywał do tego, że woli zdjęcia natury ;)
      Niektóre miasta również wyglądają fenomenalnie na zdjęciach.

      Usuń
  6. Fajne sa te szorty! Podobaja mi sie :D

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię takie luźne stylizacje :)
    super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetna ta koszulka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te zdjęcia! Kto Ci je robi?
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zdjęcia robił mi chłopak. Trafiliśmy na idealne światło i sama byłam zachwycona tym jak to pięknie nam wychodziło :)

      Usuń
  10. To prawda, szorty są krótkie, ale z taką figurą wszystko wygląda bardzo smacznie :D Jak ktoś ma warunki, to powinien je pokazywać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję ;) Ja tam akurat nie lubię za dużo pokazywać :D

      Usuń
    2. Ja w ogóle nie mam warunków, to nie ma nawet co marzyć haha

      Usuń
  11. Potwierdzam, Toruń to piękne miasto! :) Zwiedzałaś starówkę? Cudowne zdjęcia! *.*
    ohmylifex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, byłam na Starówce, ale robiłam tam zdjęcia telefonem ;) Wzięłabym aparat, gdyby nie to, że jeszcze w planach miałam zrobienie zakupów.

      Usuń
  12. Super wyglądasz! Widziałam takie szorty na AliExpress 😊 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tam akurat nie robiłam jeszcze zakupów.

      Usuń
  13. Fajnie wygląda jak ją związałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale wyglądasz Kochana !! bardzo mi się podoba połączenie szortów i t-szirta ! Przywołałaś mi wspomniania z nastoletnich lat ! Jak miałam 17 lat z koleżankami pojechałyśmy na stopa do Torunia i piłyśmy wino nad rzeką, ach ale to były jajca ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna stylizacja, szorty super, zresztą zgadzam się z Natalią z taką figurą wszystko będzie świetnie wyglądało :) klik $15.49;3.69;13.47;9.99;18.99

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, a szorty świetne, doskonale wyglądają na Twojej sylwetce:)
    klik: 15.49; 3.69; 13.47; 9.99; 18.99

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia, powiem Ci, że wpadła mi w oko ta bluzeczka z Coca Coli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna koszulka, sama bym taką z chęcią przyodziała! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  19. mój Toruń :) super zdjęcia, bardzo podoba mi się ta koszulka, zrobione

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś taka zgrabna ;)
    oczywiście poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana zdjęcia przyrody bajeczne!!<3
    A look bardzo dziewczęcy:)
    Kliknięty link z różnymi szortami:)
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny ten t-shirt :) I świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.