182. Fotoprezenty - FOTO4U.

lipca 14, 2017

fotoprezenty przez internet


W dzisiejszych czasach zrobienie zdjęcia nie stanowi dla nikogo większego problemu. Niestety większość z nas zatrzymuje je jedynie na ekranach telefonów i komputerów, a przecież wywołane zdjęcia stanowią świetną pamiątkę oraz wspomnienia na lata!:) Na stronie foto4u.pl nie tylko możesz wywołać zdjęcia, ale również możesz stworzyć z nich oryginalny i niepowtarzalny prezent. 


FOTO PREZENTY

__

Bardzo cenię sobie prezenty, które niekoniecznie są kosztowne, ale zrobione kreatywnie i z pomysłem. Cieszą mnie zdjęcia zrobione z przyjaciółmi, rysunki oraz spersonalizowane dodatki. Wtedy wiem, że dany prezent był stworzony z myślą o mnie :) Miło, gdy taki prezent jest wykonany własnoręcznie, ale nie oszukujmy się, bo nie każdy ma do tego predyspozycje oraz czas. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać z gotowych szablonów i w parę chwil zaprojektować coś niepowtarzalnego, a następnie zamówić dany przedmiot. 

Ciekawym i oryginalnym upominkiem są prezenty zrobione z wykorzystaniem zdjęć. Na stronie foto4u.pl w zaledwie kilka minut można zaprojektować i zamówić spersonalizowany prezent. Kubek z obliczem ukochanej osoby, miś z podobizną małego bobasa, czy puzzle na których możesz ułożyć swój ulubiony górski widoczek to tylko niektóre propozycje dostępne w zakładce FOTOPREZENTY



Na stronie możesz stworzyć oraz zamówić:
  • Fotokubki;
  • T-shirty;
  • Fotomaskotki ze zdjęciem;
  • Fotopuzzle (35-3000 elementów);
  • Fotopoduszki i fotośliniaczki;
  • Plany lekcji;
  • Fotomagnesy, breloki oraz kule wodne.


PROJEKTOWANIE PREZENTU
___

Chciałam przekonać się czy tworzenie fotoprezentu jest naprawdę takie szybkie, łatwe i przyjemne. W tym celu założyłam konto na stronie. Wymagało to potwierdzenia adresu e-mail. Gdy jesteśmy już zarejestrowani, to możemy wybrać interesujący nas produkt. Ja wybrałam projektowanie fotokubka


Wcześniej należy stworzyć album do którego prześlemy wybrane zdjęcia. 



Po zgraniu zdjęć ukaże się okienko z różnymi opcjami do wyboru. Stąd możemy przejść do projektowania fotoprezentu (w tym przypadku fotokubka). Po kliknięciu w "stwórz foto produkt" wyskoczyło okienko przedstawiające nasz kubek oraz pojawiły się opcje dopasowania, obrotu czy zmiany koloru (np. na czarno-biały). 



Po dostosowaniu wszystkich opcji kolejnym krokiem jest podgląd naszego prezentu/dodanie napisu oraz złożenie zamówienia. 

 

Cały proces tworzenia nie zajął mi zbyt wiele czasu i śmiało mogę napisać, że 5 minut wystarczy, aby zaprojektować i zamówić niepowtarzalny prezent. W taki sposób można stworzyć wspaniałą pamiątkę, która na pewno wywoła uśmiech na twarzy bliskiej osoby! 

Zrobiłaś/eś kiedyś komuś fotograficzny prezent? 

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Mam kilka takich prezentów i sama również lubię je dawać. za wyjątkiem kubków, bo one mi się już "przejadły".

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknych kubasów nigdy za wiele! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Często robię tego typu prezenty, są świetną pamiątką :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na prezent i w dodatku szybko się go przygotowuje. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie prezenty:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pomysły na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobaja takie prezenty :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście średnio lubię kubki bądź koszulki ze zdjęciami, jakoś wolę zaprojektować ładną fotoksiążkę lub wywołać zdjęcie w większym rozmiarze i oprawić :) Aczkolwiek np. taki gadżet komuś innemu mógłby się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie fotoprezenty to fajna sprawa. Fakt faktem, są trochę tandetne i kiczowate, ale to ten typ prezentu, który żyje wiecznie i przywołuje fajne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podusię kiedyś dałam narzeczonemu :D uwielbia ją do dziś <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem jest to super pamiątka :D
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie przenety są najlepszą pamiątką, super stronka wcześniej o niej nie słyszałam ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę tę stronę :)
    Taki fotokubek może być świetnym prezentem dla bliskiej osoby.
    Zapraszam do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie takie rzeczy nie jarają ale co kto lubi:)

    OdpowiedzUsuń
  15. takie prezenty zawsze są fajne!:)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.