176. Letnie zamówienie i urodziny Zaful.

czerwca 08, 2017


W czwartek zdecydowałam się na spontaniczny wyjazd do Torunia. Kilka dni spędzonych w tym miejscu pozwoliło mi odpocząć, zebrać myśli i lepiej skupić się na nauce. Po powrocie do domu czekała na mnie mała niespodzianka - paczka z Zaful. W paczce znalazło się sporo rzeczy idealnych na lato: koszula bez ramion, szorty z kabaretkami, sukienka, bikini i zestaw pierścionków. 


URODZINY ZAFUL

_____

W tym miesiącu sklep Zaful (podobnie jak ja) obchodzi swoje urodziny. Z jego asortymentem miałam okazję zapoznać się już rok temu, kiedy to pierwsza paczka przyszła do mnie dzień przed wyjazdem nad morze [POST TUTAJ]. Przesyłka jest zawsze dobrze zapakowana, a co do jakości i wyglądu ubrań nie mam zastrzeżeń. Sklep ten naprawdę szybko się rozwija, a jego Instagram cieszy oko przepięknymi zdjęciami. Jedno z moich zdjęć również się na nim znalazło i otrzymało statystyki o których na swoim profilu na razie mogę tylko pomarzyć ;) 

BLUZKA Z ODSŁONIĘTYMI RAMIONAMI - TUTAJ KLIK
Jedną z moich ulubionych kategorii w sklepie Zaful jest kategoria #OFF THE SHOULDER TOPS. Można w niej znaleźć wiele pięknych, dziewczęcych oraz kobiecych bluzek, które letnią porą wyeksponują ramiona. Wybrałam dla siebie jeansową hiszpankę. Mam wrażenie, że jest trochę za luźna i zbyt odstająca, ale chyba wiele bluzek tego typu ma to do siebie. 




SZORTY Z SIATECZKĄ - TUTAJ KLIK
Lekko podarte szorty to rzecz której brakowało w mojej szafie. Mam problemy z kupnem takich spodenek, gdyż zazwyczaj S są na mnie za duże, a XS za małe. W tym przypadku rozmiar S okazał się idealny. Jedynym mankamentem jest brak dziurki na guzik, ale zrobienie jej nożykiem czy żyletką nie stanowi problemu. 





Spodenki na pewno dodadzą pazura letnim stylizacjom ;) 

SATYNOWA SUKIENKA Z RÓŻĄ - TUTAJ KLIK
Satynowa sukienka z ozdobnymi różami prezentują się dobrze, ale nie jest raczej rzeczą stworzoną dla mnie. Przez materiał wykonania za bardzo kojarzy mi się z koszulkami do spania i raczej ciężko byłoby mi w niej wyjść na ulicę. 


BIKINI Z PALMĄ - TUTAJ KLIK
Jak lato, to i oczywiście bikini. Tym razem zdecydowałam się na strój z nadrukiem w rozmiarze S. Strój posiada z tyłu zapięcie (bez możliwości regulacji) oraz regulowane ramiączka. Majtki są dość mocno wycięte i nie pogniewałabym się gdyby były troszkę większe ;) 





ZESTAWY PIERŚCIONKÓW - TUTAJ KLIK / TUTAJ KLIK
Jako dodatek wybrałam sobie dwa zestawy pierścionków. Z obu kompletów jestem bardzo zadowolona i jak widzicie można je nosić i łączyć w różnoraki sposób. Odpowiednie nawet dla osób z bardzo szczupłymi palcami. Poniżej zdjęcia dłoni moich modelek - kuzynek, które pomogły mi zrobić zdjęcia do dzisiejszego wpisu za co bardzo im dziękuję! 






*****
BLUZKA Z ODSŁONIĘTYMI RAMIONAMI - TUTAJ KLIK
SZORTY Z SIATECZKĄ - TUTAJ KLIK

SATYNOWA SUKIENKA Z RÓŻĄ - TUTAJ KLIK

BIKINI Z PALMĄ - TUTAJ KLIK

ZESTAWY PIERŚCIONKÓW - TUTAJ KLIK / TUTAJ KLIK

*****

Po więcej zdjęć stylizacji zapraszam Cię na mój Instagram @adazet :)


Czego nie może zabraknąć w Twoich letnich stylizacjach? ;) 






You Might Also Like

23 komentarze

  1. Świetne rzeczy, strój kąpielowy bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do stroi kąpielowych to mają świetny wybór i jeżeli chodzi o rozmiary, da się trafić :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda rzecz mi się bardzo podoba. W szczególności ta bluzeczka. Coś mi się ostatnio kolor niebieski w ubraniach zaczyna mocno podobać :D Pewnie sama w lato zaopatrzę się w ubrania tego koloru. Super rzeczy powybierałaś :

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo twoje zamówienie, najbardziej to strój i ta sukienka satynowa! Spontaniczne wyjazdy są najlepsze, dobrze zrobiłaś jadąc do Torunia ;) W moich letnich stylizacjach nie może zabraknąć strojów kąpielowych, bo nie wyobrażam sobie wakacji bez wyjazdu nad morze! Poklikane kochana, buziaki i miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mis ie bluzeczka jeasnowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strój śliczny, ja obecnie poszukuję czegoś, tylko z moim biustem takie wiązanie odpada, uroki dużych piersi. Latem chętnie wskakuję w haremki oraz bawełniane spódnice. Lekko i przewiewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko bomba! :)) A stroj najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka jest super, a strój kąpielowy ma świetny wzór :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. miło mi, że tak się wczułaś :) :*
    stylizacja bardzo fajna, zupełnie w moim klimacie. nieco kobieco ale także trochę sportowo. super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z całego zamówienia najbardziej podobają mi się pierścionki! ;) Coraz piękniej tu u Ciebie! Wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  11. Znów we wszystkim wyglądasz tak pięknie! :) Bluzeczka z odsłoniętymi ramionami jest śliczna, choć bardzo podobają mi się te pierścionki. Ja z pewnością teraz dużo będę chodzić w sukienkach, tylko trzeba kiedyś nogi opalić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza bluzka piękna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post! Photos are amaizing!
    Hope you'll leave a comment here and click on link :) --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/06/summer-outfit-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty to zawsze sobie coś wypatrzysz:)
    Podoba mi się ta sukienka i bikini:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam bluzkę z takim samym motywem róż, jak Twoja sukienka! :) Niedługo się w niej pokażę. :D Miłego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Za każdym razem urzekają mnie podobnie jak Ciebie, bluzki z odsłoniętmi ramionami ;)
    Nie ma nic bardziej kobiecego i wygodnego na upalne letnie dni (zwłaszcza nad morzem/jeziorem)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna bluzka! Ja ostatnio zrobiłams obie małe internetowe zakupy i zamówiłam piękną, kolorową sukienkę. http://matshop.pl/product-pol-2088-Sukienka-Jungmob-Jungle-Dress-multicolor.html
    JEst cudowna - noszę ją bez przerwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, ile mam zaległości na blogu blogerki, której nie znam twarzy, ale i tak lubię Ją oglądać... :D
    Outfit numer 2 jest genialny, taki letni i zmysłowy! No i nie ma to jak ręce całe w pierścionkach, aaach! <3
    Pozdrówki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję :) Chyba część tego komentarza trafi do mojego pozytywnego słoika :P
      Ręce nie moje, a pierścionki trzeba było pokazać. Jak noszę to 2, góra 4 ;)

      Usuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.