146. Szał wyprzedaży - ubrania, kosmetyki i dodatki do pokoju | HAUL.

stycznia 18, 2017


Ostatnio rzadko odwiedzałam centra handlowe, ale w czasie wyprzedaży udałam się na "małe" polowanie. Oczywiście nie znalazłam wszystkiego co chciałam, ale wróciłam z kilkoma nieplanowanymi zakupami. Oprócz ubrań, kosmetyków i dodatków do pokoju, kupiłam ozdoby świąteczne, które mogą przydać się za rok.



PLECAK I PRZYPINKI
Pierwsza nieplanowana, a zarazem bardzo przydatna rzecz to jeansowy plecak kupiony w sklepie Cropp. Był przeceniony na 29,99 zł (prawdopodobnie z 99 zł). Bardzo się cieszę z tego zakupu, gdyż należę do osób, które chętniej chodzą z plecakami, niż z torebkami. Dodatkowym plusem jest to, że mieści w sobie format A4 i mogę w nim nosić zeszyty na zajęcia. Okazało się, że wzięłam plecak bez klamry i guzika, ale nie było żadnego problemu z jego wymianą.


Metalowe przypinki nie były kupione razem z plecakiem. Pochodzą ze strony Sammydress i możecie je znaleźć tutaj (klik). Łatwo się je zapina, a z odpięciem również nie ma problemu.


plecak - Cropp // przypinki do ubrań - tutaj

KOSZULKA Z NAPISEM COCA-COLA, JEANSY
Koszulkę z napisem Coca-Cola kupiłam w sklepie Sinsay. Uwielbiam białe koszulki, które mają jeden główny nadruk na środku. 
Myślałam, że nigdy nie przekonam się do spodni z dziurami... No, ale stało się, pierwsze takie spodnie kupiłam w sklepie Bershka. Rozcięcie nie jest zbyt duże, a spodnie naprawdę ładnie na mnie leżą. 

t-shirt - Sinsay // jeansy - Bershka

SZORTY
Nie ma to jak kupować szorty w zimie... Ale tak naprawdę ma to jakiś sens. Teraz kupiłam je za 25 zł, a w sezonie letnim ceny takich spodenek to przeważnie 40,50 zł wzwyż. Klasyczne, krótkie, ale tyłka od spodu nie odsłaniają ;)

szorty - Sinsay

SZTYBLETY
Klasyczne, czarne botki na niewielkim obcasie znalazłam w sklepie Stradivarius. Co prawda poszukiwałam tam innego modelu (na płaskiej podeszwie), ale już został wyprzedany. W sumie się temu nie dziwię, bo tamte botki wpadły mi w oko już we wrześniu, ale nie kupiłam ich ze względu na zbyt wysoką cenę. 

sztyblety - Stradivarius

CZEKOLADOWA PALETKA, RÓŻ W SERDUSZKU
Rzeczy dorwane na promocji w Rossmannie podczas wypadu na miasto z koleżanką. Ona poszukiwała ciuchów, a ja tuszu do rzęs... Tak, a ja tuszu do rzęs, ale kupiłam paletkę cieni i róż firmy Makeup Revolution. No co? PROMOCJA.  Od dawna ciekawiły mnie te kosmetyki, ale bez promocji paletka kosztuje ponad 40 zł, a róż około 30 zł. Ja zapłaciłam 23,99 zł i 14,99 zł. 


Coś więcej o paletce napisałam na moim Instagramie (@adazet). Postaram się dodać również osobny post na bloga.

KORONKOWY BIUSTONOSZ
Chciałam kupić koronkowy biustonosz, ale sieciówkowe ceny mnie trochę zniechęcają. Ten dzięki współpracy zamówiłam na Sammydress. Miseczki są usztywniane, przez co raczej nikomu nie powinno być w nim za płasko. Ramiączka posiadają regulację, ale z obwodem nic się nie da zrobić. Oczywiście biustonosz jest na mnie troszeczkę za luźny.


koronkowy stanik - tutaj (klik)

SZARY SWETEREK
Wraz z biustonoszem przyszedł do mnie szary sweterek (klik). Obie rzeczy ładnie się ze sobą komponują. Sweterek bardzo przypadł mi do gustu, a szczególnie jego jasny szary kolor. Pech chciał, że zahaczyłam nim o śrubkę w szafie i się naciągnął w jednym miejscu.


NARZUTA NA ŁÓŻKO I KOCYK
Jeśli już przy szarościach jesteśmy to pokażę Wam piękną narzutę na łóżko oraz szary kocyk. Obie rzeczy kupione na promocji w sklepie Jysk. Jeśli ciekawi Was jak wygląda mój pokój to odsyłam do wpisu HOME SWEET HOME. Kołdra poskładana na łóżku nie wyglądała zbyt estetycznie, dlatego bardzo chciałam kupić narzutę na łóżko. Ta po jednej stronie ma różne wzory i paski, a po drugiej króluje motyw kwiatowy.
Kocyk to uosobienie miękkości. Dotykałam różnych w Pepco oraz w innych sklepach, ale ten zdecydowanie wygrywa.

kocyk- Jysk // narzuta - Jysk

ŚWIĄTECZNE OZDOBY
Sądzę, że świąteczne ozdoby najlepiej jest kupić po świętach. Sklepy chcą się ich pozbyć i możemy natrafić na ogromne obniżki. Te rzeczy kupiła moja mama. Zestaw wstążek i kokardek kosztował jedynie 3 zł. Oprócz nich mama kupiła: foremki do ciastek, piękne papiery do pakowania prezentów oraz świece. 
Moją ulubioną jest lawendowa świeca w słoiczku. Przeceniona z 16 zł na 4 zł. 

wstążki - Tesco

świece - Tesco

BIAŁY STOLIK
Brakowało mi stolika do pokoju. Ten kupiłam w Merkury Market. Oprócz funkcji użytkowych jego blat służy mi również jako podkładka do zdjęć. Jest o wiele lepszy niż biały karton, bo się nie podwija ;)
Stoliczek jest wyjątkowo lekki i z łatwością sama mogę go przenosić. 

stolik - Merkury Market

***
Z jednej strony poświąteczne wyprzedaże to idealna okazja do zakupu nowych rzeczy, które są o wiele tańsze, ale z drugiej strony łatwo wpaść w zakupowy wir i wyjść ze sklepu ze stertą niepotrzebnych rzeczy. Sama często dałam się na to nabrać, ale tym razem "nieplanowane" zakupy wyszły mi na dobre. Gorzej tylko z moim portfelem... 

Instagram: @adazet


A Ty szalejesz na wyprzedażach czy raczej omijasz je szerokim łukiem? 

You Might Also Like

64 komentarze

  1. Widzę, że miałaś udane zakupy! Wszystkie rzeczy są cudowne, najbardziej podobają mi się buty, koronkowy stanik i plecak z przypinkami. Ta narzutka na łózko jest przeurocza, no i te promocje w Rossmanie od MUR mega <3 Muszę też się wybrać na jakieś wyprzedaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo plecak bardzo mi się spodobał. Też zdecydowanie wolę plecaki od torebek zwłaszcza latem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uważam, że swiąteczne ozdoby najlepiej kupic po świętach.
    A ten biustonosz jest co najmniej genialny

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. super rzeczy, najbardziej spodobał mi się koronkowy stanik ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak.. świąteczne ozdoby kupuje w hurtowych ilościach po świętach... czasem za 0,1 ceny ... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koronkowy top jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej promocji na kosmetyki Revolution ale jakoś nie po drodze było mi do drogerii, teraz żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne rzeczy ! Plecak świetny, chociaż ja osobiście wolę torebki :D Mam taką samą paletkę cieni - uwielbiam ! I ten stanik fajny ! Ja też jak są wyprzedaże to szaleje.

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie dzisiaj prawdziwy szał zakupowy. Sztyblety i mi wpadły w oko podczas zakupów w sklepie stacjonarnym. Nie zdecydowałam się jednak na ich zakup, ponieważ miałam problem z doborem rozmiaru - uroki ciąży, ale uważam, że buty są naprawdę świetne i idealnie prezentują się na nodze. Bardzo podoba mi się również biustonosz. Ta koronka i jego fason - rewelacja :) A koszulką z napisem coca cola i szortami sprawiłaś, że jeszcze bardziej zatęskniłam za latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sieciówkach jest naprawdę dużo modeli sztylbetów, ale jakoś ciężko było znaleźć te "idealne". Raz mierzyłam i bardzo mi się spodobały, ale kosztowały ponad 140 zł. Te też były w podobnej cenie, ale oczywiście na przecenie udało się je dorwać o połowę taniej ;)

      Usuń
  10. Świetna koszulka i biustonosz piękny ;) fajne kosmetyki, ja kupiłam bronzer z tej samej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ja uwielbiam naszywki i przypinki :) klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Żałuję że nie wiedziałam o tej promocji w rossmanie na serduszko i czekoladę :( czy ta promocja jeszcze obowiązuje kochana? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia czy ta oferta jeszcze obowiązuje. Ja kupiłam te kosmetyki równy tydzień temu, ale promocja na pewno zaczęła się jeszcze wcześniej.

      Usuń
  13. o jezu zyskałaś to serduszko za tylko 15 zł? mega zazdroszczę! u mnie stacjonarnie wszystko wykupione:C ogólnie ja osobiście wole internetowe wyprzedaże, żeby isć do sklepu muszę mieć odpowiedni humor na "polowanie" :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Kupiłaś bardzo ładne rzeczy, najbardziej mi się podobają te z sammydress.com. Stolik również jest super! Chciałam też Ci powiedzieć że masz ślicznego, estetycznego bloga i że bardzo ciekawie piszesz! Jesteś bardzo inspirująca, toteż zaobserwowałam Cię i na pewno będę często wpadała :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych i ciepłych słów! :)

      Usuń
  15. Widzę, że same perełki kupiłaś ;)
    Oj zdecydowanie szaleje na wyprzedażach ale nie zawsze ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakupy udane :)
    Podoba mi się koronkowy biustonosz:)
    A jak róż się sprawdza? zastanawiam się nad nim :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne łowy! ;D
    Wszystko bardzo mi się podoba, zazdroszczę, że udało Ci się dorwać tą paletkę cienie i róż. :) A stanik przepiękny! *.* Sweterek także. A stolik mnie zachwycił!!! Mogę wiedzieć za ile go kupiłaś? :)
    Oczywiście kliknięte :* 5.36$ gdy klikam na stanik, to niestety przenosi mnie do wszystkich biustonoszy, pewnie go już nie ma, 11.18$

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za ten stolik to chyba przepłaciłam, skoro teraz dostaję informację (nie tylko w komentarzach), że w Ikei "taki sam" kosztował 25 zł. Pociesza mnie tylko fakt, że ten stolik prawdopodobnie jest wykonany z trochę lepszego materiału i to, że do Ikei mam bardzo daleko ;p
      Napiszę Ci na e-mail, bo tu mi to przez palce nie przejdzie. Oj, a stanik rzeczywiście już został wykupiony.

      Usuń
  18. Ten biustonosz wygląda tak pięknie! Bluzeczka z coca-colą też świetna, sama chyba skoczę do galerii, żeby zobaczyć czy może nie została jakaś zabłąkana sztuka :)

    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu za kilka dni byłam w Galerii i po tej koszulce nie było ani śladu. Zostało jedynie kilka sztuk z trochę innym nadrukiem ;) No, ale może u Ciebie jeszcze będą.

      Usuń
  19. Zdecydowanie lepiej kupować letnie rzeczy zimą :D Mi ostatnio trafił się kapelusz - 80zł było mi szkoda, a tyle kosztują zwykle. Dałam za niego... 20-30zł? No i jak jesienią chciałam kupić płaszczyk (przejściowy) to nie potrafiłam nic ładnego znaleźć. A ostatnio też dostałam jeden cuuudny z przeceny <3
    Co do biustonoszy - nie kupowałabym przez sieć. Ale ja mam dziki rozmiar XD Scieciówki, nawet te z bielizną, go nigdy nie mają. Dlatego dla świętego spokoju wybieram małe, "specjalistyczne" sklepy: ceny są takie same, jak czasem nie niższe, a wiem, że wszystko mam w 100% dobrane.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak. W lecie ceny szortów są często dwukrotnie większe niż pełnych spodni, co jest dla mnie trochę nielogiczne ;)
      Płaszczyk też chciałam, ale wszystkie, które mi się podobały były na mnie za szerokie w barkach.
      Co do biustonoszy to gdyby nie w ramach współpracy, to nie zamawiałabym przez neta ;) Tak to mam chociaż nowy obiekt do zdjęć i układanek stylizacji :)

      Usuń
  20. Mam tą samą paletkę tylko białą i w serduszku zamiast różu mam rozświetlasz :) fajne łupy :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. No to widzę, że udany szał zakupowy za Tobą :) Przypadły mi do gustu buty, są bardzo w moim stylu :) Szkoda też, że nie wiedziałam o tej paletce, z chęcią bym się na nią skusiła. Dzisiaj pójdę do Rossmanna to zobaczę, a nóż będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten sam biustonosz i na mnie był o wiele za mały :c Tak bardzo szkoda bo jest po prostu piękny! Ja dziś otrzymałam kolejną porcje zamówienia, więc pewnie się znów pochwalę u mnei na blooga. Może już dziś coś tam dodam. Ta paletka też wygląda ciekawie :D I ssweter i buty i plecak! No po prostu fajne rzeczy wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Brałam go w ciemno, bo rozmiar to "one size" i spodziewałam się, że będzie na mnie trochę za duży. O, chętnie popatrzę na Twoje łupy ;)

      Usuń
  23. Piękne sztyblety :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. niestety już nie zdązyłam na tą świętną przecenę w rossmanie,a szkoda bo te cienie i róże są swietne!
    mega podoba mi się stanik i dobrany do niego sweter, bomba
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny Blog <33
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33
    Co powiesz na wspólną obs ? :)


    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Taki sam stolik zakupiłam już jakiś czas temu w Ikei za 25 zł ,byłam z niego bardzo zadowolona. Jakoś w grudniu gdy pakowałam na nim prezenty przykleiłam do jego brzegu kawałek taśmy, gdy za parę minut do odkleiłam ,zerwałam razem z taśmą kawałek farby. Ale się wtedy wkurzyłam ,no ale cóż za głupotę się płaci ;D Bardzo podoba mi się koszulka z coca coli niestety u mnie w sinsay ich nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do butów to jakoś we wrześniu kupiłam sobie botki na dość sporym obcasie w stradivariusie i są to najwygodniejsze buty (oczywiście na obcasie) jakie kiedykolwiek miałam. Gdyby nie warunki atmosferyczne panujące na dworze to chętnie bym w nich śmigała nawet teraz ! hahha :D

      Usuń
    2. Gdy widzę tę cenę 25 zł, to się załamuję, bo za mój zapłaciłam sporo więcej :c Dla pocieszenia sprawdziłabym jak farba reaguje na taśmę klejącą, ale wolę nie ryzykować :D
      Ja żałuję, że wcześniej tam nie kupiłam niskich botków (podobnych zresztą do tych), ale bez obcasa. Tylko wtedy cena mnie odstraszyła :( Miałam nadzieję, że jeszcze na nie trafię, ale gdzie tam.
      W tych jeszcze nigdzie nie byłam, ale też mam wrażenie, że są bardzo wygodne :)

      Usuń
  27. Bardzo fajne zakupy :) Najbardziej podoba mi się przypinka z kaktusem i ten koronkowy biustonosz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ile wspaniałości! Byłam dzisiaj w croppie i nie widziałam tego plecaka a szkoda bo bardzo fajny! :) Ja nie szaleje na wyprzedażach.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym Croppie co ja byłam to tych plecaków było około 10 sztuk, ale niektóre nie miały klamry i zapięcia. Ja oczywiście przypadkiem wzięłam ten bez klamry i musiałam później wymienić xD
      A w Croppie w innym mieście też tych plecaków nie widziałam.

      Usuń
  29. Wszystkie rzeczy mi się bardzo podobają. Uwielbiam białe rzeczy-właśnie szukam białego stolika , ale jako toaletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Za taką cenę sama chętnie kupiłabym ten plecak , większość w takim kroju nie mieści formatu A4.Ja też kupuję czasami szorty w zimie.Na zakupy jadę w poniedziałek a do tej pory nic nie kupiłam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wakacje kupiłam sobie torebkę i byłam przekonana, że pomieści format A4, wróciłam do domu i okazało się, że jednak nie. Zajęcia mi się już kończą, ale cieszę się, że jestem w stanie włożyć do tego plecaka teczkę. W lecie tym bardziej mi się przyda, bo ma taki trochę "wakacyjny" wygląd :)

      Usuń
  32. Jejku zazdroszczę Ci tych wszystkich rzeczy ba są cudne ;D
    Śliczne są te przypinki najlepszy jest kaktus ;)
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zobaczyłam szorty to uświadomiłam sobie jak bardzo tęsknie za latem:(
    Fajne przypinki, już je widzę na mojej kurtce khaki:) Ja w tym roku nie poszalałam na wyprzedaży ale za to mam kilka rzeczy upatrzonych online:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle przeglądałam oferty online, a później szukałam ich w stacjonarnych sklepach ;) Też tęsknię za latem i ciepłem, bo ciągle mi zimno :(

      Usuń
  34. Fajne zakupy Kochana, zdecydowanie parę rzeczy wpadło mi w oko :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne rzeczy :D A ten biustonosz jest genialny *_* opłacało się go kupić :) Super blog ♥
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Strasznie mi się podoba ten stanik, szkoda, że okazał się na Ciebie za luźny. A z tym sweterkiem rzeczywiście komponuję się idealnie ♥
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. przypomniałaś mi, że muszę się wybrać do jyska! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super plecak i te napinki na niego <3
    bielizna rownież mega zmyslowa- sama chętnie bym sobie taką sprawila :D

    5,36$, 11,18$
    mogę prosić o to samo ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  39. O jaaaaa, to żeś poszalała! :O

    Przypinka w kształcie frytek, czekoladowa paleta cieni i bluzka Coca-Coli to moi faworyci! No i koronkowy stanik, ale tego już nie powinienem pisać! ;D

    Ogólnie, można z tego wszystkiego stworzyć fajny, miejski look z popkulturą w tle!

    OdpowiedzUsuń
  40. Na mojej liście must have jest ten cudny stanik i paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale wspaniałe zakupy!
    Ja też już dawno nic nie kupowałam, bo wszystkie swoje oszczędności wydałam na trzy koncerty i mój portfel szczerze mówiąc płacze.. :D
    Baardzo podoba mi się plecak i przypinki. Dobrze, że Ci wymienili uszkodzony:)
    Sweterek i biustonosz rzeczywiście pięknie się prezentują!

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Niesamowite rzeczy! Świece kocham, o takim biustonoszu już od dłuższego czasu marzę, a taki plecak można ciągle zmieniać z nowymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  43. wszystko cudowne! Świetne łupy. zazdroszcze ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Pierwsze zdjęcie mnie przyciągnęło :D I okazuje się, że jedyną rzeczą która mi się nie podoba jest szary sweter (ale to tylko dlatego, że miałam podobny i się nie lubiliśmy :D). Pozostałe rzeczy są mega, a koszulka Coca cola totalnie przebija zestawienie ❤ :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam identyczna narzutę na łóżko jest bardzo miękka dotyku ��

    OdpowiedzUsuń
  46. Czekolada jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.