135. Gdzie ten śnieg? Stylizacja i zdjęcia z Torunia.

grudnia 05, 2016

Od kilku dni przebywam w Toruniu. Tu zima jeszcze nie zawitała, ale podczas zakupów zaopatrzyłam się w zimową kurtkę oraz czapkę z pomponem. Nie wszystko poszło po mojej myśli, ale wyjazd uznaję za udany :)


Pomimo, że jestem strasznym zmarzluchem, to lubię zimę. Uwielbiam patrzeć na ośnieżone szczyty gór, lasy i zamarzające jeziora. Cieszy mnie widok przystrojonych miast i kolorowych, migających światełek, od których można dostać oczopląsu. Toruń został już świątecznie przystrojony, dlatego z chłopakiem wybraliśmy się na krótki spacer po Starówce. Było trochę chłodno, ale kawa na wynos ociepliła atmosferę i umiliła nasz spacer ;) 





Na spacer założyłam nową zimową kurtkę oraz czapkę z pomponem. Obie rzeczy pochodzą ze sklepu H&M. Kurtka niby prosta i klasyczna, ale skrojona w taki sposób, że nadaje sylwetce ładnego i kobiecego kształtu. Jest bardzo ciepła, ale przyznaję, że mogłaby być troszeczkę dłuższa. 
Do kurtki dobrałam czapkę (w moim ukochanym kolorze), dzięki czemu przy zakupie tych rzeczy uzyskałam korzystny rabat ;) 







W zimowych stylizacjach zwracam szczególną uwagę na to, żeby się ciepło ubrać i nie zmarznąć. Wtedy najchętniej ubieram gruby sweter, bluzę i zakładam kurtkę. Są też dni, w których zależy mi, aby ładnie wyglądać. Często na spacery zabieram swój aparat, a torba od niego niejednokrotnie psuje cały efekt. Wtedy myślę sobie, że przydałby mi się jakiś stylowy dodatek. W konkursie organizowanym przez stronę Zblogowani i Olympus można wygrać stylowe dodatki do aparatu, warsztaty fotograficzne, a nawet  aparat OLYMPUS E-PL8, który sam w sobie stanowi ozdobę ;)


zBLOGowani.pl





A u Ciebie zima już zawitała? ;) 

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia ;) Moje ulubione to chyba to z rozłożonymi rękami :D
    U mnie resztki śniegu jeszcze jakieś pozostały, do tego niska temperatura... zimowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, u mnie za oknem śnieg już jest od kilku dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka faktycznie krótka.. ja wole takie za tyłek bo mi wiecznie zimno jest. ;) Ale też, tak jak Ty lubię zimę. Zdjęcia jak zwykle piękne! Jeśli chodzi o świąteczną dekorację miejską to zapraszam do Warszawy... pięknie jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję za zaproszenie :) Niestety nie skorzystam, bo przed obroną nie mam czasu już na żadne wyjazdy :(
      Może za to Ty porobisz jakieś świąteczne zdjęcia naszej stolicy! ;) Wtedy to ja się pozachwycam :D

      Usuń
  5. A u mnie tyleeee śniegu... Cudownie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A w Łodzi śnieg dziś sypie ostro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny i klimatyczny Toruń. Koniecznie muszę się w końcu wybrać do tego miasta. Nie mam aż tak daleko, a nigdy jeszcze tam nie byłam - chyba, że przejazdem ;) Bardzo podoba mi się Twoja kurteczka oraz szalik. Ja podobnie do Ciebie wciąż czekam za śniegiem, ale tak z nadzieją, że pojawi się dopiero na Święta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam na południu Polski i u mnie nieźle nasypało ;) Jutro wracam do domu, więc na brak śniegu nie mam co narzekać :D Od 9 grudnia w Toruniu rozpocznie się Jarmark Bożonarodzeniowy. Może wtedy się wybierz, bo ja bardzo żałuję, że w tym czasie już będę w domu ;)

      Usuń
  8. Baaaardzo ładne zdjęcia :) U mnie niestety trochę śniegu nasypało. Owszem może i zimowy krajobraz w górach czy lasach jest piękny, ale w mieście zimy nie cierpię :) Więc po świętach już niecierpliwie odliczam do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. również czekam na śnieg ;) móglby już spaść dał by świetny klimat ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Nasz ukochany Torun :) piekne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie zima pojawia się i znika, ale dzisiaj rano było ją bardzo dobrze widać i czuć! Świetna stylizacja, w szczególności podoba mi się Twoja czapka <3 uwielbiam burgundowy.
    Ostatnio koleżanka kupiła Olimpusa Pen i jest bardzo zadowolona, dokupiła do niego stałkę i zdjęcia wychodzą nieziemskie! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna czapka! Mam buty w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zbliżenia roślin. :) Huh.. Aż nabrałam ochoty na zwiedzanie Torunia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna ta czapka i kurtka, jak będę w Trn też może cos upoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. from lipstick to bath merchandise. even though those larger groups are competing for the purchasers business, the general public of sales nonetheless reside with smaller uniqueness organizations who to begin with
    http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie wyglądasz w zimowym ubraniu. Spacer cudowny i widzę różę, pewno Twój chłopak Ci ją podarował :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie ani widu ani słychu hihihi
    Fajna ta kurtka no i czapka tez super :) mam podobnie jak ty i jestem strasznym zmarzluchem dlatego zimowa pora tak mało zdjęć się u mnie pojawia bo kiedy tylko spadnie śnieg kiedy jestem na zewnątrz widać mi tylko oczy hihihi

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia miasta przybranego w ozdoby świąteczne. Cudne makra i wspaniały krajobraz. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też jestem strasznym zmarzluchem, ale lubię zimę. :) Widoki o tej porze roku są przepiękne, a ozdoby świąteczne w miastach naprawdę przeurocze. Pierwszy raz mam okazję podziwiać na żywo wystrojoną stolicę i dopiero teraz, gdy zewsząd otaczają mnie migające światełka, zaczynam się nią zachwycać. ;)
    Cudowny kolor czapki! Uwielbiam takie odcienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia :D u mnie właśnie śnieg topnieje ;P
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka swietna sylwetka *-*
    W czapce jestem zakochana to rowniez moj ulubiony kolor <3 Dlatego z checia bym ci ja zabrala, haha! <3
    Ja nigdy nie bylam w Toruniu ale mam nadzieje ze kiedys to zmienie! :)

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tą zimą u mnie to trochę różnie, bo dookoła już jest, wszystko ośnieżone jak pojadę kilkanaście kilometrów dalej, ale w mojej wsi na razie jest tylko błoto a jak po prószy to długo się śnieg nie utrzyma ^^ mieszkam w kotlinie, czyli w dziurze pomiędzy górami i u mnie jest tak jakby cieplej :D ale jak mam ochotę na śnieg, to w siadam w samochód i jadę bo 30 km dalej są stoki narciarskie :D bardzo fajne zakupy zrobiłaś, w mieście obok otworzyli nie dawno H&M ale przyznam się że jeszcze tam nie byłam :) piękne zdjęcia, uwielbiam fotografię w twoim wykonaniu <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Toruń ,to bardzo klimatyczne miasto ;) Niestety w tym roku nie udało mi się jeszcze nacieszyć śniegiem ani w moim rodzinnym mieście ,ani w Poznaniu

    OdpowiedzUsuń
  24. No właśnie.. Gdzie ten śnieg? :D

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.