130. Podsumowanie jesiennego foto wyzwania z jestrudo! Czy znalazłam własny styl?

listopada 17, 2016


Ponad miesiąc temu na blogu Natalii (jestrudo.pl) pojawiło się kolejne wyzwanie fotograficzne. Brałam udział w wiosennym (KLIK) i spróbowałam swoich sił również w jesiennym. Tym razem podniesiono poprzeczkę, gdyż oprócz zdjęć trzeba było odnaleźć wspólny element, który w jakiś sposób będzie spajał wszystkie zdjęcia. Celem było dobrze się bawić i odnaleźć własny styl. Czy mi się to udało? Zobaczcie...


3. ZJEM CIĘ

Mmm, przepyszny i domowy chleb. Już oczywiście nie zostało po nim ani okruszka, ale jeśli chcesz, to też możesz sobie taki upiec! ;) Przepis - TUTAJ KLIK.

4. DROBNY SZCZEGÓŁ

Przerabiałam to zdjęcie na telefonie i nawet dzika róża była zamalowana na biało... Niestety na komputerze nie znalazłam żadnego programu, który pozwoliłby mi uzyskać taki sam efekt :(


6. TAK PACHNIE JESIEŃ

Już nie wiem czy jesień bardziej pachnie jabłkami, winem, czy kadzidłami...



7. VINTAGE

Kto by pomyślał, że w domu mam tyle rzeczy, które obrazują ten temat.



8. TYLKO RANO

Zamysł był taki, że tylko rano trzeba zmielić nasionka, aby mieć świeżą kawusię. No, ale coś nie wyszło...



9. ULUBIONE

Moje ulubione znaczki, ze zwierzątkami! Pamiętam jak dostałam klaser od Mikołaja i jak godzinami mogłam przeglądać jego zawartość.



10. JA I TY

Ja i ty i same pyszności...



11. ATRYBUTY JESIENI

Chciałam na jednym zdjęciu umieścić jak najwięcej atrybutów jesieni. Czyli kasztany, liście, grzyby, orzechy, jabłka, zapachowe świece...


12. NOSZĘ

Noszę za duże swetry i ręce w kieszeni.



14. W DŁONIACH

Kryształowa kula wróży mi kawę.



1. MOJE MIEJSCE

Nie chciałam zaczynać podsumowania takim zdjęciem... Dlatego wstawiłam je na koniec. Niedawno pokazałam Wam mój pokój, mój ulubiony kącik, bujany fotel, czyli właśnie MOJE MIEJSCE (wpis TUTAJ KLIK).

Moje miejsce w którym mogę siedzieć w za dużym swetrze, zabawnych spodniach od piżamy, skarpetkach z pandą (Natalio, skądś je chyba znasz? ;) )  i robić rzeczy, które lubię.

****
Pewnie zauważyliście, że elementem spajającym były filiżanki oraz inne naczynia do napojów. Raczej trudno mówić tu o spójnych zdjęciach, gdyż każde w jakiś sposób różniło się od reszty. Właśnie w taki sposób szukałam własnego stylu. Wiele eksperymentowałam i próbowałam odnaleźć siebie. Niektóre zdjęcia różnią się perspektywą, kadrowaniem, a jeszcze inne obróbką. Poniekąd dowiedziałam się, co najbardziej mi się podoba i co próbuję przekazać przez zdjęcia. Na pewno nauczyłam się wielu nowych rzeczy, a przy okazji nieźle bawiłam ;)

Przyznam, że często czułam lenia i nie chciało mi się robić zdjęć, ale motywowała mnie do tego moja mama. Co było dla mnie lekkim zaskoczeniem, gdyż mogłabym rzec, że zapewne nie będzie jej to interesować. Nie czyta mojego bloga, ale niech wie, że chciałam jej bardzo podziękować, za to, że tak bardzo się zaangażowała i często miała lepsze pomysły na zdjęcia, niż ja! ;)

MAŁY BACKSTAGE
___

Mój pokój przemienił się w istne pobojowisko...

Niektóre zdjęcia powstały z drabiny:


Pierwszy pomysł na atrybuty jesieni:


To wszystko, a nawet jeszcze więcej to tylko zdjęcia do hasła "atrybuty jesieni". Jest mi trochę odrobinę przykro, bo pomysł na zdjęcie był fajny, napracowałam się z przygotowaniem tego kącika, a do wyzwania kompletnie nie wiedziałam, które z tych zdjęć wybrać :(



A tutaj przypomnienie wiosennego wyzwania.... Chyba tym razem wypadłam lepiej, co?...
***
Instagram: dream_and_doit

Spodobało Ci się któreś ze zdjęć? A może też brałeś/aś udział w tym wyzwaniu? Chętnie popatrzę na Twoje zmagania!:) 


You Might Also Like

43 komentarze

  1. Wow, patrząc na te zdjęcia dosłownie czułam klimat i aurę jesieni! Masz niesamowity talent, fotografie są obłędne!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, jakie klimatyczne, jesienne zdjęcia. ardzo Ci sie udało wprowadzić klimat jesieni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia <3 Uwielbiam oglądać takie zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowne kadry. Każde z nich kojarzy mi się z jesienią. Moim faworytem jest zdecydowanie Vintage, jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna jestem Twoją fanką i uwielbiam zdjęcia które robisz. Dlaczego? Bo widać w nich Twoją wrażliwość.

    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne zdjęcia, masz dziewczyno oko, zdecydowanie !:) A chleb kusi, w wolnej chwili wykorzystam przepis.
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  8. w dłoniach, ulubione, vintage <3 Świetne pomysły, świetna realizacja! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Każde ze zdjęć jest według mnie zjawiskowe i genialnie wymyślone przez Ciebie. Szkoda, że sama nie wiedziałam o tym wyzwaniu chętnie bym wzięła w nim udział ;c

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny klimat mają Twoje zdjęcia! Też podjęłam wyzwanie i już można oglądać jego rezultaty :) Zapraszam na wilczepstryki

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem Ci, że w porównaniu do wiosennego wyzwania widać duży progres. Tamte zdjęcia były ciekawe, ładne, ale te mają w sobie więcej duszy. Faktycznie wszystkie do siebie pasują, są bardziej dopracowane i ogromnie, ogromnie mi się podobają. Zdjęcie z filiżanką i odbitą na niej szminką jest niezwykle intrygujące. Pięknie uchwyciłaś stolik pełen przepychu i fajnie, że zamknęłaś to zdjęcie w kwadracie - dzięki temu wygląda to naprawdę świetnie. No i kolorystyka tego ujęcia jest genialna, typowa dla stylu vintage. Spodobała mi się bardzo Twoja dbałość o szczegóły na każdej fotografii, dzięki temu mają one więcej do powiedzenia odbiorcy. Co by tu więcej... no po prostu gratuluję świetnych, jesiennych ujęć! Wyszły Ci one naprawdę niesamowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jak patrzę na wiosenne, to aż mi trochę wstyd. Wtedy też byłam na lepszym poziomie, niż to zaprezentowałam, ale brakowało prawdziwej chęci do zrobienia tych zdjęć. Bardziej robiłam, żeby zrobić wszystko i to był wielki błąd.
      Strasznie Ci dziękuję za tak miłe i budujące słowa :) Tym bardziej, że jesteś jednym z moich ulubionych fotografów, których blogi odwiedzam regularnie! ;)

      Usuń
  12. Jesteś wspaniałym fotografem :). Zdjęcia świetne i pokazujące "duszę" jesieni. Szczególnie mnie urzekły zdjęcia nr 6,11,1 . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, jak Cię obserwuję od dłuższego czasu to robisz coraz lepsze fotki :) Dla mnie wygrywa zdecydowanie vintage, świetny pomysł i wykonanie! Choć jestem pod wrażeniem każdego zdjęcia. Żałuję trochę, że nie wzięłam udziału w tej akcji, następnym razem na pewno nie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 7 bardzo mi się podoba, jest taki kreatywny i ciekawy. Nie znam się na fotografii, ale jak dla mnie twoje starania zeby znaleźć swój styl idą w bardzo dobrą stronę.
    Zapraszam do mnie: dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. W dłoniach!!! Niesamowity, obłędny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powaliły mnie te zdjęcia! Jeju, są przepiękne! Wszystkie! <3 I to vintage, i z atrybutami, które kojarzy mi się z pełnymi przepychu barokowymi obrazami, i z bujanym krzesłem w pokoju, mega klimatyczne, i ze szklaną kulą, wspaniałe i pomysłowe! Jak dla mnie każde z nich jest trochę w stylu vintage.. <3 I to jest piękne. Jestem pod ogromnym wrażeniem kreatywności jak i wykonania. Widać jak wiele pracy w nie włożyłaś, zresztą zdjęcie z "bekstejdżu" jest tego dowodem. Znakomita robota!<3
    Ja też planowałam wziąć udział w wyzwaniu Natalii, trochę tam tworzyłam, ale z różnych powodów ostatecznie poległam ;/ Dużo mnie to jednak nauczyło. Niedługo napiszę o tym parę słów, bo czas przerwać to milczenie na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh, no nie mogę przestać się zachwycać! Takie tu cudowności! Moimi faworytami są jednak vintage i atrybuty jesieni. No wspaniałe zdjęcia! Wspaniałe <3 <3

      Usuń
    2. Dziękuję :) Z niecierpliwością czekam na kolejne posty!
      W wiosennym próbowałam zrobić zdjęcie do każdego tematu i to był błąd, bo nie byłam zbytnio zadowolona z efektów, ale chciałam zrobić wszystko.
      Tym razem zrobienie zdjęć zajęło mi więcej czasu, bo często trzeba było wszystko przygotować i przemyśleć ;)
      Naprawdę szkoda, że nie zobaczę Twojej interpretacji haseł, bo mogę się założyć, że niejednego by powaliły!

      Usuń
  17. Wszystkie zdjęcia są przecudne <3 A ten backstage.. Znajomo wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja siostra kiedyś zbierała znaczki i ma pełen klaser :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś też zbierałam znaczki :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna akcja, a zdjęcia przepiękne, widać, że musiałaś się nad nimi napracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ada jesteś niesamowita, tyle ciepła i radości wynika z Twoich zdjęć! Jestem zauroczona pracowistością i bardzo podoba mi się, że pokazujesz swój backstage :) dodaję do obserwowanych bo bardzo chcę być na bieżąco i często motywowana! <3 Pozdrawiam ciepło, Tosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba pierwszy komentarz, w którym ktoś zwrócił się do mnie po imieniu :D Dziękuję za tak miłe słowa :) Ja to się dopiero zachwycam Twoimi emocjami płynącymi ze zdjęć.

      Usuń
  22. Wow! Widać, że włożyłaś w to wiele wysiłku. Jak dla mnie udało Ci się, a zdjęcia wyszły super :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  23. nie bralam udzialu w wyzwaniu, jednakze z tego co widze, ty je wykonalas niezwykle profesjonalnie;) kocham taki klimacik fotek ;)


    nowy post http://justemsi.blogspot.com/2016/11/gdansk-is-good-taste-by-drukarnia.html?m=0 odwdzięczam się za każdą obs 😉

    OdpowiedzUsuń
  24. Jej! Naprawdę super zdjęcia, mają w sobie ten klima, ktory uwielbiam!

    www.nozi-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje miejsce jest chyba i moim ulubionym z tych zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. I love all the photos *
    Great blog! I'm following you! Follow back? *** <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostateczna wersja 'atrybutów jesieni' duuuużo lepsza, niż pierwszy pomysł, na prawdę piękne!
    'Moje miejsce' też bardzo ciekawe, klimatyczne.
    Ale moim ulubionym wciąż pozostaje ... backstage, hihi :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz pytanie: cieszyć się, czy się nie cieszyć ;)

      Usuń
  28. Cudne, najbardziej przypadły mi do gustu zdjęcia drobny szczegół i tak pachnie jesień. Mega:)
    Tworzysz bardzo charakterystyczne zdjęcia, mają swój klimat...Myślę, że po prostu wyrażają Ciebie!
    Zdjęcie w dłoniach również bardzo mi się podoba, właśnie gdybym je gdzieś zobaczyła to od razu pomyślałabym o Twoich zdjęciach-nie wiem do końca czemu ale ma coś w sobie:)
    Widać, że się rozwijasz fotograficznie chociaż mi Twoje kadry podobały się od początku(kiedy tu trafiłam)...

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcie z szklana kulą jest boskie <3 Bardzo podoba mi się też kompozycja zdjęcia z kategorii ,,atrybuty jesieni'' :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Twój Vintage jest naprawdę super! Ja szukałam szukałam i nic nie mam "przy sobie" co by nadawało się do zdjęcia, a było to jedno ze zdjęć które bardzo chciałam zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. W wyzwaniu nie brałam udziału. Musiałam przegapić, bo dawno nie zaglądałam na tego bloga. Zdjęcia zrobiłaś piękne. Bardzo mi się podobają, a najbardziej ,,Tak pachnie jesień''- ono jest prześliczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. przepięknie wyszły te zdjęcia, bardzo klimatyczne !

    OdpowiedzUsuń
  35. Zabrakło mi odwagi i czasu aby wziąć udziału w tym wyzwaniu, ale jakos tak mi smutno z tego powodu, na pocieszenie mogę sobie pooglądać Twoje zdjęcia, bardzo ładnie ci wyszło, zdjęcia są spójne, mają swój klimat i duszę, najbardziej podoba mi się vintage

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne podsumowanie! Najpiękniejsze ,,Noszę", ,,Atrybuty jesieni'', ,,Moje miejsce", ,,Ulubione" i ,,Vintage".

    OdpowiedzUsuń
  37. W tym roku odpuściłam, Tobie gratuluję wyróżnienia, o ile pamiętam to aż dwie fotki znalazły się u Rudej w sumie. Drobny szczegół to moje tegoroczne ulubione zdjęcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.