97. Galeria: Wspomnienia znad morza.

lipca 21, 2016


Ostatnio robię porządki na komputerze. Szczególnie w folderach ze zdjęciami. Z racji tego, że ciągle (ale to ciągle) u mnie pada deszcz chętnie przeglądałam foldery zdjęć znad morza. Jeśli Wam też brakuje słoneczka to tym bardziej zapraszam Was do obejrzenia poniższej galerii :)

Zdjęcia robiłam ponad rok temu a z każdym kolejnym obrazem wspomnienia wracają. Mogę też teraz przyjrzeć się im bardziej od strony technicznej. Widzę jakie błędy popełniałam np. w kadrowaniu, ustawieniach aparatu. 

















To chyba jedno z moich bardziej pamiętnych zdjęć. Technicznie wyszło słabo... Widoczne szumy i bardzo przekrzywione, ale podoba mi się to uchwycenie chwili. Biegnące dziecko, a nad nim lampion szczęścia w tej samej kolorystyce. 




 Wszystkie zdjęcia były robione prawdopodobnie na trybie automatycznym. Teraz wiem, że nie miałam nad nimi prawie żadnej kontroli. Jednak i tak z kilku ujęć jestem bardzo zadowolona. Może niekoniecznie pod względem technicznym, ale sentymentalnym ;)


Miejsce: Władysławowo
Aparat: Olympus OM-D EM10

Obiektyw: 14-42 mm

To może Cię jeszcze zainteresować: lustrzanka czy bezlusterkowiec?

Mój Instagram: dream_and_doit




You Might Also Like

24 komentarze

  1. Uwielbiam morza!♥ Piękne zdjęcia, szczególnie te "nocne" :D ♥

    Buziaki♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie, również w tym roku chce się wybrać nad polskie morze, bo od kilku lat ciągle śmigamy za granicę ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. W takich wypadkach, jaki opisałaś nie przejmowałabym się tak bardzo stroną techniczną.. toż nie ida na wystawę. Dużo ważniejsze są wspomnienia prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuję się tym ;) Chciałam tylko wskazać jak jeszcze rok temu inaczej patrzyłam na fotografię. Oczywiście robienie zdjęć sprawiało mi przyjemność, lecz kompletnie nie zastanawiałam się jak ustawić aparat (bo używałam trybu automatycznego), ani jak kadrować by było to zgodne z zasadami.

      Usuń
  4. Całkiem dobre te zdjęcia. :) Z resztą dla mnie większość zdjęć, na których jest plaża, jest dobra. Uwielbiam. Czuję ogromny sentyment i tak dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zastanawiam się jakby teraz po roku to wszystko wyglądało... Dorzucając do tego statyw i nowy obiektyw ;)

      Usuń
  5. Za kilka dni jadę właśnie na wczasy- przez Twoje zdjęcia to jeszcze bardziej nie mogę się doczekać wyjazdu :D

    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia <3! Zachody słońca nad morzem są po prostu magiczne.
    Pozdrawiam ;)
    Pink Chocolate

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh to morze... Od razu za nim zatęskniłam. Ja w robieniu zdjęć jestem tak fatalna, że te co tutaj widzę odbieram jako cud wszechświata xD

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, ja połowy pewnie nie umiałabym zrobić ;D
    Be Beauty (klik) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no świetne zdjęcia, szczególnie zachody<3 Masz dobre oko, nie bądź dla siebie taka surowa:) Ja również uwielbiam przeglądać zdjęcia w deszczowe dni:)
    A w tym roku gdzie się wybierasz na wakacje?

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia. Zachody słońca są magiczne :) Sama teraz dużo fotografuję będąc nad morzem. Tak jak napisałaś, nie zawsze wszystko musi być dobrze technicznie. Z takich wyjazdów chyba najważniejsza jest wartość sentymentalna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja uważam, że są piękne. Dla człowieka, który nie ma ukończonych kursów fotograficznych, liczy się klimat i to 'coś', a to tu jest. Moje ulubione - to z piórkiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te zdjęcia!!!
    Bardzo mi się podobają ;))
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia ;*

    zapraszam do mnie- http://wrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnie zdj mega! Ogólnie dużo mi się tu spodobało, piękny instagram :)
    Zapraszam do konkursu :) http://cosska-life.blogspot.com/2016/07/21-konkurs_24.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądając twoje zdjęcia mam ochotę pojechać nad morze, niestety na swój wyjazd muszę jeszcze tydzień poczekać, mam nadzieję, że szybko zleci :))

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Te zdjęcia są cudowne! Fale, piórko, kolory... niesamowite. Gdyby mi się takie udało zrobić, to pewnie byłabym zadowolona ze wszystkich, ale wiadomo, że trzeba się szkolić i celować coraz wyżej :) Twój instagram jest świetny!
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne zdjęcia! szczególnie te z zachodem słońca <3 uwielbiam polskie morze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma nic cenniejszego od wspomnień :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html#more

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.