76. Haul - Cotton Balls z Biedronki, szkicownik i notatnik.

kwietnia 21, 2016



Do biedronki udałam się z nadzieją, że gazetka promocyjna o zdrowej żywności jest jeszcze aktualna, niestety promocja minęła, a ja nie kupiłam oleju kokosowego, twarożków, ani nasion.

Jednak zrekompensowały mi to lampki led zwane Cotton Balls. Na światełka te miałam chrapkę już w grudniu, ale niestety były tak chętnie kupowane, że nic dla mnie nie zostało. Wtedy kosztowały 34,99zł, a ja teraz swoje kupiłam za 39,99zł. Jednak to moje "must have" już od kilku miesięcy i wiedziałam, że tańszych nie znajdę.

Jeżeli zastanawiacie się czy warto je kupić to co nieco Wam o nich tutaj napiszę. 


*****
W sklepie były dostępne różne wersje kolorystyczne. Miałam do wyboru całe białe cotton balls, z czerwoną kulą, niebieską. Bardzo podobała mi się kombinacja różowo-biało-miętowo-szara, jednak zdecydowałam się na odcienie beżu z szarością. Uznałam, że kolor ten najbardziej będzie pasować do mojego pokoju (a tym bardziej po planowanym malowaniu). 

Tak wyglądały kule po wyjęciu z pudełeczka. Mają dość grubą i gęsto ułożoną nitkę. Podoba mi się to w nich, że nie ma zbyt dużych prześwitów i praktycznie nie widać jak wygląda lampka bez wełnianej osłonki. 

Dzięki przyciskowi "Wypróbuj mnie" już w sklepie możemy zobaczyć jak będą świecić ledowe kule.

A co to, kule świecą pomimo dostarczanogo prądu? Troszkę się zdziwiłam, bo myślałam, że będą posiadały wtyczkę, tak jak standardowe światełka. Okazało się jednak, że są zasilane bateriami, które są dołączone do zestawu.


No to jak to się stało, że w sklepie mogliśmy je wypróbować? Były połączone za pomocą tego kabelka, który należy odłączyć i zamiast niego włożyć baterie. 

Po włożeniu baterii możemy cieszyć się naszymi "przenośnymi" światełkami.:)


pokazanie jak świecą, kule ledowe z grubej nitki


kule led po zmroku



KULE ŚWIETLNE LED
Średnica: 6 cm
Dają efekt ciepłego, rozproszonego światła.

Tworzą magiczny nastrój w każdym wnętrzu. (potwierdzam;))

Zasilanie: 3xbateria AA 1,5V - dołączone do zestawu

Uruchomienie: przez przesuwny przycisk ON/OFF

Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. Oczywiście jeśli chcemy bardziej zaoszczędzić to na YouTube jest pełno filmików jak wykonać taką dekorację własnoręcznie.:)
***
Oprócz ledowych kuli kupiłam szkicownik i notatnik w stylu vintage. Każdy 7,99 zł/sztuka.


Wzorów było naprawdę mnóstwo i chyba wszystkie mi się podobały. Oprócz notatników i szkicowników w ofercie były również urocze przepiśniki. 

kule świetlne led

Notatnik jest w linie, kartki są lekko żółtawe (przypominają stary papier, ale wygląda to bardzo ładnie). Mam zamiar zapisywać w nim różne fotograficzne cytaty, ustawienia, moje plany. Może jakieś zlecenia?;)


Szkicownik ma białe kartki. Dołączony jest do niego ołówek, który możemy zamocować do szkicownika bezpośrednio.


A Wy macie kule świetlne? :) W jaki sposób dekorujecie nimi pomieszczenia?
Na instagramie próbuję się wyżyć artystycznie, zapraszam do obserwacji!;) 


You Might Also Like

58 komentarze

  1. Nie mam takich kul świetlnych, ale poddałaś mi pomysł. Wiem, że kupię i wiem gdzie je dam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze nie pochwaliłaś się, gdzie je dasz.;)

      Usuń
  2. Ale świetne kule, nie mam takich, ale może się w nie zaopatrzę, bo wyglądają cudownie! :) A notatnik i szkicownik również podbiły moje serce! :)

    Buziaki :*
    Viva la Ola - ZAPRASZAM DO OBSERWACJI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Naprawdę stanowią świetną ozdobę pokoju. Może wkrótce zrobię post z inspiracjami na ten temat.

      Usuń
  3. Za mną ostatnio też "chodzą" te kule ;) Idealną kolorystykę wybrałaś. Naprawdę bardzo mi się podoba. Z Twoją skrzyneczką komponują się wręcz idealnie :) Sama pewnie także zdecydowałabym się na taki wariant kolorystyczny :) Aa i notatnik. Nie mogłam i o nim nie wspomnieć bo jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A właśnie kule w tych kolorach były ostatnie i jakaś kobieta miała je w ręce a ja tylko patrzyłam z nadzieją, aby je odłożyła :D

      Usuń
  4. Szukałam tych kul! Idealnie się prezentują! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trafiłam na nie teraz zupełnie przypadkiem, a gdy na nie czatowałam to mi je wykupili:P

      Usuń
  5. Podobają mi się cotton balls'y, ale do mojego wnętrza chyba nie za bardzo by pasowały. Ale u innych wyglądają cudownie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakaś inna wersja kolorystyczna by Ci spasowała. Szczerze to żadna inna z dostępnych nie pasowałaby mi do pokoju.

      Usuń
  6. Oooo od jakiegoś czasu chciałam już kupić szkicownik, super, ze jest w Biedrze i to w tak niskiej cenie!

    Zapraszam do mnie, nowy post z instrukcją na zdjęcie jak z polaroida! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie miałam otworzony w zakładce Twój post z instrukcją ;) A co do szkicownika to dziękuję. Było jeszcze wiele innych, pięknych wzorów.

      Usuń
  7. Ooo jutro lecę do Biedry po szkicownik 💖👑

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leć, leć, bo naprawdę porządny ten szkicownik jak za taką cenę.;)
      Chciałam kiedyś kupić w sklepie papierniczym to podobny około 20 zł, a okładka całkiem zwyczajna.

      Usuń
  8. W grudniu też chciałam kupić cotton bals ale kiedy pojechałam to już ich nie było.
    Niestety teraz ich już nie widziałam w biedronce.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale faktycznie szybko te kule znikają.
      Link do Twojego bloga nie działa poprawnie.

      Usuń
  9. Kule zakupiłam podajże w grudniu, świetnie przyozdabiały mi łóżko - obwiesiłam je wokół stelarza - jednak po miesiącu używania wyczerpały się całkowicie. Lampki się spaliły, a kulki zaczęły odpadać. Są naprawdę cudowne, ale jednak myślałam, że trochę dłużej potrzymają.
    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, to teraz mnie troszeczkę zmartwiłaś. Nie wyglądają na takie liche :( Mam nadzieję, że u mnie dłużej będą się sprawować.

      Usuń
  10. Bardzo fajne są te lampki widziałam je kilka razy jednak do mojego pokoju totalnie nie pasuję.U ciebie prezentuję się świetnie! A co do zeszytów uwielbiam takie zrobione w starym stylu i mam już kilka.
    Ciekawy post pozdrawiam :)
    Mój blog-Sanserose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mojego pokoju też nie do końca pasują, bo mam w nim "wszystko z innej parafii", ale wkrótce czeka mnie malowanie na jakiś jasny kolor i wtedy sądzę, że będą stanowić świetne uzupełnienie wystroju:) Teraz to pasują do mojej skrzyneczki albo lustra ;)

      Usuń
  11. Te lampki są po prostu świetne *.*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio widziałam je w biedronce i bardzo mnie kusiły. Niestety pieniążki muszę przeznaczyć na coś innego :(
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tak bywa, że czasami musimy sobie czegoś odmówić, na rzecz czegoś innego :( Jednak myślę, że jeszcze na pewno pojawią się w ofercie Biedronki ;)

      Usuń
  13. Wyglądają uroczo :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie dorwałam te cotton balls'y w biedronce, w grudniu :D Mam białe, choć jedyny minus jest taki, że te baterie trzeba dosyć często wymieniać. Ale u Ciebie wyglądają super, ja mam powieszone przy łóżku :) O tych notatnikach i szkicownikach słyszałam, ale mam póki co mam jeszcze zapas :D Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie było mojego zestawu kolorystycznego, to też bym wybrała białe. Niestety nad moim łóżkiem nie da się nic powiesić :(
      Mam nadzieję, że będę z tego szkicownika korzystać, a nie, że będzie leżał zakurzony ;)

      Usuń
  15. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też mam cotton balls tylko, że ręcznie robione. Super wyglądają na ścianie wieczorami.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusiła mnie opcja ręcznego robienia, ale trochę obawiałam się, że wyjdą mi niekształtne czy coś;)

      Usuń
  17. Tu jest tak pięknie! :)
    Jeden z najlepszych bloga o tej tematyce, w końcu mogę napisać coś tutaj bo mam konto i nawet stworzyłam swój:)
    Może będzie tak samo świetny jak Twój
    Zapraszam
    http://neciiova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, bardzo, bardzo mi miło!:) Mój nie uważam za wzorcowy, ale lubię go;)
      Życzę Ci by Tobie blogowanie szło jak najlepiej i już wpadam zobaczyć jak wyglądają Twoje początki!

      Usuń
    2. Ach, szkoda tylko, że to komentarz typu ctrl+c, ctrl+v...

      Usuń
  18. Też mam taki szkicownik i notes :) Tylko, że z innymi wzorami :)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorów było naprawdę dużo i sama długo nie mogłam się zdecydować, który wybrać ;)
      Też byłoby mi miło, gdybyś zaobserwowała :)
      No i oczywiście odwiedzę, bo staram się odwiedzać każdy blog.

      Usuń
  19. wyglądają cudnie! :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam takie kuleczki i zmieniam co chwile ich miejsce 😂. Świetne notatniki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby sporo osób narzeka, że na baterię, a z drugiej strony można je dać tam, gdzie gniazdko jest niedostępne ;) Dziękuję.

      Usuń
  21. Bardzo klimatyczne kule świetlne. Właśnie takiego trochę oldschoolowego notatnika szukam, może jeszcze nie zniknęły ze sklepów. Jutro sprawdzę! Jest swietny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!;) Kiedy robiłam zakupy, to było ich jeszcze bardzo dużo. Wszystkie były w takim kolorze, ale wybór nadruków był ogromny. Długo stałam przy koszyku z nimi i nie mogłam się zdecydować, który wybrać ;)

      Usuń
  22. Bardzo podoba mi się ten szkicownik i notatnik :)
    Zapraszam również do mnie dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem :)
    http://life-by-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojacie nie wiedziałam, że w biedronce można znaleźć takie wspaniałe rzeczy ! Może też uda mi się je znaleźć :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakiś czas temu zaopatrzyłam się w takie, w kolorze białym, cuudo!
    Maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, coraz bardziej podobają mi się te kule. Dają takie ciepłe, przyjemne światło :)

      Usuń
  25. Przechodziłam obok tych kul, nawet zastanawiałam się nad ich kupieniem. Przekonałaś mnie, wyglądają pięknie! Obserwuję kochana! :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie się prezentują te kule! Może i ja się w końcu na nie skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne są te kulki, sama z chęcią ja zakupie :D
    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam taki sam zestaw kolorystyczny Cotton Ball :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neutralny i pasuje do wielu wnętrz :)

      Usuń
  29. cudowne zakupy ;3 też muszę kupić cotton balls ;e

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w kwietniu, a świecą do dziś ;) Choć zbyt często ich nie włączam. Nasili się to w okresie jesiennym :D

      Usuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.