57. MiX WALENTYNKI - fotograficzne inspiracje.

lutego 10, 2016


Jutro mam za zadanie zrobić przyjaciółce Walentynkową sesję zdjęciową. Mam nadzieję, że sprostam temu zadaniu, gdyż jeszcze nie miałam okazji robić portretów. Teraz szukam inspiracji jak udekorować pomieszczenie, aby zdjęcia nabrały miłosnego klimatu ;)

Podzielę się z Wami tym co znalazłam i tym co zaciekawiło mnie w jakiś sposób. Doszukałam się też prezentów związanych ze zdjęciami. Niektóre pomysły ogromnie mi się spodobały i może kiedyś sama je wykorzystam ;) 




TŁO - moim zdaniem powinno być delikatne, bez dzikich kolorów i wzorów. Z racji tego, że to Walentynki, to może być w czerwone serduszka. Uważam, że tło nie powinno odciągać uwagi od fotografowanej osoby.

Spodobały mi się pomysły ze wstążeczkami, światełkami za prześcieradłem, ściana pomalowana farbą tablicową i wykorzystanie pianek Marshmallows:D

Niektóre z tych pomysłów możemy wykonać własnoręcznie, w dodatku małym kosztem.







REKWIZYTY - to one poniekąd mają decydujący wpływ na to jakiego charakteru nabierze nasza sesja. Czy zdjęcia nabiorą humorystycznego wyrazu, czy może jednak poważnego. 





PARY - wspólna Walentynkowa sesja to też ciekawy pomysł na prezent. Tym bardziej jeśli wykażemy się kreatywnością ;)






FOTOGRAFICZNE UPOMINKI - po wykonaniu sesji zdjęciowej czas najwyższy wręczyć Drugiej Połówce to co dla niej przygotowaliśmy. W tym przypadku też możemy się nieco wysilić i postarać się, aby zdjęcie stało się niezapomnianą pamiątką. 








* inspiracje pochodzą ze strony pinterest

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Po takich przygotowaniach sesja na pewno będzie udana :) Chętnie zobaczyłabym efekty Twojej pracy więc mam skromną nadzieję, że podzielisz się wkrótce nią z nami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie wiem czy się podzielę... Bo nie pokazuję na blogu swojej twarzy, więc raczej koleżanki też nie pokażę ;) No, ale może zrobię jakieś zdjęcia, które będę mogła tu wstawić. Jeszcze zobaczymy :)

      Usuń
  2. Jestem przekonana, że zdjęcia będą genialne. Mam nadzieję, że będę mogła obejrzeć efekty sesji na blogu :)
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mega wpis! na pewno z twoich pomyslow skorzystam. dzieki za inspiracje. pozdrawiam :*
    zapraszam do mnie, mile widziane komentarze.
    jesli chcesz byc na bieaco- zaobserwuj :)
    http://mleeeczyk99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ;)
      Mam nadzieję, że się przyda.

      Usuń
  4. sesja zdjęciowa jaką tu zaproponowałaś to super pomysł; z pewnością dla par to świetna zabawa a zarazem pamiątka na lata
    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz zrobiłam taką sesję z chłopakiem. W sumie spontanicznie, bez żadnego przygotowania, ale są to nasze ulubione zdjęcia :) Miło powracać do nich i znajdować w folderach, czy na telefonie.

      Usuń
  5. Prze słodkie zdjęcia par <3
    Zapraszam
    http://zorganizacjacidotwarzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, a właśnie chciałam popracować nad swoją organizacją :D

      Usuń
  6. Walentynki to świętują, a o powstaniu AK nie pamiętają :c
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto powiedział, że nie pamiętają? :) Mój tata urodził się w Walentynki i dobrze wiem, że wtedy też było powstanie AK. No, ale zdjęć na ten temat nie będę teraz robić.
      A mój wpis dotyczy Walentynek od strony fotograficznej.

      Usuń
  7. Świetne inspiracje jednak ja nie obchodze Walentynek jako jakiegoś specjalnego dnia :D
    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chciałabym zobaczyć efekty pracy jednak rozumiem Twoją decyzję ;) Mój chłopak zrobił mi niespodziankę i na którąś miesięcznicę zorganizował dla nas sesję zdjęciową. Nie mieliśmy żadnych rekwizytów ,a zdjęcia są bardziej poważne bo strasznie się krępowałam przed aparatem. Jednak i tak uważam że to było świetne doświadczenie :D


    http://zdobywacszczyty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie coś tu wrzucę ;)
      Akurat te inspiracje mi się nie przydały, bo korzystając z pięknej pogody, wybrałyśmy się w plener.

      Usuń
  9. Chciałabym zobaczyć efekty tej sesji bo może być cudowna :) Pokażesz coś na blogu ? :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak coś wrzucę, ale jednak wcale nie wygląda to na sesję Walentynkową ;)
      Miałyśmy jeden rekwizyt i łabędzie :>

      Usuń
  10. Przecudowne inspiracje i pomysły na DIY

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia. Przedostatnie jest urocze. :)

    mój blog: klik ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.