186. Fotoksiążka, minibook + KOD ZNIŻKOWY dla Czytelników.

sierpnia 04, 2017


W tym tygodniu dotarła do mnie FOTOKSIĄŻKA, zawierająca fotografie zrobione przeze mnie i stworzona według mojego pomysłu. Powiem krótko - jestem nią zachwycona, choć nie zrobiłam jej dla siebie, ale jako prezent dla chłopaka. Dla Was też mam mały prezent, czyli kod zniżkowy na własną fotoksiążkę :)

Może pamiętacie mojego Instabooka, którego zaprezentowałam Wam kilka miesięcy temu? Dla przypomnienia i zapoznania się z nim odsyłam Was TUTAJ. Jest to nie tylko zbiór najpiękniejszych wspomnień, pomysł na prezent dla chłopaka, ale również ozdoba pokoju, na którą uwagę zwraca każdy kto tylko do mnie przyjdzie. Tym razem miałam okazję stworzyć coś większego i jeszcze piękniejszego, czyli fotoksiążkę zawierającą cudowne chwile spędzone z moją Drugą Połówką. 



SZABLONY FOTOKSIĄŻEK I EDYCJA
 ___

Na stronie printu.pl  można skorzystać z gotowych szablonów. Muszę przyznać, że są naprawdę piękne i inspirujące. To w sumie dzięki nim wpadłam na to, żeby zrobić z chłopakiem sesje zdjęciowe w różnych ciekawych miejscach.

Szablonów na stronie nie brakuje, ale każdy z nich jest inny i charakteryzuje się zmienionym układem zdjęć. Bez problemu znajdziecie szablon odpowiedni jako prezent dla niej lub prezent dla niego

Jeżeli jednak lubicie mieć wszystko po swojemu, to możecie skorzystać z opcji EKSPERT (zauważyłam ją w połowie tworzenia fotoksiążki). Dzięki tej opcji mogłam ustawiać dowolne rozmiary zdjęć oraz układać je w każdym miejscu wybranym przez siebie. 


Pod każdą stronę można wybrać tło, dodać napis lub skorzystać z gotowych tekstów. Oprócz tego poszczególne dodatki są podzielone na kategorie, dzięki czemu łatwiej jest znaleźć odpowiednie ozdobniki. 

Pomimo mnogości funkcji samo tworzenie fotoksiążki wcale nie jest skomplikowane. Mi najwięcej czasu zajął wybór zdjęć oraz rozmyślanie o tym jak je ładnie rozłożyć. 

MOJA FOTOKSIĄŻKA
___

Nie chciałam, żeby moja fotoksiążka była powieleniem Instabooka (Minibooka), dlatego część zdjęć zrobiłam w lipcu. Samo wymyślanie sesji sprawiło mi wiele radości :) Z chłopakiem wybraliśmy się do lasu, na wycieczkę rowerową, zrobiliśmy zdjęcia w polach oraz z widokiem na góry. 







Oprócz fotoksiążki, w moim zamówieniu znalazł się również Minibook (dawniej Instabook), który jest prezentem dla moich kuzynek.Zawiera on wiele ich prywatnych zdjęć zrobionych z przyjaciółmi, dlatego nie będę ich tutaj pokazywać, ale jeżeli chcecie zobaczyć jak to wygląda od środka, to odsyłam Was do mojego Minibooka - KLIK TUTAJ :) 


Zamówione rzeczy dotarły do mnie po 8 dniach i sprawiły mi naprawdę wiele radości! :) To wspaniałe, gdy swoje zdjęcia możesz zobaczyć nie tylko na dysku komputera, ale również na papierze. Część zdjęć była zrobiona telefonem, ale nawet one są wydrukowane w bardzo dobrej jakości. Jedyna moja uwaga jest taka, że zdjęcia są odrobinę ciemniejsze oraz bardziej nasycone od tych wgranych do edytora.  

Dla porównania wymiary Minibooka oraz fotoksiążki.





KOD ZNIŻKOWY NA FOTOKSIĄZKĘ PRINTU
Jak już wspomniałam, dla swoich Czytelników oraz Obserwatorów na Instagramie (@adazet) mam aż 44% kod zniżkowy! :) 

Dotyczy on wyłącznie fotoksiążek Printu 
Obejmuje wszystkie formaty w dowolnej oprawie
Bez limitu stron
Kod jest jednorazowy

Obowiązuje na hasło: dreams
(kod wpisuje się przy składaniu zamówienia)

Jest ważny do końca października, czyli to świetna okazja do zebrania swoich wakacyjnych zdjęć i wydrukowania ich w postaci fotoksiążki. Nie zapominajcie również, że 30 września jest dzień chłopaka, więc taka fotoksiążka to również świetny pomysł na prezent dla niego. Mój chłopak jest bardzo zadowolony ;) 

***
Zapraszam na mój Instagram @adazet


Na wakacjach robisz dużo zdjęć? :)



You Might Also Like

14 komentarze

  1. Przepiękna fotoksiążka! Bardzo podobają mi się w niej te wstawki w postaci napisów, typu summer, winter.. :D No świetnie to wygląda :)
    I potwierdzam to, że fotoksiążka to świetny prezent. Sama dostałam kiedyś taką, później zrobiłam własną i uwielbiam je! Dwa lata temu razem z rodzeństwem zrobiliśmy też fotoksiążkę dla dziadków i również byli pozytywnie zaskoczeni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja fotoksiążka świetnie się prezentuje. Wybrałaś piękne zdjęcia. :) Fajne są te dodatkowe napisy na stronach, idealnie korespondują z fotografiami.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się takie fotoksiążki, fajny pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam fotoksiążki w twoim wykonaniu, macie z chłopakiem tyle wspaniałych i pomysłowych zdjęć, że aż nie mogę się napatrzeć ;) piękna pamiątka na całe życie! Oczywiście że uwielbiam robić dużo zdjęć w wakacje tak samo jak Ty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka fotoksiążka jest bardzo fajna sprawa :) Muszę kiedyś sobie coś takiego sprawić :D

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego!! Chyba się skuszę :) :* buziak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie mam przekonania... nie wiem, niezmiennie zachwycają mnie klasyczna albumy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta Wasza fotoksiążka! :) Przyznam, że sama bym chciała stworzyć coś takiego, ale najlepiej po tegorocznym urlopie, żeby mieć więcej wspólnych fotek :) Minibooka jak wiesz również mam swojego, więc niedługo i ja się pochwalę :) Takie rzeczy to niezwykle fajna sprawa na zatrzymanie wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna fotoksiążka :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow piękna książka i cudowny prezent dla ukochanego, na pewno będzie super pamiątka i takie zdjęcia ogląda się lepiej niż te na wyświetlaczu tel:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.