CYTATOWNIK

lipca 04, 2017

W ostatnim poście TUTAJ  wspomniałam o pojawieniu się nowych zakładek: MARZENIA I CELE oraz CYTATOWNIK, który jest zbiorem różnych inspirujących dla mnie cytatów oraz ważnych słów. Wiele z nich pochodzi z mojego bloga na Tumblr (Iluzja uczuć). Chciałam, żeby było to miejsce nie tylko tworzone przeze mnie, ale również przez Was :) Jeśli macie swój ulubiony cytat, to śmiało podzielcie się nim w komentarzu*. Opcja zrobienia tego anonimowo jest również dostępna. 




CYTATOWNIK znajduje się w rozwijanej zakładce MOTYWACJA. Zrobiłam go jako "stronę" i nie było możliwości komentowania go. Mam nadzieję, że jako post będzie działał poprawnie.

*CYTATOWNIK nie jest traktowany jak zwyczajny post, dlatego komentarze nie zawierające cytatów zostaną usunięte.

***
Nawet z pozoru nudne życie może być inspirujące.
***

Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać.
- Walt Disney

***

Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same.
Phil Bosmans

***

Człowiekowi zawsze się wydaje, że kiedyś było lepiej. To niekoniecznie prawda,
bo nie umiemy docenić naszego dziś.
Dorota Terakowska

***

Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś. Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj, śnij, odkrywaj.
- Mark Twain

***

Nie musisz się zgadzać na coś, co budzi twój sprzeciw. Nie staraj się nikogo uszczęśliwiać kosztem samej siebie.
- Beata Pawlikowska

***

Ja dziś Paniom życzę, żeby przestało się Paniom śnić, a zaczęło przytrafiać.
- Zygmunt Freud

***

Na tym świecie jest tylko jeden człowiek, który idealnie dopasuje swoje usta i dłonie do naszych.
- Tumblr (an

***

Nie będzie łatwo. Będzie naprawdę ciężko. Będziemy musieli co dzień nad tym pracować, ale chce zaryzykować, bo pragnę Ciebie. Całej Ciebie. Na zawsze. Każdego dnia, Ty i ja.
- Tumblr (an)

***

Otóż przychodzą takie momenty w życiu kiedy relacje z ludźmi się zmieniają, widzimy się rzadziej, mniej rozmawiamy, a w konsekwencji to niektóre relacje pozostawiają podobnymi sobie, inne słabną. O jednych pamiętasz, inni stają się obojętni i pewnie trudno jest gdy kiedyś rozmawiałeś z kimś na co dzień, a teraz tego nie ma…
- Tumblr (an)

***

 Myślący człowiek nawet z samym sobą nie zgadza się zawsze w stu procentach.
- Tumblr (an)

***

Bóg stworzył człowieka z oczami z przodu, a nie z tyłu głowy, co znaczy, że człowiek ma się zajmować tym co będzie, a nie tym co było. Jeśli nie porzucisz przeszłości, ona zniszczy Twoją przyszłość.
- Olga Tokarczuk 

***

Wiem, Mała wiem, że świat cierpi na brak mężczyzn, szczególnie tych którzy są cokolwiek warci, wiem. Ale wierz mi dziecinko, jest na tym świecie kilku porządnych gości. Oni istnieją. Dlatego jeśli nawet ktoś Cię wcześniej skrzywdził (…) ja wiem, to nie jest łatwe, ale nie zamykaj się, nie rób tego. Postaraj otworzyć się. Nie cierp już. Wpuść do swojego serca kogoś, kto zrozumie Ciebie, Twoje poczucie humoru, Twoją muzykę, muzykę serducha, Twoje marzenia...
- Tumblr (an)

***

Ciągle słyszę o młodszych koleżankach: „taka ładna, a sama”. Jakby bycie samemu było okropne. Uważam, że nie ma co wiązać się z byle kim. Namawiam wszystkie panie, by zamiast jeść z podłogi brudną kanapkę, napiły się wody i poczekały na smaczny obiad.
- Piotr C. (Pokolenie IKEA)

***

Kiedy byłam zakochana, miałam gdzieś facetów, inni mężczyźni zupełnie mnie nie obchodzili, nawet gdyby stanął przede mną książę na białym koniu, pewnie bym nie zauważyła. Liczył się on i tylko on. I to jest najważniejsze: być z kimś i nie szukać wrażeń na boku. Być z kimś tak na sto procent, całym sobą.
- Gabriela Gargaś (Jutra może nie być)

***

Czasami musimy przestać analizować przeszłość, przestać planować przyszłość, przestać zastanawiać się co tak naprawdę czujemy, przestać decydować rozumem, co chce czuć serce. Czasem musimy po prostu powiedzieć sobie ‘niech się dzieje co chce’ i iść dalej…
- Tumblr (an)

***

Szczęśliwym nie jest ten, kto ma wszystko. Szczęśliwym jest ten, kto potrafi docenić to, co ma.
- Tumblr (an)

***

Nie jestem zrzędliwy, mam tylko niski próg tolerancji na głupotę.
- Brandon Sanderson ( Słowa światłości)

***

Dawaj, ale nie pozwól by Cię wykorzystywano. Kochaj, ale nie dopuść, by ktoś bawił się Twoimi uczuciami. Ufaj, ale nie bądź naiwny. Słuchaj innych, ale nie zapominaj, że masz własne zdanie.
- Tumblr (an)

***

Chodźmy na spacer. Nie musimy rozmawiać. Chcę iśc z Toba na spacer. Długi, jesienny, cichy spacer. Chcę pobyć blisko Ciebie, i przez chwile mieć Cię dla siebie.
- Tumblr (an)

***

Nie można być samotnym.
Trzeba opiekować się kimś, kimkolwiek.
Dzieckiem, drugim człowiekiem, kotem, psem albo rybką w akwarium.
Albo samym sobą.
Albo Panem Bogiem w kościele.
Ale nie można być samotnym.
Opiekować się gwiazdami, swoim osobowym samochodem, prawem, moralnością, pogodą.
Aby tylko nie być sam.
Bo samotność jest naprawdę nie do zniesienia.
Jest śmiertelną chorobą.
W stu procentach śmiertelną.
Jan Rybowicz

***

Gdybyś wiedziała, jaka jesteś wspaniała, to byłoby nie do zniesienia. Miałabyś wtedy tyle pewności siebie, że nie zauważałabyś tych rzeczy dookoła. A tak, kiedy jesteś taka rozedrgana, i boisz się, że za mało wiesz, i czujesz tę niedoskonałość, to jest właśnie idealne. Bo dzięki temu jesteś człowiekiem.
- Małgorzata Halber (Najgorszy człowiek na świecie)

***

Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie.
- H. Jackson Brown 

***

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Gdy życie dawało mi w kość to z pomocą przyszedł mi cytat z książki "Calm", który dał mi siłę na to, aby walczyć dalej z przeciwnościami losu.
    "Spokojne morze nie uczyni z ciebie dobrego żeglarza."
    Michael Acton Smith – Calm

    Inne ulubione cytaty to:
    -"Zaraz na początku życia ktoś powinien nam powiedzieć, że umieramy. Może wtedy żylibyśmy pełnią życia, w każdej minucie każdego dnia." Michael Landon

    -"I liczy się też to, co sama o sobie myślisz, twój własny rachunek sumienia, a nie tylko ocena innych. Oni mogą się mylić." Dorota Terakowska

    -"Ja mogę żyć tylko sercem, wy zaś żyjecie według zasad." Lew Tołstoj

    -"W duszy śmiertelnika istnieje coś wspaniałego, bez względu na to, czy bogowie chcą o tym wiedzieć czy też nie. Albowiem chociaż cierpienie zdaje się nie mieć końca, nasza zdolność pokonywania go nie zna granic." Clive Staples Lewis
    I wiele innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne cytaty!
    Dzięki, że się nimi podzieliłaś. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega cytaty!:*
    "Szczęśliwym nie jest ten, kto ma wszystko. Szczęśliwym jest ten, kto potrafi docenić to, co ma " Ten jest moim ulubionym :)

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/06/nowosci-pielegnacyjne-neutrogena-evree.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne cytaty! Uważam że cytatownik to wspaniały pomysł, bardzo inspirujący i motywujący. Dla mnie, czasem mocny cytat to siła na przeżycie dnia czy na poradzenie sobie z dużym problemem. Dlatego jak najbardziej to popieram i cieszę się że taka zakładka powstała, będę ją regularnie odwiedzać i chętnie podzielę się moimi ulubionymi, krótkimi ale treściwymi cytatami. "Twoi wrogowie- to tylko efekt uboczny twojego sukcesu", "Straciłeś wszystko? Nie masz nic do stracenia.", "Nie urodziłeś się w raju? Zbuduj go.", "Im więcej potu na poligonie tym mniej krwi na polu walki", "Idź pod prąd, z prądem płyną tylko śmieci i zdechłe ryby", "Nie szukaj autorytetów, bądź nim", "Cofam się tylko po to, aby wziąć rozbieg", "Nie przeginaj pały, złam ją", "Z rzucanych w ciebie kamieni zbuduj twierdzę" i mój ulubiony, motto moje i mojego bloga- "Rzeczywistość to opcja, nie wyrok". Te cytaty są dla mnie naprawdę bardzo ważne, czytając je, nabieram energii i odwagi :) Nie raz bardzo mi pomogły podnieść się po upadku.
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam cytaty! Nie ma ściany u mnie w pokoju, która nie byłaby nimi ozdobiona.
    "A million things can bring you down, find one reason to keep you up"
    "Your only limit is you."
    "Be stronger than your strongest excuses."
    "You only fail when you stop trying."
    "When you give up, someone is still going."
    "Little girls with dreams become women with vision." itd....

    Cudowny pomysł z tym cytatownikiem :)

    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.