185. Aktualizacja włosów, maska Ziaja, peeling do skóry głowy i olejki.

lipca 31, 2017

Dzień dobry :) Dzisiaj przychodzę do Was z włosową aktualizacją. Obecnie moje włosy mają chyba swój rekord długości. Pomijając oczywiście fakt, że w dzieciństwie sięgały za pas. Jeśli chcecie dowiedzieć się jakich kosmetyków teraz używam oraz z czym mam największy problem, to zapraszam do lektury.



OBECNA DŁUGOŚĆ I STAN WŁOSÓW
___

Kombinezon w róże - Zaful (wkrótce pojawi się wpis z nim) 


Ostatnia aktualizacja włosów pojawiła się w kwietniu POST TUTAJ . Od tego czasu włosy podrosły mi o około 4-5 cm. Ich obecna długość to 72-73 cm. Wiadomo, że wcześniej moje włosy też były długie, ale teraz coraz częściej znajomi zwracają uwagę na nie i mówią "Ada, ale masz już długie włosy!". Ja również patrząc do lustra albo na zdjęcia jestem zaskoczona ich obecną długością. 

Obecne problemy moich włosów: 
Obecnie moje włosy przetłuszczają się bardziej niż zazwyczaj. Najgorsze jednak jest to, że nawet czasami od razu po umyciu są lekko przetłuszczone. Stwierdziłam, że najwyższy czas znowu sięgnąć po naturalne kosmetyki i zrobić wcierkę z kozieradki [klik po przepis], która ma za zadanie zmniejszenie przetłuszczania się włosów. 

Muszę też wybrać się do fryzjera i podciąć końcówki. Myślę o zmianie fryzury, ale nie mam pojęcia jak obciąć swoje włosy. 

KOSMETYKI DO WŁOSÓW

OCZYSZCZAJĄCY PEELING DO SKÓRY GŁOWY ORGANIC GARDEN
___

Oczyszczający peeling do skóry głowy na bazie naturalnych składników aktywnych, jak sok z aloesu, ziołowy ekstrakt z tymianku, łopianu i jałowca, z dodatkiem zmielonych łupin orzechów oraz orzeźwiającego mentolu. 
Peeling dokładnie oczyszcza skórę głowy, dzięki czemu składniki odżywcze lepiej się wchłaniają. Usuwa nadmiar sebum oraz martwy naskórek, a także pozostałości po środkach do stylizacji włosów. Sok z aloesu działa łagodząco i kojąco na podrażnioną skórę głowy. Dzięki mentolowi zapewnia odświeżające, przyjemne uczucie chłodzenia. Zapobiega swędzeniu skóry głowy, zwalcza łojotok oraz eliminuje rozwój mikroflory bakteryjnej. Sprawia, że włosy są błyszczące, odżywione i mocniejsze.

Skład:
Sok z Aloesu, Kompleks Ziołowy, Mentol, Łupiny Orzechów.

Stosowanie:
1-2 razy w tygodniu.


Często nawet w komentarzach wychwalacie moc peelingów do skóry głowy. Kawowy, choć darmowy nie jest jednak dla mnie. Drobne ziarna za bardzo wplątują się w moje włosy i mam problem z dokładnym spłukaniem go. Samo nakładanie na skórę głowę, też nie jest dla mnie zbyt przyjemne i jeszcze pozostaje ten problem, że fusy są dosłownie wszędzie. 


Robiąc zakupy w Naturze, w oko wpadł mi peeling do skóry głowy, który nie tylko miał oczyścić, ale również regulować wydzielanie się sebum. Na promocji kosztował 19,99 zł, a jego cena regularna to 24,99 zł. Znajduję się w niezbyt dużym opakowaniu, ale jest bardzo wydajny

Stosuję go co kilka myć. Przyjemnie masuje skórę głowy oraz daje uczucie świeżości. Przez zawarty mentol można poczuć chłód na skórze głowy, ale dla mnie jest to przyjemne i odprężające uczucie. Szczególnie w upalne dni. 

Po użyciu włosy wyglądają dobrze i nie są ciężkie ani przetłuszczone. W dodatku czuję, że moja głowa została oczyszczona z różnych zanieczyszczeń i jest gotowa do przyjęcia kolejnych kosmetyków (np. wcierek). Niestety nie zauważyłam, żeby peeling zniwelował wydzielanie się sebum, gdyż na 2 dzień włosy i tak przydałoby się umyć. Do zalet tego produktu na pewno mogę zaliczyć to, że łatwo się spłukuje i nie pozostawia w łazience takiego bałaganu, jak np. peeling kawowy ;) 

Czy kupię ponownie?
Raczej tak. 

SKONCENTROWANA MASKA WYGŁADZAJĄCA ZIAJA
___


Maska kupiona z polecenia. Kosztowała 7-8 złotych. Na pewno wyróżnia się bardzo ładnym i intensywnym zapachem. Może dla niektórych, aż za bardzo intensywnym. Maski używa się przyjemnie, ale nie wywarła na mnie ona większego wrażenia. Nie zauważyłam, by włosy zrobiły się bardziej miękkie lub odczuwalnie wygładzone. Może odrobinę ułatwia rozczesywanie i włosy po jej użyciu nie puszą się. 

Czy kupię ponownie?
Raczej nie albo inny rodzaj.

SZAMPON WZMACNIAJĄCY GARNIER FRUCTIS
___


Obecnie najbardziej brakuje mi dobrego szamponu, odpowiedniego dla moich włosów. Często mam tak, że za pierwszym użyciem szampon mnie zachwyca, a później już się nie sprawdza. Ten jest do włosów normalnych, szybko przetłuszczających. Myślałam, że po jego użyciu włosy będą bardzo odświeżone i uniesione, ale tak się nie dzieje. 

Czy kupię ponownie?
Nie. 

OLEJKI DO WŁOSÓW
___

Przez ostatnie tygodnie na moich włosach nie pojawił się żaden olej naturalny. Oleje mogą zdziałać cuda, ale są ciężkie do zmycia. Teraz przy zwykłym myciu moje włosy czasami są lekko przetłuszczone, a co dopiero po olejach. 

Równocześnie uznałam, że nie ma sensu kupować nowych olejków, ale przydałoby się zużyć te wcześniej zakupione. 

Przy ostatniej aktualizacji pisałam Wam, że dwufazowy eliksir stał się moim ulubieńcem. Więcej o nim możecie przeczytać TUTAJ.

Czy kupię ponownie?
Tak.

Natomiast olejek orientalny firmy Marion był ulubieńcem przy tej aktualizacji KLIK TUTAJ. Stosowałam go na końcówki włosów, ale nie po każdym myciu, lecz od czasu do czasu. Jego zużyte opakowanie posłuży mi jako pojemniczek na wspomnianą wcześniej wcierkę z kozieradki :) 

Czy kupię ponownie?
Może tak. 

LINKI DO INNYCH WPISÓW:

***
Zapraszam Was do obserwacji mojego konta na Instagramie @adazet :) 
Znajdziecie tam pomysły na proste stylizacje oraz krótkie recenzje kosmetyczne.


Może macie swoje ulubione kosmetyki do włosów przetłuszczających się? Jak tak, to co możecie mi polecić? :)








You Might Also Like

18 komentarze

  1. Fusy kawowe dodaje się do szamponu... dzięki temu łatwo je pitem wypłukać. ;) Włosy masz boskie!! Choć kosmetyki których używasz są zdecydowanie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą odżywkę z ziaji, mam po niej takie fajne, sypkie włosy :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥
    

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku piękne masz włosy! Moje mają podobną długość, ale niestety są bardzo zniszczone :( Bez prostowania wyglądają jak siano i dlatego muszę je codziennie prostować. Szukam dobrej maski, ale jak na razie moja z kallosa w miarę daje radę. Poczytam coś więcej o tej wcierce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosów to C zazdroszczę:) ciekawe produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju pamiętam wcierkę z kozieradki, ale nie mogłam przywyknąć do jej zapachu i zwyczajnie zrezygnowałam. Lubię Twoje włosowe historie, gdyż ja również posiadam włosy po samą pupę i myślę, że coś przetestuję osobiście. Już raz mi pomogłaś z eliksirem dwufazowym, sprawdziło się i moje włosy łatwiej się rozczesują :) Teraz właśnie szukam czegoś co pozwoli moim włosom dłużej zachować świeżość, jak wiadomo upały za oknem sprawiają, że moje włosy po kilku godzinach od umycia nadają się do kolejnego mycia niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nie wiedziałam, że masz aż tak długie włosy :)
      Bardzo się cieszę, że dwufazowy olejek tak się u Ciebie sprawdził i dziękuję, że mi o tym napisałaś! :)

      Wczoraj kuzynka zrobiła mi dwa francuzy, nadal je mam i powiem Ci, że moje włosy wyglądają na świeże. Rozpuszczone, czy kucyk to właśnie nadają się do mycia już tego samego dnia ;/

      Usuń
  6. bardzo lubię maski z ziaji, biovax i balea :) Twoje wlosy mnie zachwycaja :) buzka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze w lutym miałam podobną długość włosów, ale poszłam pofarbować włosy(przy okazji zrobiła mi inny kolor niż chcialam, ale okej) i pomyślałam sobie "to może od razu podciąć zniszczone końcówki"....i wróciłam do domu z włosami mniej więcej nad piersi. Do dzisiaj przeżywam 😂😂

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale masz piękne włosy! Peelingu do skóry głowy nigdy nie używałam, ale chyba pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami mam podobny problem po umyciu, też zauważyłam, że włosy się szybciej przetłuszczają, ale myślę, że to przez tą pogodę, zmienne temperatury. Skóra głowy jest teraz mocno narażona i może dlatego jest taki efekt. Włosy masz przepiękne! Jak już wiesz, dla mnie są inspiracją, więc proszę - nie obcinaj ich drastycznie ! :)

    P.S. zdjęcia jak zwykle piękne i cudne, ale zawsze zastanawiam się, jak ty wchodzisz w te wielkie trawy :O ja w życiu bym jednej nogi nie zanurzyła w tych zbożach, a co dopiero tam wejść... mam na myśli - pełno tam pająków, robali, kleszczy, dziwnych owadów których nazw nie znam :| PODZIWIAM ZA TO :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ostatnim poście nie stałam na trawie, ale na ścieżce, przez którą i tak trzeba było przejść, żeby dostać się do rzeki :p Zbóż też oczywiście nie deptam, tylko stoję w miejscach po których przejeżdżał traktor. To cała tajemnica ;) Owadów się nie boję, więc myśl o nich też mnie nie rusza. Jedynie nie chciałabym, żeby jakiś kleszcz się do mnie przyczepił.

      Dziękuję za miłe słowa dotyczące włosów :) Czasami czy obcięcie będzie drastyczne, czy nie zależy od fryzjerki xD

      Usuń
  10. też używam tych produktów, ale ostatnio kupiłam maskę do włosów z syoss i jest rewelacyjna :) także polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Jakie Ty masz długie włosy! :)
    Nie używałam żadnego z produktów, które pokazałaś, ale zaciekawił mnie peeling do skóry głowy. Wcześniej nie słyszałam o czymś takim. Ja bardzo lubię produkty z Biovaxu. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne masz te włosy!!! :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne masz te włosy, tylko pozazdrościć długości nie wiem czy kiedykolwiek uda mi się takie zapuścić :D Naprawdę podziwiam bo musiałaś włożyć w nie wiele czasu, pracy i widać efekty naprawdę. Moje włosy też się teraz przetłuszczają, ale przez ten upał cała się przetłuszczam więc nie wiem czy to wyłącznie wina włosów czy całego ciała :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kosmetyki do twarzy, ciała, włosów, o peelingu dla skóry głowy czytam po raz 1, wydaje się ciekawe, chyba muszę sięgnąć do sklepu po coś takiego :P

    Zapraszam <3 https://vikk-vika.blogspot.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja używam zwłaszcza naturalnych kosmetyków z babci agafii :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.