183. Luźna stylizacja | Wakacyjny haul.

lipca 19, 2017


W dzisiejszym poście możecie zobaczyć luźną, sportową stylizację. Jest to propozycja na wieczory albo chłodniejsze dni. W takim zestawieniu czuję się naprawdę dobrze. Przy okazji dorzuciłam kilka zdjęć nowości, które pojawiły się w mojej szafie oraz podzieliłam się wakacyjnymi planami. 




Wakacje mijają mi bardzo szybko i znowu boję się, że zabraknie mi czasu na realizację kilku swoich planów i postanowień. Na blogu pojawiła się nowa zakładka MARZENIA I CELE, to właśnie tam możecie zobaczyć jakie mam plany. Sama jestem ciekawa ile z nich wykreślę ze swojej listy. Obecnie najważniejszy jest dla mnie wyjazd do Szkocji. Bilety już kupione! Oprócz tego muszę bardziej zadbać o swoje zdrowie, ale nie będę się na ten temat teraz rozpisywać. Mam też do zrobienia fotoksiążkę i naprawdę nie mogę się doczekać efektów końcowych! Tym bardziej, że zrobiłam specjalnie do niej dwie sesje zdjęciowe. Sporą część wolnego czasu spędziłam na oglądaniu seriali. Mam za sobą cały sezon 13 powodów, 5 odcinków Słodkich kłamstewek i kilka odcinków Nie z tego świata (Supernatural) oraz pierwszy odcinek nowego sezonu Gry o tron. Sama jestem zaskoczona ilością obejrzanych seriali, gdyż nie nalezę do ,,serialoholików" ;)  

Po obejrzeniu serialu 13 powodów słucham nałogowo:




Oprócz tego jestem zachwycona wakacyjnymi klimatami od Miley Cyrus. W końcu coś ładnego i innego niż bujanie się na wielkiej kuli. 



Bardzo spodobała mi się też piosenka Sign of the Times i gdy usłyszałam ją po raz pierwszy, to myślałam, że to jakaś starsza nutka. 


SPORTOWA STYLIZACJA

Mam nadzieję, że z takim podkładem muzycznym będzie Wam się przyjemniej oglądać zdjęcia stylizacji ;) Bluza pochodzi ze sklepu Zaful. Zazwyczaj sięgam po ubrania w rozmiarze S, ale nie było już dostępnych bluz w tym rozmiarze. Wzięłam M i był to dobry wybór. W końcu rękawy są odpowiedniej długości, a to, że jest trochę większa ani trochę mi nie przeszkadza. Oprócz bluzy dotarł do mnie zegarek i w dniu robienia zdjęć mogłabym Wam napisać, że działa bez zarzutu. Dzisiaj nadal działa, ale paseczek podtrzymujący pasek uległ zerwaniu. Nawet nie wiem gdzie i kiedy. 

Wbrew pozorom mam spore trudności z zakupem odpowiednich spodni. Jeśli rozmiar jest w porządku, to nogawki są za krótkie albo gdy nogawki są dobre, to w pasie za dużo odstaje.  Obecnie Bershka stała się moim ulubionym sklepem, w którym kupuję dopasowane spodnie. 

Kolejną nowością są czarne buty Nike Tanjum. Pochodzą ze sklepu 50 Style i kupiłam je w dość korzystnej cenie. W 50 Style trwają teraz spore obniżki (nie tylko na buty) i kupiłam również sportową torbę z Adidasa. Na obie przecenione rzeczy zyskałam jeszcze 20% rabatu. Co do butów, to są bardzo wygodne i leciutkie. Przyjemne w noszeniu. Oczywiście dopiero w domu oświeciło mnie, że przez siateczkę mogą przemakać na deszczu, ale to się jeszcze okaże. 


Bluza - Zaful [KLIK]
Spodnie - Bershka
Buty - Nike 
Zegarek - Zaful [KLIK]








To nie koniec nowości, które pojawiły się w mojej szafie, ale post zrobił się dłuższy niż myślałam, więc kolejne rzeczy pokażę Wam następnym razem. Może również w formie stylizacji. Jeśli jednak ciekawi Was co tam nowego u mnie, to zapraszam na Instagram @adazet


A Tobie udało się coś kupić podczas letnich wyprzedaży? :)






You Might Also Like

27 komentarze

  1. Chętnie odwiedzę nową zakładkę :) Fajnie, że wprowadzasz zmiany :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooj tak się oblowilam podczas wyprzedazy, ze nie wiem kiedy ja to wszystko wynoszę :) co do stylizacji - bardzo lubię takie zestawy :) w sumie w takich czuję się najlepiej
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygladasz! Tez lubie te piosenki :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :) a piosenkę Harrego uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz piękniej u Ciebie!

    pees: kiedy aktualizacja włosowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Właśnie miałam zrobić aktualizację w najbliższych postach, ale wyjechałam do Torunia i nie zdążyłam zrobić zdjęć kosmetyków. Sądzę, że jak wrócę to się za to zabiorę, czyli na początku sierpnia powinna się pojawić :)

      Usuń
  6. Kochana pięknie się prezentujesz, a Twoje włosy są godne podziwu <3
    Pomagam - 18,39$, 6,93$ :)

    Zapraszam Cię do grupy na FB : https://www.facebook.com/groups/124238751499996/
    Jeśli masz ochotę - dołącz. Będzie Nam łatwiej sobie pomagać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna stylizacja. :) Mam za sobą wszystkie sezony "Słodkich kłamstewek", a "13 powodów" wciąż przede mną. Piosenki Miley i Harry'ego również przypadły mi do gustu. :) Co do wyprzedaży, to tak udało mi się kupić parę naprawdę fajnych rzeczy, m.in. kotwicę LED, o której marzyłam od bardzo dawna (nie konkretnie o kotwicy, ale o takiej ozdobie).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja, ładne zdjęcia! Dodatkowo MUSZĘ to napisać - masz przepiękne włosy! Notkę przyjemnie się czyta :) Też czasem słucham Harry'ego ;)
    bezatramentu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi tez wakacje lecą bardzo szybko i nie wiem czy dam radę zrobić wszystko co chcę :( Trzymam kciuki za Twoje postanowienia!
    Lubię takie luźne stylizacje :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam luźne stylizacje, te Nike są przepiękne! Wszystko mi się podoba. Piosenek bym z chęcią posłuchała, ale mam tak wolny internet w mieszkaniu, że nie zdołam tego zrobić... Na letnich wyprzedażach kupiłam dosłownie kilka rzeczy, dobrze że w USA wyprzedaże trwają cały rok to sobie coś pokupuję ^^ Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacja super, bardzo lubię taki luźny sportowy styl ;) idealny na letnie wieczory ;) również oglądałam ostatnio "13 powodów" :) masz rewelacyjną figurę! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja nie na te dzisiejsze upały, ale sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, nawet w treści posta napisałam, że stylizacja dobra na chłodniejsze dni i wieczory.
      U mnie akurat upałów nie ma :( Jest szaro, ponuro i pada deszcz.

      Usuń
  13. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :> Co do butów, mam dokładnie te same i zakochałam się w nich od pierwszego wrażenia. Nie przypominam sobie, żebym chodziła w nich podczas deszczu, ale na wakacjach, spacerując panoramą uderzyła taka fala, że całe nogi miałam mokre :D Buty już po kilku minutach były zupełnie suche. Jednak na brzydką pogodę preferuję inne buty, bo tych mi szkoda.
    Ja w wakacje nie zabrałam się jeszcze za żaden serial, co jest dziwne, bo jestem serialomaniaczką. Muszę się zabrać za Breaking Bad :>
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia!
    https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super bluza <3 Bardzo przypadła mi do gustu, a włosy *.* cudowne ! Obserwuję
    Mój Blog <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna, luźna, sportowa stylizacja :) Bardzo jestem ciekawa fotoksiążki o której piszesz. A na wyprzedażach o dziwo też się obkupiłam, jak nienawidzę zakupów, tak ostatnio się zmusiłam, bo w szafie pełno bluzek a żadnych spodni i kupiłam aż trzy pary i krótkie spodenki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz, lubię taki sportowy luz:)
    Wiesz, mi też zawsze brakuje czasu na zaplanowane rzeczy. Chyba powinnyśmy zejść na ziemie i planować mniej. Relaks też się nam należy:)
    Liczę na obszerną relację ze Szkocji, chciałabym się tam wybrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Czasami rzeczywiście lepiej jest odstawić wszelkie plany na bok i dać się ponieść spontaniczności.
      Oczywiście mam w planach dodanie wpisu ze Szkocji i chcę zrobić tam mnóstwo zdjęć! :)

      Usuń
  18. Bardzo mi się podoba taka stylizacja, odpowiednia na codzień do szkoły :-) Świetny blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezwykle prosta stylizacja, a mimo to ma w sobie coś interesującego. Być może jest to zasługą bluzy o dosyć nietypowej długości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna, luźna stylizacja :) PS. masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.