179. Co tam u mnie? Co nowego na blogu związanego z motywacją?

lipca 01, 2017


Jakiś czas temu ostro zabrałam się za zamianę szablonu bloga. Przypadkiem usunęłam wszystkie zakładki i musiałam je robić na nowo. Przez to od razu dodałam nowe kategorie, które póki co świecą pustkami. Jakie mam plany wobec bloga? Zapraszam do przeczytania. 



Na początku wpisu trochę refleksji i życia prywatnego, a pod koniec wpisu informacje o zmianach i nowych kategoriach na blogu. 

GDZIE BYŁAM, JAK MNIE NIE BYŁO?
___


Nie wiem jak Wam, ale mi zdarzają się takie dni, że siadam wygodnie w fotelu i zastanawiam się nad swoim życiem. Wspominam to co robiłam w ostatnim czasie i to czego nie zrobiłam, a chciałam zrobić... Ostatnie miesiące kręciły się wokół pisania pracy inżynierskiej, nauki pytań na obronę i robienia prezentacji. Równocześnie chodziłam do studia fotograficznego. Na początku, żeby trochę się przyuczyć, a później do pracy. Głównie przerabiałam tam zdjęcia do dokumentów. Praca nie była ciężka, ale czasami musiałam się nieźle sprężać. Szczególnie gdy w tym samym czasie pojawiło się sporo klientów i wszyscy brali zdjęcia w ekspresie. Do domu wracałam po 17, chwilę odpoczywałam i brałam się za naukę. Na bloga nie było już zbytnio czasu, ale chęć napisania czegokolwiek lub odwiedziny innych blogów bardzo mnie kusiły. 
Wczoraj, czyli 30 czerwca zostałam Panią Inżynier :) To nieprawdopodobne, że tak się człowiek stresował, denerwował i martwił, a po wyjściu z sali pełen luz i spokój. Po usłyszeniu wyników, to już w ogóle radość do sufitu. 


I CO TERAZ?
___

Teraz nareszcie będę mieć trochę czasu na odpoczynek i zajęcie się swoimi sprawami, a w szczególności blogiem i Instagramem. Zdumiewające jest, że człowiek "wylogował" się na tydzień z internetowego życia i od razu wszelkie statystyki poszły w dół. Przyznaję, że taka gonitwa jest męcząca, ale z drugiej strony zależy mi na rozwoju tych miejsc. Tworząc SPIS TREŚCI BLOGA  przejrzałam wszystkie treści jakie pojawiły się na blogu. Niektóre posty i ich poziom mnie śmieszą, z innych jestem zadowolona. Szczególnie gdy zauważyłam poprawę moich zdjęć. 

WARTO MIEĆ BLOGA
___

Założenie bloga to chyba jedna z moich lepszych decyzji. Wspaniale jest tworzyć, rozwijać się i zauważać postęp swoich poczynań. Mogłam też zobaczyć co interesowało mnie w danym momencie (np. gdy ogarnęła mnie nagła włosomania), a później pisanie o włosach już trochę mnie znudziło. Gdy rozpoczęłam serię wpisów o jednym elemencie i kilku stylizacjach, a później przeniosłam ten pomysł na Instagram (@adazet). Zauważyłam też, że moje recenzje kosmetyczne kręcą się przeważnie w temacie kosmetyków do ust i włosów, a przecież do twarzy też stosuję przeróżne specyfiki. Wiadomo, że często mi się czegoś nie chce robić, ale wtedy myślę, że to dobry pomysł na wpis i realizacja tego pomysłu to tylko kwestia czasu. 

NIE ZAPOMINAJ O TYM CO CHCESZ ROBIĆ
___


No cóż... Jakiś czas temu kupiłam taśmę oraz ramki do których miałam włożyć plakaty i powiesić je nad biurkiem. Miałam odnowić stary piórnik, przeczytać książkę o fotografii, stworzyć fotograficzny projekt, nauczyć się podstaw rysunku i lepiej mówić po angielsku. Od tych różnych postanowień minął miesiąc/tydzień/dwa dni/pół roku. Często jest tak, że po prostu zapominamy o tym co mamy zrobić. Szczególnie gdy ta rzecz nie jest obowiązkowa i aż tak bardzo ważna czy niezbędna do życia. Odkładamy rzeczy "na potem", przez co ciągną się za nami w nieskończoność. Dlatego wpadłam na GENIALNY (mam nadzieję) pomysł! Skoro blog jest takim moim małym motorkiem napędowym, to wypiszę gdzieś na nim różne rzeczy, które chcę zrobić albo nad nimi popracować. Po ich realizacji zapiszę, że zadanie wykonane albo podrzucę link do konkretnego wpisu. 

NOWOŚCI NA BLOGU
___

Pojawiła się nowa zakładka MOTYWACJA i pod nią MARZENIA I CELE. Oczywiście nie będę tam wypisywać wszystkiego, ale część tak. Może zachęci to również Was do zrobienia takiej listy, by nic Wam już nie umknęło ;) 

Kolejną nowością jest CYTATOWNIK, czyli miejsce rożnych cytatów albo tekstów, które mi się spodobały lub skłoniły do refleksji. W komentarzach możecie podawać swoje ulubione cytaty, by był to taki nasz wspólny zbiór :) 

W zakładce URODA I ZDROWIE pojawiła się kategoria CERA. Jeszcze nic w niej nie ma, ale uznałam, że muszę bardziej wziąć się za pielęgnację swojej skóry. Niestety trądzik towarzyszy mi od bardzo dawna... Czasami jest w porządku, a innym razem nagle mnie obsypuje. Nie jest to powód przez który nie pokazuje twarzy, bo z moją buzią nie ma aż tak źle, ale kurcze... Mam już ponad 20 lat, a wciąż wyglądam jak nastolatka będąca w okresie dojrzewania. 

Nowością w zmianie szablonu jest również pasek zakładek u góry. 


Zawarte są w nim ogólne informacje o mnie, o moich miejscach w sieci, o współpracy i kontakcie. Pojawił się też SPIS TREŚCI dzięki któremu wzrokowo można przejrzeć wszystkie treści jakie pojawiły się na moim blogu. 



Ogólne kategorie treści bloga zostały trochę przegrupowane. Po najechaniu na daną zakładkę wyświetlają się jej podkategorie. 


*****

Mam nadzieję, że blog stał się teraz przyjemniejszy dla oka i lepiej się Wam po nim porusza :) To jeszcze nie koniec zmian na blogu, gdyż jeszcze trochę pogrzebię w kodzie html, ale raczej wizualnie nie powinno nic się bardziej zmienić. Bardzo chciałam mieć pod kategoriami pasek przewijania i pomimo, że był dostępny w tym szablonie, to nie pojawił się u mnie. 

Teraz mam wakacje i posty powinny znowu pojawiać się częściej i regularnie. W najbliższym czasie na blogu powinna pojawić się recenzja kosmetyku, który pozytywnie mnie zaskoczył. Pokażę Wam również malutki świat biedronek i szybki fotomontaż zrobiony w Photoshopie.

Tym czasem zachęcam do obejrzenia świata pszczół:
oraz przeglądu letnich rzeczy z Zaful:

Instagram: @adazet 



Daj znać co sądzisz o zmianach i nowych zakładkach! ;) 

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Kochana, jak wchodzę w cytatownik to nie mogę skomentować wpisu... w ogóle nie wyświetla mi się pole do komentowania :(
    A co do prywatnej części wpisu, to gratuluję Ci kochana! Mnie teraz czeka pisanie pracy licencjackiej i chętnie bym zasięgnęła od Ciebie paru rad, kiedy zacząć się przygotowywać itp. Co prawda studiuję inny kierunek niż Ty, ale już się zaczynam ty stresować, że nie dam rady pogodzić tego wszystkiego. Może chciałabyś napisać jakiś podsumowujący wpis odnośnie pisania takiej pracy? :D

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj, dziękuję bardzo, że napisałaś mi o tym, że nie da się dodać komentarza. Już wiem dlaczego... Bo zrobiłam go jako "stronę", a nie post. Na poprzednim szablonie dało się komentować "strony", a na tym się nie da. To jak zrobię z tego post, to na pewno zobaczysz i mam nadzieję, że dodasz coś od siebie :)

      Może to dobry pomysł na post i coś od siebie w nim napiszę :) Choć pewnie byłoby w nim sporo ubolewania :D
      Też miałam myśli, że w życiu tego nie pogodzę, a tu doszły mi jeszcze inne obowiązki (praca w studiu) i trzeba było to ogarnąć :) Dasz radę na pewno!

      Usuń
  2. Gratuluję Moja Droga :)
    W ostatnim czasie również znikłam z bloga, po kilku miesiącach wchodzę a tutaj takie zmiany. Wszystko ładnie się ze sobą łączy, na prawdę. Taka urocza klasyka :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku gratuluję zdobycia tytułu Inżyniera :) Aż przypomniała mi się moja obrona, która była już rok temu! Niestety tak to jest, że codzienne obowiązki nas pochłaniają, miałam dokładnie ten sam problem - brak czasu i do teraz nie nadrobiłam jeszcze wszystkich zaległości. A niestety nie mam wakacji, więc dopiero jeśli znajdę wolną chwilę to poświęcam ją na bloga :) Szablon jak już pisałam, bardzo mi się podoba i nowych kategorii jestem bardzo ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piękne włosy wow ! ;) zmiany na lepsze, bardzo przejrzyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Gratuluję inżynierki! :)
    Bardzo podoba mi się Twoje podejście do blogowania i motywacji. Chyba wezmę z Ciebie przykład. Sama od dawna czaję się, by coś zmienić, tylko po godzinach spędzonych na obrabianiu zdjęć często mam ochotę rzucić laptopem o ścianę a nie zajmować się szablonem bloga! Zauważyłam, że za często robię coś wbrew sobie i pora na zmiany. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje obrony! Czekam na nowe posty z niecierpliwością.. a jeszcze bardziej czekam na nowe zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje Kochana:* super, że masz już ten stres za sobą:D
    Zmiany jak najabrdziej na plus, bardzo czytelnie i ładnie:):)
    Czytałam Twoje marzenia i cele i fajna sprawa, że dzielisz się tym z czytelnikami:) Ja np. z segregacją zakładek w przeglądarce zwlekałam....dwa lata:D aż wstyd się przyznać....Ale zabrałam się za to:) i już jest pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję obrony! ;) Blog wygląda świetnie! Spodobało mi się zdjęcie z rumiankami we włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem twojego nowego szablonu i zakładek ;) twój blog jest teraz czytelny, estetyczny no i ma piękną szatę graficzną! Zakładka Motywacja i "Marzenia i cele" bardzo mi się podobają, świetny pomysł ;)Mam wakacje od około 2 tyg i też muszę zabrać się za bloga jak tylko uzyskam dostęp do internetu na laptopie. Jeszcze raz gratuluję obrony na 5 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że wczesniej twoj blog tez mi sie bardzo podobal i byl przepiekny, ale ten aktualny szablon jest wprost idealny i mnie w calosci urzekl :D :*

      Usuń
  10. Gratuluję!!!świetny wpis i blog:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję obrony! :*
    Bardzo spodobał mi się ten wpis, czytałam go z przyjemnością.
    Blog wygląda super. Obserwuję. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś piękną kobietą <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Very interesting post! Have a lovely Day! 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  14. No to gratuluję :) Ja niedługo mam obronę... : <

    Zmiany na blogu są konieczne. Czasami warto wszystko przejrzeć świeżym okiem i jeszcze raz rozplanować. Sama mam zamiar zabrać się za swojego bloga. Ale dopiero jak znajdę czas :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję kochana:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.