168. Tennis skirt, T-shirt moro - kilka stylizacji.

maja 07, 2017



Spódniczki tenisowe to element garderoby, który kojarzy się ze sportem. Jak się jednak okazuje znalazły powszechne zastosowanie nie tylko wśród sportowych, ale również pośród dziewczęcych i eleganckich stylizacji. U nas może nie są zbytnio popularne, ale często przewijają się na azjatyckich Instagramach lub na "tumblrowych' zdjęciach. 



TENNIS SKIRT

Nigdy Wam tego nie pisałam, ale moje ulubione konta modowe na Instagramie należą do Azjatek. To właśnie na tych profilach często zwracałam uwagę na spódniczki układające się niczym harmonijka. Parę lat temu byłam też przesiąknięta blogami na Tumblr i modą jaka tam panowała (nie miało to nic wspólnego z dzisiejszymi tak zwanymi "tumblr girl"). 

korean style, skirt

STYLIZACJE Z TENNIS SKIRT

Spódniczka pochodzi ze sklepu Rosewholesale. Jest dostępna w kilku wersjach kolorystycznych, zdecydowałam się na białą, gdyż to kolor uniwersalny, a ja nie miałam wcześniej spódnicy w takim kolorze. Materiał jest dość gruby i trochę sztywny, nie gniecie się. W środku jest cieniutka podszewka dzięki której (jak wiatr podwieje) nie będzie widać bielizny ;) 

Poniżej parę moich propozycji na stylizacje z tenisową spódniczką. Coś na sportowo, elegancko, a nawet nadającego się na koncert. W moim zamówieniu znalazły się także kabaretki z grubym oczkiem

jak się ubrać na koncert am

T-shirt - Sammydress
Tennis skirt - Rosewholesale [KLIK]


stylizacja z białą spódniczką, stylizacja z hiszpanką

Bluzka - Stradivarius

lace top, kardigan

Top - Sammydress
Kardigan - C&A

bluzka z wyciętymi ramionami

Bluzka - Rosegal

KOSZULKA MORO

Motyw moro przewija się teraz w większości sklepów, ale (niestety) często towarzyszą mu przeróżne nadruki i naszywki. Ja nie przepadam za rzeczami zbyt ozdobionymi i niezwykle trudno było mi znaleźć koszulkę bez żadnych dodatków. Jakość materiału zadowalająca, a nawet powiedziałabym, że przyjemna w noszeniu.

bluzka moro



***
Jeśli ciekawi Cię jak koszulka moro wygląda w połączeniu z tenisową spódniczką, to zapraszam do obserwacji mojego Instagrama @adazet. Więcej stylizacji już wkrótce! ;)


 Wolisz nosić spódniczki na sportowo, czy na elegancko? :)



You Might Also Like

31 komentarze

  1. No bardzo ciekawe to wygląda, jednak aby założyć taką spódniczkę trzeba mieć odpowiednią figurę :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam bardziej patrzę czy ktoś się w danej rzeczy dobrze czuje (i wygląda), a nie jaką ma figurę :)

      Usuń
  2. Nie dla każdego taki strój.. oj nie dla każdego. Trzeba mieć nogi do samej szyi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. spódniczka jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódniczka i bardzo udane stylizacje. Ja mam jedną tenisową spódniczkę, ale jest bardziej sportowa i bez plisów. Uwielbiam zakładać ją na rower lub na rolki bo fajnie wygląda, a dzięki temu że ma spodenki pod spodem, jest bardzo praktyczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. zestaw z hiszpanką, podoba mi się najbardziej :)
    Pozdrawiam, Paulina :)

    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuu, Arctic Monkeys :)

    Nie wiem dlaczego, ale te spódniczki nie pasują mi do codziennej stylizacji. To znaczy, jak oglądam zdjęcia z nimi to wydają mi się fajne i dobrze skomponowane. A jak na żywo kogoś widzę, to mam wrażenie, że są one krótkie i jakieś takie...wulgarne? No nie wiem, może tylko ja trafiłam na taki ich specyficzny styl noszenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja akurat na żywo nikogo w takiej nie widziałam. Masz rację, że są krótkie, ale czy wulgarne? Sądzę, że to zależy od tego w jaki sposób ktoś je nosi. Jakby nie było, to są to spódniczki sportowe i mają spodenki pod sobą :D
      Podobnie jest zresztą z kabaretkami. Niektóre dziewczyny wyglądają w nich estetycznie, a inne wulgarnie i wyzywająco.

      Usuń
  7. Boska jest ta spódniczka ♥ Jeszcze jak pogrywałam w tenisa zawsze byłam zauroczona podobnym krojem :D Drugie zdjęcie.. jaaa ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  8. We wszystkim wyglądasz tak ślicznie :) Urodzona modelka <3
    Najbardziej podoba mi się hiszpanka :)
    Oczywiście pomagam i klikam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję :)
      Mojemu chłopakowi też najbardziej spodobała się hiszpanka :D

      Usuń
  9. Bosko wyglądasz, stylizacje z tą spódniczką są przepiękne! Szkoda, że nie wstawiłaś tej fotki z camo koszulką + spódniczką, to zdecydowanie mój faworyt :D Lubię nosić spódniczki ale zdecydowanie wolę sukienki :) Buziaki i poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wstawić, ale okazało się, że nie zapisałam przerobionego zdjęcia. Być może to nadrobię, bo też polubiłam to połączenie! ;)

      Usuń
  10. Odważnie:) Mi podobał się styl azjatek kiedy byłam młodsza, taki przesadzony i słodki...Teraz mnie już nie zachwyca, szczególnie jak widzę je na żywo. Każdy ma inny gust:) ale pamiętam stary dobry tumblr:)
    Świetna spódniczka szczególnie dla osoby która ma tak długie nogi jak Ty<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ulubione Azjatki nie są przesłodzone, ale coś ich w stylu jest, że wyglądają bardziej słodko, niż dziewczyny z innych modowych kont.
      Długie nogi trochę przeszkadzają mi w noszeniu takich spódniczek, gdyż mam wrażenie, że wyglądam zbyt wyzywająco, a spódniczka jest za krótka :>

      Usuń
    2. Musisz szukać wersji dla wyższych dziewczyn. Teraz coraz więcej marek oferuje wersję "tall" np. topshop czy inne brytyjskie marki dostępne na zalando czy asosie.
      Wydaje mi się, że kwestia wyzywającego wyglądu to nie zawsze kwestia długości(aczkolwiek wiadomo też się liczy) ale z czym jest zestawiona.

      Usuń
    3. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego jest. Dziękuję :)
      Może złego stwierdzenia użyłam, bo oczywiście, że to nie zawsze kwestia długości, bo inaczej bym w ogóle krótkich spódnic nie kupowała i staram się je zestawiać w taki sposób, żeby nie wyglądało to wyzywająco ani wulgarnie ;)

      Usuń
    4. Jednak mam wrażenie, że wyglądają na mnie na krótsze niż na moich koleżankach (podobnego wzrostu). A poza tym to ja prawie zawsze chodzę w spodniach.

      Usuń
    5. No właśnie to taka iluzja bo masz długie nogi:) Chociaż wydaje mi się, że reszta ludzi może tego tak nie odbierać i gdy widzą Cię w spódniczce to pewnie tylko zazdroszczą Ci długich nóg:P
      Ja kiedyś znowu nie rozstawałam się z sukienkami:D

      Usuń
  11. Fajny outfit. Najbardziej podoba mi się spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna spódniczka, ma bardzo fajny krój i podoba mi się w połączeniu z kabaretkami.
    Koszulka moro też super!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny Top - Sammydress! Koronki, koronki i jeszcze raz koronki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka figura! *.* poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne stylizacje! Mi bardzo podobają się te spódniczki, zwłaszcza w połączeniu z kabaretkami, chociaż teraz dużo osób tak chodzi. Masz śliczne włosy! obserwuję, Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tą samą spódniczkę ale wykorzystałam ją w kompletnie innej stylizacji. Świetne kabaretki! :)

    https://ariicoco.blogspot.com/2017/05/before-dark.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódniczka mi się chyba podoba w każdym zestawieniu :) Z koszulką moro, również widziałam na Instagramie wcześniej :) Swoją drogą przypomniało mi się, że miałam sobie kupić kabaretki :D

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.