173. Czy istnieją idealne usta? Domowe sposoby na piękne usta.

maja 28, 2017


Niejedna kobieta marzy o pięknych, pełnych i ponętnych ustach. Niezależnie od wielkości i kształtu ważne jest, żeby pamiętać o odpowiedniej pielęgnacji oraz nawilżeniu, gdyż nawet najpiękniejsze usta nie będą wyglądały dobrze, jeśli będą zaniedbane, wysuszone i popękane. W tym wpisie przedstawię Wam moje sposoby na piękne usta. 


KOMPLEKSY PRZEZ USTA

_____

Gdybym miała wymienić 3 rzeczy, które lubię w swoim wyglądzie, to zapewne wśród nich znalazłyby się usta. Są pełne i dość charakterystyczne. Nawet kuzynka znalazła moje (anonimowe) konto na Instagramie tylko dlatego, że poznała moje wargi na avatarze. Ostatnio też otrzymałam przemiły komentarz od Moniki z bloga Dermo blogg o następującej treści ,,Ada powinnaś reklamować wszystkie szminki świata! Masz tak piękne usta!". Teraz jest mi miło otrzymywać takie komplementy, ale jako zakompleksionej nastolatce nawet te same usta mi nie pasowały i chyba na siłę doszukiwałam się w nich czegoś nieodpowiedniego. 

O kompleksy związane z ustami nie jest chyba trudno... Nawet sama zauważyłam (przeglądając Instagrama), że wiele młodych dziewczyn powiększa sobie wargi i bez skrępowania pisze o tym pod swoimi zdjęciami albo w komentarzach. W sumie nie widzę w tym nic złego (o ile wargi nie zaczynają przypominać kaczego dzioba albo pontonu), a z drugiej strony zaczynam zastanawiać się co skłania ludzi do takiego kroku. Brak akceptacji siebie? Czy może to, że media społecznościowe napędzają w nas i kreują ,,ideały piękna". 

MOJE KOSMETYKI DO UST
_____


Wbrew pozorom usta maluję bardzo rzadko, rzekłabym wręcz, że jedynie okazjonalnie. Nawet mam wrażenie, że mój chłopak czasami krzywo na mnie patrzy, gdy zauważy, że mam jakąś mocniejszą szminkę na sobie. Jak widzicie czasami natura lepiej za nas decyduje i sprawia, że innym może podobać się w nas właśnie nasza naturalność.

Nie znaczy to jednak, że nie mam kosmetyków do ust, bo mam i to nawet pokaźną kolekcję. Preferuję raczej jasne szminki, ale nie brakuje mi również soczystej czerwieni, czy fioletowej śliwki. Nie ukrywam, że z ładnym kolorem na ustach czuję się czasami niezwykle kobieco ;) W zimie staram się, żeby zawsze mieć w kieszeni pomadkę ochronną, a w lecie stosuję pomadki z filtrami UV.

Jak już przy temacie kosmetyków jesteśmy, to może zainteresują Cię kody rabatowe Rabble na przykład do perfumerii Douglas [KODY TUTAJ KLIK].


DOMOWE SPOSOBY NA PIĘKNE USTA

_____

W trosce o piękne usta często korzystam z domowych sposobów, które można zrobić z produktów dostępnych pod ręką. 

1. OLIWA Z OLIWEK I CUKIER (PEELING)

Prosty sposób na wygładzenie oraz natłuszczenie ust. Wystarczy, że na łyżeczkę cukru nalejesz oliwę z oliwek, a następnie opuszkami palców wykonasz delikatny masaż.


2. MASECZKA Z MIODU

To chyba mój najsłodszy sposób na kuszące usta. Wystarczy, że na parę chwil nałożę odrobinę miodu (działanie regenerujące oraz nawilżające), który mogę później zlizać. Oczywiście należy uważać na włosy, gdyż lubią się przyklejać!

3. MASAŻ SZCZOTECZKĄ DO ZĘBÓW

Do jego wykonania będzie potrzebna szczoteczka do zębów, przeznaczona jedynie w tym celu. Niech Wam do głowy nie przyjdzie stosowanie szczoteczki, którą myjecie zęby, gdyż to spore siedlisko bakterii. Masaż sprawia, że usta są wygładzone oraz bardziej ukrwione.

4. CEBULA NA ZAJADY

Raczej nie miewam problemów z ustami, ale zdarzyło się, że w kącikach ust pojawiły mi się bolące i piekące zaczerwienienia. W takim przypadku najlepszym sposobem okazało się przykładanie do nich świeżego plasterka cebuli.

*****

Metod na posiadanie ładnych i zadbanych warg jest wiele. Rozpoczynając od domowych sposobów, odpowiedniego makijażu, a kończąc na zabiegach kosmetycznych lub ingerencji medycyny estetycznej. Najważniejsze jednak jest, to:

,,Żeby mieć piękne oczy, szu­kaj dob­ra w oczach in­nych, żeby mieć piękne us­ta wypowiadaj piękne słowa."
-Audrey Hepburn 
Instagram @adazet



Jakie są Twoje sposoby na ładne i zadbane usta?




You Might Also Like

28 komentarze

  1. Fakt, masz piękne usta :D Ja swoje również bardzo lubię i w przeciwieństwie do Ciebie bardzo często je maluję. Codziennie ląduje na nich inny odcień pomadki lub błyszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może bym je częściej malowała, ale bardzo szybko zjadam szminki i to mnie irytuje :D Poza tym często po nadaniu koloru moja twarz zyskuje zupełnie innego wyrazu ;)

      Usuń
  2. Prowadzisz rewelacyjnego bloga <3
    z chęcią tutaj wrócę, jak tylko pojawi się nowy post :)
    pozdrawiam i życzę powodzenia :*
    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, masz naprawdę piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat to post nie o samych ustach, a ogólnej pielęgnacji ;D

      Usuń
  4. Masaż miękką szczoteczką do zębów to jeden z moich rytuałów! Może nie robię tego codziennie.. ale trzy razy w tygodniu min. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... Zapomniałam dodać, że najlepiej miękką szczoteczką ;)

      Usuń
  5. usta masz faktycznie piękne! podobają mi się. ja swoje też lubię, są pełne jednak gdy pomaluję je mocnymi kolorami... to nie wygląda ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie też jak mam mocny kolor, to wydaje mi się, że moja twarz nabiera jakiegoś takiego nienaturalnego i dziwnego wyrazu :D

      Usuń
  6. pełne naturalne usta to skarb :)
    a Twoich nie jedna kobieta by pozazdrościła :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat Ty masz piękne usta! :) Ja mam bardzo wąskie wagi i to nie jest ładne niestety, ale jakoś już się z tym pogodziłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórym takie usta pasują, ale właśnie dużą rolę odgrywa akceptacja siebie :)

      Usuń
  8. Też mam dość wydatne usta, które chowam pod brakiem szminki :D Ostatnio się przełamałam, bo też zauważyłam, że niektórzy powiększają sobie usta :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię kupować sobie szminki, ale coś sprawia, że i tak ust praktycznie nie maluję. Czasami się zdarzy, szczególnie jak to nowa szminka :D

      Usuń
  9. To prawda, masz przepiękne usta, powiedziałabym wprost że nawet idealne. Nie rozumiem dziewczyn, które sobie je sztucznie powiększają. Powinnyśmy je zaakceptować takie jakie są ;) Szczerze to nie słyszałam o tych domowych sposobach i nigdy ich nie stosowałam... Może czas zacząć :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No niestety to zjawisko jest coraz bardziej powszechne. Nawet na Instagramie obserwowałam piękne dziewczyny, które później powiększył usta i jakoś tak zaczęły wyglądać sztucznie.

      Usuń
  10. Zgadzam się masz bardzo piękny i oryginalny kształt ust. Jest czego pozazdrościć :D Bardzo fajny post :)
    Pozdrawiam :*

    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Często słyszę, że mogłabym szminki nimi reklamować, ale znowu wydaje mi się, że przez taki kształt nie pasują do tych reklamowych standardów ;p

      Usuń
  11. Moje usta są bardzo nierówne, ale nie mam większych kompleksów odnośnie ich wyglądu. Nie zdecydowałabym się na jakieś wypełnianie czy powiększanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że nie posiadasz przez to kompleksów. Wiele zależy od człowieka i jego nastawienia. Nawet mi się kiedyś moje usta nie podobały i uważałam, że dziwnie wyglądają. Teraz uważam, że niczego im nie brakuje ;)

      Usuń
  12. Mam małe usta i kiedyś bardzo chciałam je zmienić ale teraz mi ani trochę nie przeszkadzają, wszystko jest kwestią przyzwyczajenia i akceptacji. Super pomysły :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) No i to mi się podoba :) Sztuka akceptacji siebie ♥

      Usuń
  13. Faktycznie masz piękne usta! Ja moje jakoś zaniedbuje:( i zazwyczaj robię tylko piling szczoteczką i nakładać pomadkę ochronną:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje mi akurat większych problemów nie sprawiają i nawet jak jest zima to raczej nie stają się przesuszone ani popękane. A nic mnie tak nie drażni jak widok spierzchniętych warg :D

      Usuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.