STRONY

piątek, 19 maja 2017

171. Stylizacja: koszula w kropki, torebka z piórkiem, transparentne okulary | ROSEWHOLESALE.


Dzisiejsza stylizacja łączy w sobie odrobinę elegancji z wygodą, a przy tym nie jest zbyt strojna. Odpowiednia na miasto, na zakupy, czy spotkanie ze znajomymi. Zdjęcia zrobiłam sobie sama, ale mam nadzieję, że efekt jest zadowalający. Tym bardziej, że krępuję się latać po ogródku ze statywem, gdy sąsiedzi obserwują ;) 


W poniedziałek doszła do mnie paczka ze sklepu Rosewholesale, w której znalazło się wiele różnorodnych rzeczy. Od eleganckich, po sportowe. Torebek mam już sporo, ale tej z ozdobnym, metalowym piórkiem nie mogłam sobie darować! Tym bardziej, że bardzo podobna wpadła mi kiedyś w oko w Zarze, ale jej cena skutecznie zniechęciła mnie do zakupu. 

Torebka z piórkiem - Rosewholesale [KLIK!]

Czarna koszula w kropki wygląda ładnie, ale jest na mnie za długa, dlatego wolę ją związać albo włożyć do spodni. W zamówieniu znalazły się również transparentne okulary, które posłużą mi jako rekwizyt do zdjęć. 


Czarna koszula w kropki - Rosewholesale [KLIK!]








Transparentne okulary - Rosewholesale [KLIK!]


***
Jestem bardzo podekscytowana, bo właśnie szykuję się na sesję w plenerze z Młodą Parą. Co prawda w roli obserwatora, ale jeśli starczy czasu, to również jako fotograf! 

W kolejnej części zamówienia pokażę Wam sportowe rzeczy, jakie sobie zamówiłam. Zachęcam również do zapoznania się z ofertą dotyczącą czarnych sukienek w kwiaty (black floral dress).

Dla przypomnienia:
Czarna koszula w kropki - KLIK!
Torebka z piórkiem - KLIK!
Transparentne okulary - KLIK!

Instagram: @adazet



Życzę Wam miłego i słonecznego dnia! :)



17 komentarzy:

  1. Koszula i torebka bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula jest świetna- ja uwielbiam kropki i grochy, więc sama dumnie bym taką nosiła <3
    torebka i bransoletka rowbież jak najbardziej moje klimaty <3
    super wyglądasz :)
    ahhhh Ci sąsiedzi ;) hehe

    13,36$, 7,24$, 7,88$
    mogę prosić o to samo ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka jest cudna <3



    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, bardzo urocza bluzeczka :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the bag so much,
    such a amazing style.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula i torebka idealnie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka z piórkiem jest piękna !!! WOW !! Poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałaś bardzo ładne produkty. Torebka z piórkiem wygląda bardzo ciekawie. Koszula też super i świetnie wygląda włożona w jeansy. Aktualnie poszukuję koszul z tego typu materiału, ale w sklepach są strasznie drogie. Pozdrawiam :)
    Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosto, ciekawie i bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kropki, koszula jest świetna, a przewiązana w taki sposób wygląda jeszcze lepiej!
    Torebka też super, bardzo fajny zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)