STRONY

środa, 17 maja 2017

170. Stylizacja: długi kardigan, biżuteria| BONPRIX.

stylizacja z długim swetrem

Wiosną pogoda lubi być zwodnicza i nawet jeśli cały dzień jest piękny i słoneczny, to wieczorem może zaskoczyć nas nagłe ochłodzenie. Dzisiejsza stylizacja jest stworzona z myślą o chłodniejszych wieczorach. Jest propozycją na późny spacer albo miłe spotkanie ze znajomymi przy grillu lub ognisku. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam wtulać się w ciepłe rękawy grubego swetra. 
Ten piękny jasnobeżowy sweter bez zapięcia pochodzi ze sklepu Bonprix. Jest ciepły i dobrze wykonany, a jego spore kieszenie pozwalają na ogrzanie dłoni. Bardzo spodobało mi się w nim warkoczykowe wiązanie widoczne na ramieniu.

stylizacja na letnie wieczory

współpraca z bonprix

W moim zamówieniu znalazła się również biżuteria. Komplet długich łańcuszków oraz komplet kolczyków.  


biżuteria bonprix

kolczyki w jaskółki, kolczyki z napisem love, kolczyki sowy

modnie, a wygodnie

Sweter bez zapięcia - Bonprix [KLIK]
Bluzka - Modo
Naszyjniki - Bonprix [KLIK]
Spodnie - Stradivarius
Buty - Deichmann
Kolczyki - Bonprix [KLIK] 

W zamówieniu znalazła się jeszcze jedna rzecz. T-shirt w zielonym oceanicznym kolorze. Produkt nie odbiega od zdjęcia ze strony internetowej. W niektórych miejscach kolor jest bardziej intensywny, a w innych mniej, ale dzięki temu koszulka zyskuje ciekawszy wygląd. Komfortowa w noszeniu, a sama barwa sprawia, że już jedną nogą czuję lato ;) 

miętowy słoiczek ze słomką

T-shirt - Bonprix [KLIK]

***
Słoiczek widoczny na zdjęciu to prezent, jaki otrzymałam na weselu. Był wypełniony pysznymi, zagranicznymi słodyczami (gdyż Młoda Para mieszka za granicą). Jeśli jesteś ciekawa mojej weselnej kreacji, to zapraszam na mój Instagram! :)



Jak najchętniej spędzasz wiosenne wieczory? :)


27 komentarzy:

  1. Świetny ten sweter. Tez bardzo lubię takie.. właśnie bez wiązania, każdy wygląda w nich świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mi się wydaje i to niezależnie od sylwetki czy wzrostu :) No chyba, że ktoś przesadzi z jego długością.

      Usuń
  2. Przepiękny ten sweterek, ale t-shirt także boski i wiesz, że uwielbiam ten kolor <3 musisz mi opowiedzieć jak było na weselu :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super look :) Bardzo fajne połączenie z trampkami :) Czesto je zakladasz bez skarpetek ? Nie obtarly cie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam skarpetki :) A raczej stopki do balerinek. Lubię to rozwiązanie, gdyż nie są tak widoczne jak zwykłe stopki, a równocześnie chronią przed obtarciami.

      Usuń
  4. Bardzo fajne stylizacje :) Taki kardigan kojarzy mi się z chłodniejszymi (ale letnimi) wieczorami i właśnie kubkiem kakao :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój facet ma taki fajny sweterek, który głównie ubieram teraz ja :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dobrze, że można czasami podkradać swojemu facetowi ubrania :D

      Usuń
  6. Masz swietny kardigan, lubie takie sweterki! :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie sweterki, pasują do większości ubrań, najczęściej noszę je zimą, natomiast teraz wiosenna porą ratują moje plecy w chłodne wieczory kiedy zajdzie słonko, podczas późniejszych posiedzeń przy grillu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam słabość do takich sweterków. Głównie właśnie dlatego, że są uniwersalne i pasują do wielu rzeczy.

      Usuń
  8. Najbardziej spodobał mi się t-shirt! 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie długie sweterki są genialne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, zdecydowanie taki sweter jest świetny na chłodniejsze dni. Ja na razie odrzuciłam wszystkie swetry w kąt bo jest na nie zdecydowanie za gorąco.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje włosy są śliczne , zawsze chciałam mieć takie długie :) a co do stylizacji jest świetna! Pozdrawiam:*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ten sweterek! Super blog kochana :* obserwuje

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolczyki! :) Bardzo mi się spodobały i od razu przykuły wzrok ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)