STRONY

czwartek, 4 maja 2017

167. Stylizacja: nudziakowy sweterek i białe spodnie.


W dzisiejszej stylizacji główną rolę odgrywa nudziakowy sweterek, zestawiony z białymi spodniami. Sądzę, że takie delikatne, pastelowe połączenie idealnie nadaje się na cieplejsze, wiosenne dni.  

Od dawna marzyłam o zrobieniu zdjęć w kwiecistej scenerii, ale pogoda i brak kwiatów na drzewach ciągle krzyżowały moje plany. W poniedziałek pogoda była piękna, więc zadzwoniłam po swoje niezawodne modelki-kuzynki. Słońce świeciło tak mocno, że część zdjęć wyszła po prostu prześwietlona. Mimo wszystko myślę, że kilka kadrów wyszło dość ciekawie. Zastanawiam się również nad tym, żeby w końcu stworzyć portfolio i wyjść do świata ze swoimi zdjęciami. Zapewne sprawiłoby to, że bardziej bym się do nich przyłożyła i postarała, aby wyglądały jak najlepiej. 

Przy okazji kuzynka zrobiła mi zdjęcia stylizacji. Niestety, jak już wspomniałam dużo zdjęć było prześwietlonych, dlatego nadających się na bloga mam tylko kilka. 





Sweter - Cropp 
Spodnie - No Name
Buty - Daichman 
Zegarek Geneva - Dresslily [TUTAJ]

Tu jeszcze domowa wersja stylizacji, która pojawiła się jakiś czas temu na moim Instagramie



ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Stylizacja z białymi spodniami [KLIK]
Wiosenne zdjęcia kwiatów [KLIK]

Instagram @adazet


Jak spędziłaś/eś majówkę? Były to dla Ciebie dni odpoczynku? :)

43 komentarze:

  1. Ładnie Ci w takich delikatnych kolorach :) Chociaż ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Oj, jest wiele kolorów, które kompletnie do mnie nie pasują.

      Usuń
  2. Przepiękny jest ten sweterek, bardzo Ci on pasuje. Zresztą świetną masz figurę! Pozazdrościć. Jakkiedyś nie przepadałam za takimi kolorkami, tak teraz bardzo przyciągają mój wzrok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z jednej strony nie mam co narzekać na swoją figurę, ale z drugiej przydałoby się przytyć parę kilo. Sweterek bardzo polubiłam, bo jest idealny na obecną porę. Tak to w mojej szafie goszczą same grube swetry na porę jesień-zima.

      Usuń
  3. Sweterek bardzo fajny, widziałam już go wcześniej na Twoim Instagramie :) A co do utowrzenia portofolio, to myślę że to bardzo dobry pomysł ! :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Nudziakowy", hmmm... dzięki za poznanie nowego słowa! Rób portfolio, zawsze fajnie mieć taką "swoją rzecz"! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo wzbraniałam się przed tym słowem i zamiast niego używałam np. "pastelowy". No, ale kobietki tak mówią na takie kolory i wiedzą o co chodzi. Ty już też wiesz! ;)

      Usuń
  5. Sweterek totalnie w moim stylu :) uwielbiam takie delikatne, pastelowe kolorki :) buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo urocza i wiosenna stylizacja 💗

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehhh.. ładnemu to we wszystkim ładnie! Portfolio rób koniecznie, nie zastanawiaj się nawet przez minutę!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Zastanawiam się, bo jak je zrobię to trzeba będzie pokazać, a ja twarzy nie pokazuję, a innych bym musiała pokazać i co jak się będę buntować? Choć w sumie ostatnio chodzi mi po głowie takie małe ujawnienie się. Zobaczymy... Mam za dużo myśli na minutę i żadnej uporządkować nie mogę!

      Usuń
  8. Delikatnie, lekko - wiosennie. A u mnie pogoda okropnie, szaro i ponuro. Mam nadzieję, że szybko wróci słońce i ładna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz bardziej lubię takie spokojne zestawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, takie wiosenne i pastelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja i rewelacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie pudrowo-różowe sweterki! Śliczna stylizacja!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie idealne na wiosnę! Lubię oglądać takie zestawienia kolorystyczne, chociaż nadal nie mogę się przekonać do takiego połączenia kolorów na sobie. ;)
    Moja majówka dosyć nudna, ale przynajmniej stworzyłam kolejne zdjęcia do galerii. I tak, zdecydowanie powinnaś założyć swoje własne portfolio! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię białych spodni. Znaczy się u kogoś wyglądają dobrze, ale ja sama nigdy bym takich nie założyła. Czuję się dobrze tylko w czerni i granacie. Mam wrażenie, że jasne spodnie mnie pogrubiają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz:) Uwielbiam takie proste zestawy:) i koniecznie musisz stworzyć portfolio!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja. Koniecznie twórz portfolio, bo na pewno będzie cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny sweterek ;)

    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny ten sweterek! Zdjęcia są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyjemna, wiosenna stylizacja. Bardzo lubię motyw marmuru, który masz na telefonie - też mam taki case :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna stylizacja na co dzień. Koniecznie muszę kupić takie białe spodnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja fenomenalna :)
    Kolorystyka bardzo dziewczęca i subtelna ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealna stylizacja sweterek mega <3 pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka jesteś zgrabniutka! Stylizacja jak najbardziej trafiona, bardzo do Ciebie pasuje. :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ada powinnaś reklamować wszystkie szminki świata! Masz tak piękne usta!
    Trzymam kciuki za portfolio, jest to świetny pomysł :)
    Stylizacja delikatna, subtelna i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie, kolory które uwielbiam <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam takie pastelowe kolorki! :) Kochana, chętnie dodaję Twojego bloga do obserwowanych i zostaję na dłużej. Zapraszam również do mnie, miłego piątku. Buziaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sweterek bardzo ładny! :) A co do Twoich zdjęć i stworzenia portfolio, jestem jak najbardziej na tak! :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Sliczna stylizacja i piekne wlosy :-)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)