STRONY

wtorek, 25 kwietnia 2017

165. Różowo mi. Pink casual dress (Wishlist).

Mam nadzieję, że wiosna w końcu zawita u nas na stałe, a po niej pojawi się ciepłe lato (ale to już bardziej odległe marzenia). Nie da się ukryć, że pogoda ciągle płata nam figle. W moich okolicach do takiego stopnia, że jeszcze nie zakwitły wiśnie ani jabłonie. Nawet nie wiecie jak marzę o sesji albo chociaż stylizacji na bloga zrobionej w takim kwiecistym otoczeniu :) Zamiast stylizacji mam dla Was mały przegląd pięknych różowych sukienek
Nie tylko pogoda, ale również zdrowie nie pozwalają mi zrobić wiosennej sesji na bloga. Może nie jestem blogerką modową, ale za to lubię tworzyć proste stylizacje. Szczególnie takie w których jeden element może być wykorzystany w wielu innych zestawieniach. Czasami bazuję na jednej konkretnej rzeczy, innym razem na kolorze. Tym razem padło na róż! A to za sprawą zakupu różowego, a raczej nudziakowego sweterka. Już myślałam, że nie znajdę w szafie nic innego w tym kolorze, ale jednak się udało. Odkopałam schowaną pod startą ubrań piękną spódnicę w kwiaty (kosztowała 19,99 zł) oraz wiązane body. 

Jeżeli podobają Wam się moje stylizacje, to oczywiście zapraszam na Instagram adazet :)

Coś ten róż naprawdę za mną chodzi. Wygrałam różowego Instaxa (wpis tutaj) oraz zostałam poproszona o napisanie Wishlisty z różowymi sukienkami. Poniżej przedstawiam Wam to, co wpadło mi w oko :) 

WISHLIST

Koronkowa sukienka to dobra propozycja na zbliżający się sezon weselny. W maju też czeka mnie wesele i gdyby nie to, że mam już sukienkę, to z pewnością poszukałabym jakiejś podobnej do tej. 

Luźna sukienka z wiązaniem. Propozycja, którą z powodzeniem można założyć na sportowo. 
Różowa koronkowa sukienka - TUTAJ 
Różowa sukienka z wiązaniem - TUTAJ
Bardzo lubię kwiatowe motywy, a odsłonięte ramiona chyba jeszcze bardziej ;)

By nie było zbyt różowo, to kolejna propozycja jest bardziej stonowana i pastelowa. 
Kwiecista różowa sukienka bez ramion - TUTAJ
Pastelowa sukienka - TUTAJ 

Więcej klasycznych, różowych sukienek możesz znaleźć TUTAJ

Lubisz różowe ubrania czy raczej unikasz tego koloru? ;)


18 komentarzy:

  1. Róż zawsze omijałam, nawet ten bezpieczny pastelowy. Dodatki tak, ale ubrania? Oj nie, to zdecydowanie nie moja bajka! Tak teraz sobie myślę.. chyba w całym moim życiu (pomijając lata szczenięce) nie miałam żadnej różowej rzeczy.
    Jeśli chodzi o sukienki.. bardzo mi się podoba krój tej sportowej z rozcięciem. Gdyby miała kolor pastelowego niebieskiego, bądź mięty to bym się na jej widok obśliniła. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, a pomyślałam właśnie o Tobie, że pewnie mi tutaj napiszesz, że róż omijasz szerokim łukiem ;) Jak widzisz u mnie róż pojawia się raczej stonowany innymi kolorami, a nie jako dominujący.
      Co do tej sportowej to masz rację, śliczna byłaby niebieska albo miętowa. Na stronie widziałam, że oprócz różu jest jeszcze czarna i biała.

      Usuń
  2. Oj ja ubrania to niet, ale dodatki różowe ok w minimalnej ilości, np bransoletki, paznokcie, kolczyki, kiedyś nawet miałam portfel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chyba właśnie nie posiadam żadnych różowych dodatków, nawet nie przypominam sobie bym miała jakąś bransoletkę w takim kolorze. Do koloru nic nie mam, ale to zależy jaki odcień i w jakiej ilości.

      Usuń
  3. Róż jest piękny. Może i oklepany, ale piękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś bardzo omijałam róż, jednak teraz zdecydowanie się do niego przekonałam!
    katemi21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od jakiegos czasu nie wyobrażam sobie życia bez różu, przede wszystkim tego pudrowego i wszelkich bladoróżowych odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio różowy bardzo mi przypadł do gustu, zaczęłam skromnie - od nowego case na telefon i lakieru do paznokci :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne sukienki ;) muszę się w jakąś zaopatrzyć, bo niedługo czeka mnie chrzest siostrzenicy ;) No niestety pogoda nie jest wymarzona, również czekam na słońce i kilka stopni więcej ;)

    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za różem, ale czasem coś mam w tym kolorze, kiedy jakaś rzecz mnie urzeknie. Szczególnie w lecie i na wiosnę mogłabym się zdecydować, żeby coś ubrać różowe :) Trzecia sukienka z odkrytymi ramionami jest piękna! Poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne propozycje ;)
    Ja zakochałam sie w pudrowym różu ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiatowa sukienka mi się bardzo podoba.
    Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mało mam różowych rzeczy jakoś ten kolor mi nie podchodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka w kwiaty przepiękna :) Uwielbiam pastelowy róż, dobrze się w nim czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy:) pastelowy róż uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam pastelowy róż, te dwie pierwsze sukienki są genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza różowa sukienka to cudo! Twoje stylizacje też bardzo mi się podobają :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/tommy-x-gigi-ss2017.html

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)