164. Aktualna pielęgnacja włosów + promocja 49-55% Rossmann.

kwietnia 22, 2017


Dawno na blogu nie pojawił się żaden wpis o włosach. Moja włosomania zeszła na boczny tor, a pielęgnacja ograniczyła się do kilku drogeryjnych kosmetyków. Wśród nich mogę wyróżnić paru ulubieńców. 

W ostatniej aktualizacji TUTAJ KLIK, napisałam, że mam problem z rozczesaniem włosów, w dodatku stały się bardziej suche i matowe. Pomocą w tym przypadku okazała się kuracja na gorąco firmy Jantar, o której możecie przeczytać TUTAJ. Zastosowałam ją dwukrotnie i byłam bardzo zadowolona z efektów jakie przyniosła :) Pomimo podcięcia końcówek obecna długość włosów to około 68 cm. 



Tak wyglądały moje włosy po wcześniej wspomnianej kuracji na gorąco. Były gładkie i nie puszyły się. Taki widok to u mnie rzadkość. Nawet spoglądając na mój Instagram [KLIK] możecie zauważyć, że zazwyczaj są niesforne i lubią odstawać w różne strony. 

KOSMETYKI
___
Często myję włosy szamponem Garnier Fructis albo kofeinową Alterrą z Rossmanna. 
Po długim poszukiwaniu dobrej odżywki w końcu natrafiłam na L'biotica, Biovax BB Beauty Benefit (Odżywka pielęgnacyjna 60 sekund do włosów Naturalne oleje makadamia argan kokos).


Po pierwszym użyciu mnie nie zachwyciła i nie zauważyłam żadnej różnicy. Do drugiego użycia podeszłam inaczej. Nałożyłam odżywkę na mokre włosy i rozczesałam je. Przy spłukiwaniu czułam jakie zrobiły się gładkie i miłe w dotyku. Po wysuszeniu również efekt był zadowalający. Oprócz olejów cenię sobie w tej odżywce termoochronę. Co dla osoby uzależnionej od suszarki jest bardzo ważne ;) 

Moje włosy mają tendencję do szybkiego przetłuszczania się, dlatego pokusiłam się na zakup Elseve, Magiczna Moc Glinki, Maska do włosów przetłuszczających się u nasady. 



Nie mogę powiedzieć by był to strzał w dziesiątkę. Po jej użyciu i umyciu włosów szamponem włosy wyglądały na świeże i odżywione, co oczywiście stanowi duży plus, ale nie zauważyłam by ich przetłuszczanie się zostało zmniejszone. Na dodatek maska jest mało wydajna, co przy cenie 22 (15 zł na promocji) zniechęca mnie do ponownego zakupu. 

Na koniec kosmetycznych nowości zdecydowanie mój ULUBIENIEC! :) Elseve, Magiczna Moc Olejków, Dwufazowy eliksir.


Jak już wcześniej wspomniałam miałam spory problem z rozczesywaniem włosów. Teraz gdy stosuje ten olejek sprawa jest o wiele prostsza, a przywracanie włosów do ładu nie jest już takie bolesne ;) Eliksir naprawdę działa ekspresowo, gdyż po spryskaniu nim włosów bardzo szybko stają się zauważalnie wygładzone i bardziej miękkie. 

*****
Na cóż, też pokusiłam się na promocję 49/55%, która aktualnie trwa w Rossmanie. Zależało mi na zakupie pudru ryżowego oraz kolorowych cieni do powiek, ale zostały wykupione. Podkład i mascara, to uzupełnienie braków, a balsam do ust eos oraz odżywka do rzęs to rzeczy kupione z ciekawości (gdyż w cenie regularnej nie zdecydowałabym się na nie).

Poza promocją kupiłam maskę do włosów, zalotkę i bibułki matujące. 


Mój Instagram: @adazet  Zapraszam do obserwacji :)
Znajdziesz na nim pomysły na proste stylizacje oraz krótkie recenzje kosmetyczne. 


Co nowego w ostatnim czasie przybyło do Twojej ksometyczki? ;) 

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Ja uwielbiam produkty z biovaxu, sprawdzają się u mnie świetnie. Super długie masz te włosy.Moje tez strasznie się puszą i są niesforne :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowne masz te włosy! Również zaopatrzyłam sie w podkład z rimmela, a ten eos prześlicznie pachnie, jeden z moich ulubionych. Poza tym, uwielbiam twojego instagrama!

    M A R C E L I A Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne włosy. Widać, że zadbane :)

    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  4. Ada ale masz piękne długie włosy! Ja dzisiaj ścięłam z musu i z zazdrością spoglądam :)

    Odżywka L4L działa, ale z własnego doświadczenia, trzeba przestrzegać tego co producent napisał :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam ten pokład z rimmela i w 100% jest moim ulubieńcem. Ma delikatne krycie ale do dziennego makijażu jest idealny. Pozdrawiam
    http://kosmetykomaniablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Używa tego samego podkładu :) świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować ten eliksir z Elseve bo mam właśnie straszny problem z rozczesywaniem, do tej pory pomagała mi odżywka Nivea w sprayu long repair, ale jak to bywa gdy coś mi podpasuje to nagle produkt zostaje wycofywany z półek i ciężko dostać. Włosy masz długaśne jak ja więc zdaje się na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię produkty Biovax. :) Bardzo dobrze się u mnie sprawdzają. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post, nabardziej zaciekawiła mnie ta odżywka ponieważ mam podobny problem, w sumie ja też nic co chciałam kupić na promocjach to nie kupiłam i ostatecznie wyszłam z jednym kremem :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne masz włosy! Kosmetyki do włosów zdecydowanie nie dla mnie. :) Mam inną strukturę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne masz te włosy wow ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ Ty masz przepiękne włosy ! magiczna moc olejków z loreal jest świetna ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.