163. Wielkanocne DIY na szybko + pomysły na pisanki.

kwietnia 15, 2017


Dzisiaj zakończyłam wszelkie przedświąteczne porządki, ale zorientowałam się, że w moim pokoju nie ma żadnej wiosennej ozdoby. Z tego powodu zabrałam się za wyszukiwanie inspiracji, dzięki którym prosto i szybko udekoruję swój dom. Może Wam też coś się spodoba ;) 


JAJKA W WAZONIE
Prosta, a zarazem urocza dekoracja, której zrobienie nie zajmie nam więcej niż 2 minuty (oczywiście jeśli mamy odpowiednie materiały). Do wazonu wystarczy włożyć jajka/pisanki i kwiaty albo gałązki. Nie wiem jak Was, ale mnie bardzo zauroczył ten pomysł. 

szybka ozdoba, DIY, easter idea

easter eggs idea, pinterest

pinterest

easter idea, pinterest


pinterest

PISANKI NA GAŁĄZKACH
Innym szybkim rozwiązaniem jest powieszenie pisanek na gałązkach. W moim domu zazwyczaj wieszamy plastikowe jajka na gałązkach wierzby mandżurskiej. Jajeczka powieszone przy oknie też wyglądają ciekawie. 

pisanki na wierzbie mandżurskiej

wielkanocne diy, przyozbodienie stołu

eleganckie pisanki


POMYSŁY NA PISANKI
Przy dekoracji pisanek unikam wszelkich barwników, gdyż zazwyczaj sprawiają, że jajko jest zafarbowane od środka. Jajka zabarwiam w sposób naturalny, czyli gotuję je w skorupach po cebuli. Poniżej możecie zobaczyć przyozdobienia, które szczególnie mi się spodobały, a niektóre z nich nie wymagają interwencji sztucznych barwników.  

naturalne wzorki na jajkach






ozdoba pisanek




suszony przebiśnieg, suszone kwiaty i pisanki

***
Ja właśnie zabieram się za szybkie zdobienie pisanek i przyozdabianie koszyczka! A Wam życzę zdrowych, wesołych i pogodnych Świąt Wielkanocnych! W najbliższych dniach pokażę Wam moje nowe spojrzenie na świat.
Wpis został napisany we współpracy z portalem KobiecePorady.pl. Możecie tam znaleźć więcej wielkanocnych inspiracji.

Instagram: @dream_and_doit




W jaki sposób przyozdabiasz dom na Wielkanoc? Jak najczęściej ozdabiasz pisanki? ;) 













You Might Also Like

26 komentarze

  1. Śliczne! Bardzo fajne pomysły :)


    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne te pisanki! Wesołych Świąt :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie królują jajka w wazonach i w słoiczkach :) Najszybciej i do tego pięknie a jajeczka do koszyka przewiązałam kolorowymi wstążkami, nie bawiłam się w farbowanie, brak czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajka w szklanych naczyniach świetnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Boże Narodzenie jest choinka, a na Wielkanoc brzózki z pisankami (plastikowymi) :)

    Już dawno nie robiłam pisanek, aż żałuję, jak patrzę na twoje proste, a efektowne propozycje.

    Również życzę pogodnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. what a nice post :)
    Happy Easter :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokazałaś przepiękne pomysły na ozdoby wielkanocne, najbardziej lubię pisanki na sznureczkach (sama mam takie ale Łaciu ciągle strąca z gałązek i po chwili lądują na ziemi xd). W tym roku nie miałam nawet chwili czasu na robienie jakiegoś DIY, ale podobnie jak Ty pofarbowałam jajka z łupkach od cebuli, bo uważam że wtedy mają lepszy i intensywniejszy kolor niż jakbyśmy użyli sztucznych barwników. Podoba mi się bardzo ten pomysł z takimi "pieczątkami" na jajkach (te odbite kawałki roślinek) i jajka w brokacie <3 super!
    Wesołych Świąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowe jaja w wazonikach oraz w gniazdku bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne pomysły! Ja w sumie dawno nie ozdabiałam jajek, nie mam do tego głowy..

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/tommy-x-gigi-ss2017.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne pomysły, bardzo dużo inspiracji tu widzę! Ja nei ozdabiam jajek ale kurcze takie zdjęcia sprawiają, że zaczynam żałować i chyba w kolejnym roku coś ładnego na jajkach zmaluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super! Szkoda, że nie trafiłam tu przed świętami - no nic, zapamiętam na za rok :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega pomysłowe ! :) Do takich prac polecam klej Magic. Nie jest on toksyczny a bardzo szybko schnie i po wyschnięciu staje się totalnie przezroczysty
    Zapraszam do mnie http://mintroses.blogspot.com/
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że jak byłam na święta w domu nie wzięłam kompa aby pozaglądać na inspiracje :) Te które przedstawiłaś są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Coraz częściej widzę te jajeczka na drzewach, naprawdę slicznie coś takiego wygląda. A jeszcze powieszone na sznureczku z kwiatami w środku? No to w ogóle przebiło wszystko. Niby proste, ale bym na to nie wpadła. Wygląda cudownie. W dodatku te pięknie zrobione pisanki z odbitymi roślinkami❤. No super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne inspiracje za rok na pewno je wykorzystam ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Adaaaa czemu ja widzę te cuda dopiero teraz,muszę je wykorzystać za rok! Cudowności <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że dopiero teraz trafiłam na ten post! :( Mega inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wielka szkoda, ze przed wielkanocą nie trafiłam na ten wpis:(

    Pozdrawiam
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Jajka w wazonie naprawdę uroczo wyglądają! Szkoda, że nie wpadłam tutaj wcześniej, bo z pewnością wykorzystałabym ten pomsył. I bardzo podobają mi się też te broktowe posanki, nigdy wcześniej takich nie widziałam, mimo to zakochałam się od pierwszego wejrzenia :)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.