STRONY

sobota, 8 kwietnia 2017

161. Matowa pomadka do ust: Lovely K-lips Neutral Beauty + rozdanie.

recenzja

Końcem października (naprawdę ten czas tak szybko zleciał?) zaprezentowałam Wam matową pomadkę K-lips w odcieniu Lovely Lips [POST TUTAJ]. Polowałam jeszcze na odcień Neutral Beauty, ale był tak rozchwytywany, że sklepowe półki zawsze świeciły pustkami. Gdy już minęła mi chęć na zakup tej pomadki trafiłam na dostawę i do koszyka włożyłam aż dwie sztuki! Jedną dla siebie, a drugą dla kogoś z Was ;)...

K☆lips NEUTRAL BEAUTY - RECENZJA
___
Za cenę około 25 zł (stara cena 19,99 zł) w kartonowym pudełeczku znajdziemy matową pomadkę oraz konturówkę. Neutral beauty to klasyczny nudziak. Nie za jasny, nie za ciemny. Naprawdę ten kolor można nazwać neutralnym. Wygląda dobrze zarówno na co dzień (w towarzystwie delikatnego makijażu), jak i wieczorem (gdzie można pobawić się z mocniejszym makijażem oczu). 


Konturówka jest miękka i można nią łatwo obrysować kształt ust. Jej odcień jest zbliżony do pomadki, ale wydaje mi się, że jest trochę ciemniejsza. Za to idealnie komponuje się z moją drugą nudziakową pomadką - Trendsetter (Rimmel THE ONLY ONE MATTE).

kredka

Kolor płynnej pomadki kojarzy mi się z tofii albo masą krówkową, ale jej zapach nie jest taki słodki. Określiłabym go raczej jako nijaki. Aplikator umożliwia bardzo szybkie i dokładne naniesienie pomadki na usta. 

płynna pomadka

Produkt dość szybko zastyga na ustach i pozostawia na nich piękne, matowe wykończenie. Nie wiem od czego jest to zależne, ale czasami moje usta są bardziej wysuszone, innym razem mniej. Mam tendencję do szybkiego "zjadania" szminek, ale kolorek potrafi utrzymać się na ustach przez kilka godzin. Później wymaga niewielkich poprawek, co nie jest wcale takie kłopotliwe. 

opinia, recenzja, jak wygląda na ustach

NEUTRAL BEAUTY NA USTACH
___
Po pozytywnej opinii pewnie najbardziej ciekawi Was jak pomadka prezentuje się na ustach. 

nudziak na ustach

neutral beauty jak wygląda na ustach

zamiennik kylie lipstick

Post miał pojawić się wcześniej, ale z przyczyn technicznych wstawiłam go dopiero teraz. Z tego względu jeszcze dzisiaj można wziąć udział w rozdaniu, które trwa na moim Instagramie. Po szczegóły zapraszam na profil @adazet . Wyniki około godziny 20-21. 


Co sądzisz o pomadkach K-lips? Masz swój ulubiony odcień? 


25 komentarzy:

  1. Kolor całkowicie nie mój, ale bardzo chciałabym przetestować coś z tej serii :D tylko mam sporo produktów do ust i nie używam ich zbyt często, więc to chyba nie najlepszy pomysł, by planować zakupy... a promocja rosmanna się zbliża :o :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie odcienie. Ślicznie prezentuje się na ustach :) Dwa dni temu w Rossmannie widziałam je za 25 zł. Troszkę im cena wzrosła :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację. Jak kupowałam to była jeszcze za 19,99 zł i nie wiedziałam, że zwiększyli cenę.

      Usuń
  3. podoba mi się kolorek pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te pomadki ! Oprócz tych, świetne są jeszcze z Golden Rose ! Z pomadek Kylie Lips mam ten najciemniejszy odcień. Na moich ustach pojawia się on najczęściej :D Ten kolor, ktory masz ty, również bardzo mi się podoba ;)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny odcień! Ja na promocjach, które niedługo będą w Rossmannie zamierzam wrzucić do koszyka kilka kolorków. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, pewnie będzie ciężko skoro nawet bez promocji znikają z półek :D

      Usuń
  6. Już tyle razy przewijała mi się ta pomadka na różnych stronach :) Niestety za każdym razem kiedy jestem w Rossmannie nie ma jej, a bardzo bym chciała przetestować :( Szybko znika z półek. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda pięknie na Twoich ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o niej. Może spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Following your blog via The Blogs List in Blogs Showcase
    from now on! - Chic Poradnik
    Subscribe?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię te pomadki, neutral beauty jest świetnym dzienniaczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam swoją, kolorek taki sam jak ten w Twoim poprzednim poście o K-lips ;) Jestem z niej zadowolona, jest całkiem trwała i ładnie się prezentuje na ustach :) Neutral Beuty mniej do mnie przemawia kolorystycznie, co nie zmienia faktu, że wg mnie te pomadki są godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam wczoraj w Rossmanie i nawet na nie patrzyłam (zdziwiona, że są i to w dużej ilości), ale stwierdziłam, że kolejna pomadka nie jest mi potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam same superlatywy o tych pomadkach, ale jeszcze jej nie miałam okazji kupić. Ostatnio jestem zakochana w tej z Golden Rose.
    Masz śliczne usta i pasuje Ci ten kolor <3
    Gratuluję zwycieżczyni w rozdaniu ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne są te pomadki, słyszałam, że ponoć się nie zcierają tak szybko, co mnie bardzo cieszy, bo jak skończy mi się moja z Avonu to chętnie przetestuję i tą :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nidy nie słyszałam o pomadkach tej firmy ;) Uwielbiam nudziakowe pomadki, dodają naturalności ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na promocje w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie troszkę za delikatny kolorek ale na Tobie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zdecydowanie lubię mocniejsze kolory. Mam jeden odcień tej szminki, uważam ją za dobry zakup :) Szkoda tylko, że podnieśli cenę...

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)