STRONY

sobota, 1 kwietnia 2017

160. Marzę o wiośnie, a myślę o lecie...


Nareszcie śmiało można napisać, że zawitała do nas wiosna! Jedak dla niektórych pierwsze promienie słońca to za mało i już w ich głowach pojawiają się myśli o lecie. Może dlatego w moim zamówieniu już znalazł się kombinezon oraz strój kąpielowy. W dzisiejszym poście przynoszę do Was odrobinę lata :)



KOMBINEZON
Delikatny, zwiewny kombinezon pięknie eksponujący ramiona. Idealny na spacer po plaży albo wyjście na miasto. Z rozmiarem trafiłam, ale mam drobne ramiona przez co rękawki za bardzo się z nich osuwają.




Kombinezon - Rosewholesale [KLIK]

STRÓJ KĄPIELOWY I OKULARY PRZECIWSŁONECZNE
Kolejną zamówioną rzeczą jest bordowy strój kąpielowy. Oczywiście trafienie rozmiaru to trochę jak wygranie na loterii ;) Na szczęście udało mi się trafić. Zarówno góra jak i dół prezentują się dobrze. Czuję się w nim kobieco, ale nie wyzywająco. Góra jest odpowiednia dla osób z małym biustem, gdyż delikatnie go eksponuje, a nie spłaszcza. Co do dołu, to majtki są dość mocno wycięte. Tak czy siak podoba mi się jego wygląd oraz kolor.

Okulary zamówiłam, gdyż przypominały mi pewne ze snapczatowego filtra. Nie wiem czy uszkodziły się podczas podróży, czy to wada techniczna, ale są za duże. Raczej ich nie założę, ale będą stanowić dodatek do zdjęć ;)


Strój kąpielowy - Zaful [KLIK]

T-SHIRT NOT TODAY
Po co masz coś mówić? Niech powie to za Ciebie Twój T-shirt. Koszulka przeszła już dwa prania i nie wypłowiała, ani nic nie stało się z napisem. Materiał odrobinę elastyczny.





T-shirt - Rosewholesale [KLIK]

T-SHIRT Z (BEZPROBLEMOWĄ) LAMĄ
Lubię pandy, szopy pracze, lamy i koty też. W sumie to lubię wszystkie zwierzątka. T-shirt z lamą wykonany jest z elastycznego materiału przez co lubi się podnosić do góry. No powiedzcie czyż ta lama nie wygląda słodko jak tak wygląda zza ogrodniczek? 


Nie dość, że słodka, to jeszcze bezproblemowa ;) 


T-shirt - Sammydress [KLIK]

PRZYPINKI
Już kiedyś pokazywałam Wam przypinki z frytkami i pizzą. Tym razem wybór padł na arbuzy i ananasy. Takie przypinki to naprawdę dobre rozwiązanie, gdy chcemy w sposób nietrwały urozmaicić jakąś rzecz. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem nimi oczarowana :)


 Przypinki - Sammydress [KLIK]

***
Zapraszam do obserwacji mojego Instagrama. Wkrótce pojawi się na nim więcej letnich stylizacji! 


Myślisz już o letnich ciuszkach czy uważasz, że to za wcześnie?








28 komentarzy:

  1. Ten strój jest boski, właśnie zastanawiałam się czy ten stanik jest dobry dla małego biustu. Wszystko rzeczy mi się bardzo podobają! Zawsze wybierasz same perełki <3 Uwielbiam Twoje fotki na ścianie, są kreatywne i przeurocze, ja nie mam w domu takiego kącika żeby robić takie zdjęcia, ale Tobie to świetnie wychodzi ;)Marzę także o letnich ciuszkach, następną rzeczą którą zamówię będzie na pewno strój kąpielowy! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy zamówiłaś, szczególnie ten kombinezon mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałąm się nad tym strojem, bo jest piękny, ale później stwierdziłam, że trzy, które mam mi starczą :D Ale ma piękny kolor! ładne rzeczy zamówiłaś, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie wiosna mogłaby być cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ubrania, ale strój wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Strój kąpielowy-cudo w moim ulubionym kolorze.
    Już zaglądam do tego sklepu,może sobie zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciepło się u Ciebie zrobiło :) Kombinezon jest naprawdę mega :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się cieszę wiosną.. na lato przyjdzie pora!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rzeczy! :) Kombinezonik jest super i chyba też mi trochę lato w głowie, bo sama zamówiłam strój kąpielowy. Co do rozmiaru też się obawiam, ale zobaczymy ;) Jak zawsze jestem pod wrażeniem, jakie ładne fotki robisz tych wszystkich stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten kombinezon, poluje na niego od dłuższego czasu, ale tak właściwie nie mogę sie do końca co do niego zdecydować, może w końcu coś mnie natknie i go zamówię, bo prezentuje sie naprawdę bardzo ładnie. Uwielbiam twojego instagrama!
    M A R C E L I A zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. strój kąpielowy jest cudonwny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kombinezon i strój śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kombinezon , śliczny ma kolorek :))
    Ja już czekam na takie typowe lato ♥
    Pozdrawiam:)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie ubrania mi się bardzo podobają. W szczególności kombinezon i strój kąpielowy <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny strój i kombinezon! Mogę wiedzieć skąd je zamówiłaś? :)

    Podoba mi się twój styl. Ja ubieram się bardziej prosto i zwyczajnie (chyba nie mam odwagi na nic innego), ale twoje ubrania do mnie wręcz przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie rzeczy są podlinkowane pod zdjęciami ;)

      Mój styl też jest raczej prosty i składa się z małej ilości elementów ;) Odwagi też długo nie miałam, ale teraz coraz częściej sięgam po coś, na co nie byłam wcześniej zdecydowana.

      Usuń
    2. Ach, nie zauważyłam.

      Ja może się kiedyś odważę, ale póki co wolę popatrzeć jak to robią inni :)

      Usuń
  16. Wow strój jest czadowy- mega mi się podoba taki fason <3
    kombinezon i przypinki rownież świetnt wybor :D

    oczywiście wszystko poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fason tego stroju spodobał mi się na tyle, że zastanawiam się nad kupnem następnego ;) Choć przez pracę raczej nie będzie czasu na pływanie ani opalanie, więc po co mi dwa :D

      Usuń
  17. Ciekawy wpis ;)
    Obserwuje i proszę o rewanż.
    Zapraszam : http://zapteczkifarmaceutki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo taki kombinezon na wakacje to by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie zauważyłam, że już pisałam na temat kombinezonu :D:D

      Usuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)