STRONY

sobota, 25 marca 2017

159. Marmurkowa obudowa na telefon | Trendmania.pl


Obudowy na telefon nie tylko chronią nasze smartfony przed uszkodzeniami, ale również mogą stanowić stylowy dodatek, który niejednokrotnie wyraża nasz charakter albo upodobania. Na stronie trendmania.pl znajdziecie mnóstwo modeli. Od tych klasycznych i eleganckich po kolorowe i zwariowane. Ja zdecydowałam się na białą marmurkową obudowę, choć ten wybór wcale do łatwych nie należał... ;) 


Mój telefon to Huawei p8 lite w kolorze białym. Jak już wspomniałam wybór obudowy nie był łatwy, ale ostatnio mam bzika na punkcie marmurków i uznałam, że takie "wdzianko" sprawi, że mój telefon będzie wyglądać bardziej elegancko i schludnie. Wcześniej miałam na nim jelly case w kolorze turkusowym. 

Obudowę zamówiłam w piątek, a przesyłka doszła do mnie już we wtorek. Co do wykonania i wyglądu nadruku nie mam żadnych zastrzeżeń. Produkt nie odbiega wyglądem od zdjęć ze strony internetowej. Posiada wszystkie niezbędne wycięcia i jest wykonany z twardego tworzywa. Z założeniem obudowy na telefon nie było żadnego problemu.

 WIDOK Z PRZODU

WIDOK Z TYŁU


Obudowy z nadrukiem dostępne za 39,99 zł na trendmania.pl. Wybierasz spośród ponad 1000 wzorów. 


Nie wiesz gdzie kupić ciekawą i kolorową obudowę na telefon lub power banka wyglądającego jak pizza lub jednorożec? Kup na trendmania.pl! ;) 


***
Zapraszam Was na mój Instagram @adazet. Wkrótce pojawi się na nim małe rozdanie z okazji przekroczenia 1000 Obserwatorów. Dziękuję! :) 


Co sądzisz o kolorowych obudowach na telefon? 

18 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda :) zdecydowanie wolę takie stonowane i spokojne niż błyszczące i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna obudowa :) Sama mam ostatnio mam jakąś słabość do marmurowych motywów :) Zresztą może jak widziałaś sama mam case'a w takim stylu, tylko czarnego ze złotym motywem :) Ale biały się prezentuje równie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się marmurkowe obudowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obudowa jak obudowa... ;)
    Jakoś nie uległam modzie na obudowy.. znam osoby które mają po kilka/kilkanaście. Dla mnie to tylko użyteczny gadżet. Ehh.. moja inność i.. niechęć do wszelkich nowinek/trendów/mody zaczyna mnie przerażać. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna obudowa oraz hiacynt. Uwielbiam kwiatki i marmurki <3 hehe
    Dobrze że jesteś zadowolona z obudowy, w wolnej chwili przejrzę sobię ich stronkę, może znajdę dla siebie cościekawego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta obudowa jest totalnie piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swego czasu na Ali express miałam bzika w kupowaniu etui na telefon. Na szczęście mi przeszło. Ten wygląda, bardzo prosto i ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się! Bardzo stylowo to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna obudowa :) właśnie weszłam w link i pełno tam świetnych rzeczy, nawet Dylana O'Briena widzę miłość !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnaa! :D
    pozdrawiam :3
    http://paulla-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)