STRONY

czwartek, 16 marca 2017

157. Jak zyskać na internetowych zakupach.

jak zaoszczędzić na zakupach internetowych

Zakupy internetowe są coraz bardziej popularne. Głównie dlatego, że tak jest szybko, wygodnie 
i niejednokrotnie dużo taniej. W dodatku za takie zakupy często można uzyskać zwrot pieniędzy... 
A komu w tych czasach nie zależałoby na dodatkowych oszczędnościach?



Długo nie mogłam przekonać się do zakupów robionych przez Internet, ale teraz robię je coraz częściej i coraz chętniej. Dlaczego? Głównie przez możliwość zaoszczędzenia pieniędzy. Oszczędzać można nie tylko w czasie trwania promocji i wyprzedaży, ale również dzięki zwrotom gotówki na swoje konto.

Zwrot pieniędzy za zakupy można uzyskać np. w serwisie Refunder.pl, który jest połączony z 550 sklepami. Dzięki tej stronie można uzyskać zwroty w między innymi w takich sklepach jak: Nike (do 6,5% zwrotu), Zalando (3%), Empik (do 2% zwrotu), Hotels.com (5% zwrotu)  czy Multikino (5% zwrotu). Możliwość odzyskania części gotówki podczas zakupu nowej książki, biletów do kina czy w czasie robienia rezerwacji hotelu na wakacje brzmi naprawdę kusząco :)

Nie robiłam jeszcze zakupów przez serwis Refunder, ale prawdopodobnie zdecyduję się na zakup nowych butów. Ostatnio w sklepie stacjonarnym robiłam przymiarki, ale sklep nie oferował żadnych promocji. Dzięki serwisowi będę mogła zaoszczędzić kilka złotych.
_____

Zapewne jesteście ciekawi jak to wszystko działa. Zachęcam Was do wejścia na stronę przez TEN LINK [KLIK] . Znajdziecie tam wszystkie potrzebne informację oraz filmik dotyczący tego dlaczego sklep zwraca część pieniędzy (to dzięki prowizji otrzymywanej ze sklepów).

Dodatkowo rejestrując się przez moją stronę [KLIK] otrzymacie 25 zł bonusu przy pierwszych zakupach za minimum 50 zł.

Pokażę Wam jak to wygląda na przykładzie sklepu Nike. Ze strony głównej wyszukujemy sklep, którym jesteśmy zainteresowani. Oprócz informacji co to za sklep widoczne są procentowe zwroty (1). Dotyczą zarówno najnowszego towaru, jak i rzeczy już przecenionych. Mamy możliwość zapoznania się z aktualnymi dodatkowymi obniżkami (2). Teraz trwa obniżka 30% na wybrane produkty Nike, a ostatnio widniała tam informacja o przecenionych strojach przeznaczonych do biegania. Jeżeli jesteśmy zalogowani na stronie Refunder.pl, to możemy przejść z niej bezpośrednio na stronę Nike (3) i zrobić zakupy.



PODSUMOWUJĄC:
___
- Refunder.pl to serwis zwracający część pieniędzy za zakupy w jednym z 550 sklepów;
- zwrot jest naliczany nawet podczas wyprzedaży w sklepie;
- rejestrując się przez moją stronę [KLIK] za pierwsze zrobione zakupy (za minimum 50 zł) możesz otrzymać zwrot w wysokości 25 zł;
- zakupy możesz zrobić komfortowo i bez wychodzenia z domu (mając na sobie np. swój ulubiony szlafrok) :)

komfort robienia zakupów przez internet

#refunder #zmniejszkoszty

Korzystasz ze stron zwracających koszty? Słyszałeś/aś o serwisie Refunder.pl? 






20 komentarzy:

  1. Ja generalnie nie korzystam z tego typu aplikacji/stron. Zakupy w sieci też robię niezwykle rzadko. Jestem zmysłowcem, muszę dotknąć, obejrzeć, powąchać, posłuchać. Ot konserwatystka. Nawet nie lubię korzystać z kart kredytowych czy debetowych. Co innego, że dzięki mojemu minimalistycznemu podejściu do życia potrzebuję naprawdę niewiele, więc i oszczędzać bardzo nie muszę. A i organicznie nie znoszę zostawiać swoich danych w sieci.. ale to inna para kaloszy. ;)

    Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc to zakupy przez Internet robię dopiero od około roku. Powoli zaczynam przekonywać się do nich coraz bardziej. Głównie przez swoich znajomych, dla których taka forma zakupów jest na porządku dziennym :)
      Np. teraz mam w planach zakup kilku rzeczy do aparatu i niestety stacjonarnie nigdzie ich nie mogę znaleźć.

      Usuń
    2. A no widzisz.. czasem jest mus. Dlatego ja tez nie wykluczam zakupów przez sieć. Ale robię to tak rzadko, że głowa mała.. co innego, że mieszkam w Warszawie i wszystko mam na miejscu. :)

      Usuń
  2. NIGDY więcej nie kupię nic do ubrania przez internet :( tyle razy przyszło nie to co miało, za duże, za małe, nie ten kolor, nie ten fason, rozwalone, upaćkane ... albo nie przyszło wcale. Zdecydowanie wolę jechać na zakupy i zanim wydam $$ pooglądać, przymierzyć, "pomacać" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie, zwłaszcza dlatego, że planuję zrobić zakupy na niektórych stronach, przeszukam i zobaczymy, może i ten sklep będzie połączony z tą stroną?
    Hmm warto spróbować :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować nie zaszkodzi :) Na stronie jest wyszukiwarka, która ułatwi poszukiwania.

      Usuń
  4. OJ ja bardzo rzadko kupuję coś w Internecie. Zawsze wolę przed zakupem, dotknąć, przymierzyć itp>

    OdpowiedzUsuń
  5. Generalnie to nie lubię robić zakupów przez internet. Czuję się pewniej, gdy mogę wejść do przymierzalni i "poczuć" ciuch na sobie. Tak samo z butami, nigdy nie wiadomo czy są wygodne , bo tego ze zdjęcia się nie dowiemy. :/ Ale racja, zakupy przez internet bardzo ułatwiają życie. Sama najpierw przeglądam strony sklepów, a dopiero później idę w nich kupować. ^^ Mimo wszystko post bardzo przydatny, bo kto by nie chciał dostać zwrotu kaski z zakupów! :D

    Pozdrawiam,
    ModnaXL- mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co po komentarzach widzę, to najwięcej z Was nawiązuje do kupowania ciuchów, a przecież nie tylko wokół tego zakupy się kręcą :D Wymieniłam również zwroty na książki czy bilety do kina. Tego nie trzeba dotykać ani mierzyć.

      Wiadomo, że ubrania nawet jak w swoim rozmiarze to w poszczególnych sklepach bardzo się różnią albo nie leżą tak jakbyśmy chcieli.

      Usuń
  6. Nigdy nie słyszałam o takich stronach, bardzo mnie zaciekawiłaś tym, więc z pewnością poczytam o tym więcej :*
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy wpis, nigdy jakoś nie korzystałam z tego typu stron czy aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tej strony/aplikacji, ale widzę że opłaca się tam robić zakupy bo tak zbierając grosz do grosza to może wyjść ciekawa kwota w przyszłości. Może z niej kiedyś skorzystam. Póki co nic nie kupuję i nic nie zamawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej stronie, ale ciekawa rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa sprawa. Mam ochotę przetestować. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo często robię zakupy przez internet. Według mnie jest to świetne rozwiązanie, które pozwala na dokładne przemyślenie i zaplanowanie kupowanych rzeczy. Ja jednak decyduje się na to w przypadku wszystkiego innego, oprócz ubrań i butów - tutaj już lepiej udać się do sklepu stacjonarnego i upewnić się, czy rzecz jest dla nas odpowiednia.
    Przyznam szczerze, że jeszcze nigdy nie skorzystałam z opcji zwrotu. Jakoś zawsze byłam zadowolona z zakupionych rzeczy ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. w ogóle nie wiedziałam, że taka opcja istnieje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam, o czymś takim, ale to naprawdę super opcja. Bez stania w długich kolejkach i marnowania czasu. Coś cudownego, może kiedyś przetestuję tą stronę! :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam wcześniej o tej stronie, ale brzmi dość ciekawie :) Z chęcią poczytam o tym więcej.

    MÓJ BLOG: HTTP://KAAYEN.BLOGSPOT.COM

    Wzajemna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba coś mi się nazwa obiła o uszy :) Jako takich zakupów przez Internet nie robię. Zamawiam zwykle jakieś pojedyncze rzeczy, których przykładowo nie jestem w stanie dorwać nigdzie stacjonarnie. Choć z czystej ciekawości zajrzę na tą stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawa strona. Super, że wstawiłaś tak przydatny wpis. :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)