STRONY

niedziela, 12 marca 2017

156. Stylizacja: mała czarna, jeansowa kurtka i kabaretki.


Jeszcze tydzień temu mogłam cieszyć się przepiękną pogodą. Myślałam, że ciepłe promienie słońca sygnalizują pojawienie się wiosny, dlatego stworzyłam dwie stylizacje idealne na takie dni. Moja radość z nadejścia wiosny nie trwała zbyt długo... Dzisiaj w mojej okolicy przez chwilę padał śnieg!

Pogoda była piękna, ale wiatr i mocne promienie słońca utrudniały nam wykonywanie zdjęć. W dodatku aparat bardzo prześwietlał skórę. Mam nadzieję, że to wina nieodpowiedniego ustawienia parametrów, a nie usterka sprzętu.


W tej stylizacji spodnie i bluzę [POST TUTAJ] zamieniłam na sukienkę, jansową kurtkę i kapelusz, a zamiast trampek wybrałam botki na obcasie. Oczywiście nie mogło zabraknąć kabaretek, które obecnie są moim ulubionym rodzajem rajstop. 


Kapelusz - Zaful [KLIK]
Kurtka - Rosewholesale [KLIK] (obecnie niedostępna)
Sukienka - Rosewholesale [KLIK
Botki - Stradivarius 

Jeansowa kurtka to element pasujący do wielu stylizacji. Śmiało można ją łączyć ze spodniami albo sukienkami. Ta ze zdjęć pochodzi ze sklepu Rosewholesale. Bardzo podoba mi się jej krój oraz kolor. Z rozmiarem chyba też trafiłam (S), ale jak zwykle rękawy są na mnie trochę za krótkie. Jedyny mankament jaki posiada ta kurtka, to brak dziurek na guziki. Chyba będę musiała je dorobić nożykiem do tapet. 






Po więcej stylizacji zapraszam Was na mój Instagram:


30 komentarzy:

  1. Świetny zestaw :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarna sukienka zawsze wygląda rewelacyjnie, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze, ale cudownie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, dzisiaj troszkę wiało i było zimno, a ja już myślałam że przyjdzie wiosna! Kochana ślicznie wyglądasz, uwielbiam twoją figurę ;) Sukienka ślicznie leży, kapelusz mega i te kabaretki. Ponadto, trzecie zdjęcie od dołu jest boskie! Świetny kadr. A brak dziurek na guzi to cóż... typowi Azjaci :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna już niebawem :) za dwa tygodnie zmieniają czas i dzień będzie dużo dłuższy :) Poza tym, na pewno już Ci wspomniałam że masz przepiękną figurę. A cały komplet komponuje się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno, jaką Ty masz figurę.. skręca mnie za każdym razem jak patrzę. Serdeczności! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka bardzo mi się podoba! Ogólnie piękna stylizacja i włosy <3

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piękne zdjęcia! <3 zestaw super, a ty masz piękną figurę!

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne nogi, a rajstopki i kapelusz chętnie bym sama ukradła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ ty masz nogi :o Jak modelka!
    Nie było ci zimno w kabaretkach? U mnie temperatura trochę powyżej zera, ale dalej śmigam w kurtce zimowej, czapce i rękawiczkach.
    Co do kurtki jeansowej, to bardzo chciałabym się w tym roku w taką zaopatrzyć. Ale jej cena w sklepach skutecznie mnie odstrasza :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Nogi jak u modelki! :o

    Patrycja z https://modnaxl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna figura <3 włosy, stylizacja... jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjnie wyglądasz w takich kabaretka, figury można tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna stylizacja i śliczne zdjęcia. Uwielbiam kapelusze. Twoja figura jest mega zgrabna. Super blog, obserwuje i zapraszam do mnie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też tydzień temu łudziłam się, że idzie wiosna, pochowałam kurtki zimowe, a tu taki zonk z tą pogodą:/
    Kabaretki to też moje ulubione rajstopy, tutaj idealnie pasują, poza tym masz wspaniałą figurę!:)
    również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow.. jaka śliczna figura! :) pięknie wyglądasz :*
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja jeszcze nie mam jeansowej kurtki w swojej szafie:) Piękna sukienka i kapelusz, bardzo podoba mi się ta stylizacja, a kabaretki wyglądają tu genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana w takim razie wysylam trochę promieni slonca, aby i u Ciebie wiosna zadomowiła się na dobre :D

    Super wyglądasz, tak grunge'owo- jak najbardziej moje klimaty <3
    absolutnie nic bym tu nie zmienila :D
    super sukienka i kabaretki :)

    8,19$, 11,90$, 18,80$
    mogę prosić o to samo ? :)
    z góry wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo elegancka, ale równocześnie z pazurem - podoba mi się ta stylizacja! :) Pogoda ostatnio jest kapryśna ale przyznam ze sama ostatnio chętnie chodzę w jeansowej katanie, jest dobra zarówno na zimno jak i cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz i podoba mi się wszystko w Twoim ubiorze. Dziurki są obszyte, więc delikatnie przetnij nici łączące obie jej strony. Też już to kiedyś robiłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, ale masz niesamowicie długie nogi - zostałaś stworzona do mini :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję :) Szkoda, bo w mini nie chodzę :D

      Usuń
  23. Śliczny zestaw, a jaka figura!

    OdpowiedzUsuń
  24. Najprostsze stylizacja są najlepsze. Zazdroszczę figury! :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna stylizacja, ten kapelusz jest jej świetnym dopełnieniem :) Chyba też powoli się przymierzę do zakupu kabaretek :) Co do pogody, u mnie dzisiaj od rana deszczowo, jedyny pozytywny dla mnie aspekt, że przeszła pierwsza burza :D Ale jutro jestem umówiona na zdjęcia, więc lepiej żeby pogoda sprzyjała choć odrobinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama kabaretek bym nie założyła, ale przyznam, że u Ciebie prezentują się naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. halo halo, ja bym chciała taką sylwetkę baaardzo

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)