STRONY

wtorek, 7 marca 2017

155. Do you believe in UFOs? Bluza z UFO.


Korzystając z pięknej pogody wraz z kuzynkami wybrałam się na spacer i zrobiłyśmy zdjęcia dwóch stylizacji. Pierwsza sportowa i na luzie. Czyli czarna bluza (z symbolem UFO), spodnie z przetarciami, kabaretki i trampki. 

Bluza od razu po wyjęciu z paczki bardzo mi się spodobała, ale byłam zaskoczona jej rozmiarem. Wybierając rzecz ONE SIZE spodziewałam się, że będzie ogromna, a w rzeczywistości okazała się malutka. W środku jest wykończona cieplutkim polarkiem, co dodatkowo umila jej noszenie. Dla odmiany zakręciłam swoje włosy, ale wiatr wiał tak mocno, że ciężko było w ładny sposób uchwycić ich chwilową przemianę. 



Część zdjęć zrobiłyśmy w starej, opuszczonej ruderze. Naprawdę żal mi tego miejsca. Jeszcze parę lat temu znajdowała się tam kawiarnia, do której ludzie chętnie przychodzili. Tym bardziej, że obok jest jezioro stanowiące świetne miejsce wypoczynku. 


Bluza - Rosewholesale [KLIK]
Spodnie - Bershka
Plecak - Cropp
Trampki - (zwykle jest to miejsce na wpisanie Converse) American Club







Coraz bardziej czuję, że wizyta u fryzjera będzie konieczna. Ostatnio nie mogę zapanować nad swoimi włosami. Układają się jak chcą. Tylko teraz nie wiem czy zdecydować się na jakąś fryzurę, czy pozwolić im rosnąć sobie dalej ;) 



Po domową wersję zdjęć zapraszam Was na mój Instagram @adazet

Jak spędziłeś/aś pierwsze cieplejsze dni tego roku? 

34 komentarze:

  1. Śliczna bluza :) Fajne miejsce do robienia zdjęć, ale szkoda tej kawiarni :/
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza bardzo ładna i śliczne zdjęcia. Włosom pozwól rosnąć dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluza, bardzo CI pasuje i wybrałaś idealne miejsce na zdjęcia. Szkoda takich miejsc, że popadły w zapomnienie i zostały ruderą ;( Ostatnie zdjęcie jest świetne, włosy, bluza i usta tworzą idealną całość <3 Pierwszy, cieplejszy weekend spędziłam głownie na świeżym powietrzu, w stajni. Pojechałam do Florci i tam ją wyczyściłam, a później dostała obiadek w wiaderku (przywiozłam jej też dużo marchewek i jabłek) i jadłam wraz z nią na ławce w słoneczku, bo też sobie przywiozłam coś do jedzenia <3 Było idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widzę to się nieźle z Florcią przyjaźnicie ;) Chyba na Twoim Instastory widziałam jej wiaderko z obiadkiem.

      Co do zdjęć, miejsca i bluzy to dziękuję :)

      Usuń
  4. Ale masz długie nogi! A bluza urocza jest. Uwielbiam jak w środku mają polar. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótka bluza dodatkowo optycznie wydłuża :D

      Usuń
  5. Bluza idealnie w moim stylu! Super.. co do rozmiaru. Kochana uroki chińskiej rozmiarówki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chińska rozmiarówka wciąż mnie zaskakuje :D

      Usuń
  6. Wow wyglądasz świetnie ♡♡ Bardzo podoba mi sie ta bluza z UFO :D
    Pozdrawiam ♡♡
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Nie ścinaj włosów! Masz jedne z piękniejszych, jakie kiedykolwiek widziałam! Podetnij końcówki i pozwól im dalej rosnąć :)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję :) Nie zetnę ich, bo chcę mieć długie, ale korci mnie jakieś cieniowanie czy coś... A równocześnie próbuję je wyrównać.

      Usuń
  8. Fajna bluza. Niby prosta, ale ta naszywka dodaje jej dużo uroku :D A co do włosków - nie obcinaj za dużo, bo są piękne. Myślę, że podcięcie końcówek może pomóc ;)

    niepoprawnymakijaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ta naszywka robi wszystko :D Tak samo zwykłe t-shirty wyglądają zupełnie inaczej z takim drobnym elementem ;) Obcinać raczej nie chcę, ale nie wiem czy wycieniować czy coś robić innego :D

      Usuń
  9. Nice post!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia;))
    pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne spodnie i ta figura :) super

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba bardziej od bluzy spodobały mi się spodnie :) Ale ogólnie jestem zachwycona zdjęciami, naprawdę fajnie wyszły i ciekawa miejscówka :) Uwielbiam to w jaki sposób pokazujesz swoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Trochę byłam niezadowolona, bo dużo zdjęć było nieostrych albo prześwietlonych. Zdjęcia moim aparatem robiła kuzynka, ale nawet ja nie mogłam sobie z nim poradzić.

      Usuń
  13. Fajna bluza i zdjęcia :)
    Jakim sprzętem robione?
    A co do miejsca, co prawda trochę szkoda, aczkolwiek osobiście jestem fanką takich miejscówek więc dla mnie to raj :D

    lillaxxxmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Olympusem OM-D EM 10 ;)

      Też lubię takie miejsca, ale chyba sentyment z dzieciństwa we mnie pozostał. Tym bardziej, że jest to świetne miejsce na spacery, ale ludzie zrobili sobie obok wysypisko śmieci.

      Usuń
  14. Świetny blog!
    Obserwuję i zapraszam :)

    http://lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post, zdjęcia są rewelacyjne :) !!

    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, ciekawy tytuł wpisu. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jejuu w kilka lat z kawiarni w coś takiego
    a na zdjęciach wyglądasz, jak zawsze świetnie, czekam tego momentu kiedy będę mogła ujrzeć twoją twarz

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się bluzy z motywem Ufo, chyba pora się w jakąś zaopatrzyć
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przyjemna bluza :)
    Zdjęcia wyszły bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia. I stylizacja również fajna prosta, ale ciekawa! :D
    Też próbuję sił w tym temacie tyle, że dla dziewczyn większych niż rozmiar S, dlatego zapraszam Ciebie na bloga do mnie:
    http://modnaxl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie mi się podobają te zdjęcia :D I Twoje włosy :D Ale bluza też fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Love your outfit dear! xoxo

    http://lifella2.blogspot.com/ I'm following you on GFC, please follow back. ♥

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)