154. Biżuteria i dodatki (nie tylko) dla miłośników fotografii.

20:37


Jakiś czas temu wpadł mi w oko cudowny i minimalistyczny naszyjnik z aparatem fotograficznym. Nie był tani, a koszty przesyłki dodatkowo zniechęciły mnie do zakupu. Na pocieszenie na stronach Dresslily i Rosewholesale zamówiłam naszyjnik, pierścionek oraz poszewkę z nadrukiem aparatu fotograficznego :) 

NASZYJNIK Z APARATEM FOTOGRAFICZNYM [tutaj]
Naszyjnik jest dobrze i starannie wykonany. Obiektyw posiada szkiełko, w którym można zobaczyć swoje odbicie, ale mini lusterka nam nie zastąpi ;)




Myślałam, że łańcuszek będzie trochę dłuższy, ale kończy się na wysokości dekoltu. 

PIERŚCIONEK VINTAGE [tutaj]
Uwielbiam ,,stare złoto" i pierścionki o niestandardowym wyglądzie. Temu wyglądającemu jak aparat fotograficzny nie byłam w stanie się oprzeć. Niestety jest na mnie trochę za duży, ale ma możliwość regulacji, więc może uda się coś z tym zrobić.





POSZEWKA NA PODUSZKĘ [tutaj]
Nadruk aparatu wygląda bardzo ładnie, ale kolor i materiał poszewki z początku za bardzo mnie nie przekonywały. Zastanawiałam się nad wycięciem aparatu i naklejeniu go na inną poszewkę, ale chyba zostawię wszystko tak jak jest ;) (na żywo poszewka jest ciemniejsza).



Oprócz biżuterii z aparatami pokusiłam się na jeszcze kilka innych błyskotek :)

PIERŚCIONEK Z PIÓRKIEM [tutaj]
Bardziej masywny pierścionek, ale wybrałam go dlatego, że kiedyś miałam bardzo podobny i go uwielbiałam (niestety prawdopodobnie wypadł mi z plecaka i już go nie znalazłam).



PIERŚCIONEK Z POROŻEM JELENIA [tutaj]
Ten pierścionek spodobał mi się chyba najbardziej. Jest minimalistyczny i bardzo uroczy. W dodatku pasuje do naszyjnika, który zamówiłam jakiś czas temu.


ZŁOTY ZEGAREK [tutaj]
Moja kolekcja zegarków stale się powiększa. Bardzo brakowało mi jakiegoś w kolorze złotym. Ten jest z firmy Geneva. Posiada pasek ze sztywną bransoletką i raczej nie ma możliwości dorobienia dziurki. Na szczęście na moją rękę pasuje idealnie :)



BRANSOLETKA Z PIÓRKIEM [tutaj]
Dla uzupełnienia bransoletka ze złotym piórkiem. Wzięłam ją z myślą łączenia z zegarkami. Można ją zapiąć tak, że nie ześlizgnie się nawet z bardzo szczupłej ręki. 


***
Instagram: @adazet



Jaki rodzaj biżuterii lubisz najbardziej? :)

You Might Also Like

41 komentarze

  1. Sam bym przygarnął taki aparat ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścionek piórka bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierścionek z piórem i zegarek - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie rzeczy mi się podobają, szczególnie te z aparatem fotograficznym. Wybrałaś same perełki! Najbardziej bym chciała ten naszyjnik z aparacikiem oraz poszewkę <3 Poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo piękny ten naszyjnik z aparatem i ten pierścionek z porożem. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik z aparatem jest prześliczny! Wraz z pierścionkiem z piórkami są moimi faworytami z tego wpisu. :) Zdjęcie zegarka wśród zielonych listków jest genialne. W ogóle zauważyłam w ostatnim czasie, że fotografowanie biżuterii czy jakichkolwiek innych przedmiotów wychodzi Ci naprawdę świetnie, tak, że zdjęcia te przykuwają uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Właśnie zauważyłam, że lubię fotografować przedmioty. Nie wychodzi mi to jeszcze tak jakbym chciała, ale kombinuję i jakieś postępy są. Jelenia chciałam lepiej przedstawić i w innej scenerii, ale okazało się, że zdjęcia są nieostre :(

      Usuń
  7. Świetna biżuteria, bardzo pomysłowo wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie noszę biżuterii.. ale u innych bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne gadżety i biżuteria! Najbardziej podobają mi się pierścionki. Zawsze chciałam taki mieć :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem co mi się najbardziej podoba... Piękności same. Ale chyba pierścionek z porożem jelenia, wisiorek oraz poszewka z motywem aparatu oraz bransoletka z piórkiem wygrywają. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna biżuteria, zwłaszcza pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio mam jazdę na piórkowe motywy, tapeta w telefonie, tapeta w laptopie, baa nawet koleżanka będzie mi szyć pasek do aparatu z materiału w piórka, bransoletkę bym przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, ten pasek do aparatu pewnie będzie wyglądać obłędnie :D Kiedyś widziałam pasek z piórkami i byłam nim niezwykle oczarowana. Niestety był dość drogi.

      Usuń
  13. Aż ciężko się zdecydować, która bizuteria ładniejsza... ten naszyjnik, pierścionki, zegarek... wszystko śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko z aparatem podbiło moje serce i pierścionek z porożem jelenia. No cudny!

    http://lillaxxxmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykła jest biżuteria z motywem fotografii... Kurczę sama chciałabym taką mieć.. :)
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierścionek z piórkiem i bransoletka są super! Dokładnie w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. chciałabym wszystkie haha

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha, widzę, że faktycznie uwielbiasz fotografię tak jak ja koty:):) I ich wizerunek nosiłabym i widziałabym najchętniej wszędzie:)
    Ładna biżuteria, najbardziej spodobał mi się zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarek był prezentem dla mamy :) Podoba mi się, ale jej się bardziej przyda niż mi. Teraz to jeśli zakładam zegarek to taki, który dostałam od chłopaka :)

      Usuń
  19. Prześliczne <3! Ten naszyjnik z chęcią bym przygarnęła :P. Pierścionek z porożem jelenia skradł moje serce. Czuję, że mój portfel niedługo ucierpi.
    Pozdrawiam,
    Sowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest cudowny, ale niestety bardzo zahacza o ubrania :(

      Usuń
  20. Wisiorek z aparatem jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze mi się podobały tego typu wisiorki z aparatem fotograficznym, ale jakoś nigdy się nie skusiłam. Ładnie się prezentuje, a pierścionek z piórkiem bardzo mnie urzekł, pięknie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się, że będzie wyglądał tandetnie, ale się skusiłam i wyboru nie żałuję :)

      Usuń
  22. Dlaczego ja nie widziałam tego naszyjnika-aparatu?! Śliczny jest! Ogólnie bardzo ładna biżuteria. Zegarek mam podobny :) I strasznie zazdroszczę Ci tych paznokci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadkiem zamówiło mi się go podwójnie :D Co do paznokci to dziękuję ;) Dawno nie miałam takich długich, bo zawsze się jakiś złamać musiał. Dzisiaj zrobiłam hybrydy, więc jeszcze trochę się takimi nacieszę :)

      Usuń
  23. Szczególnie w oko wpadł mi zegarek.. *_* Pierścionki też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękny łańcuszek <3 poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  25. Naszyjnik z aparatem jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakież piękne gadżety, najpiękniejszy naszyjnik z aparatem. :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)