151. DRESSPL - przegląd sukienek studniówkowych i wieczorowych.

lutego 16, 2017


Założenie długiej wieczorowej sukni to marzenie niejednej z nas. Tylko pojawia się pytanie ,,gdzie w takiej sukni wyjść?". Nie wypada stroić się niczym księżniczka podczas zakupów, ani na rodzinnym obiedzie. Dobrą okazją może być studniówka, bal albo wesele. W tym wpisie chciałam pokazać Wam kilka bardzo eleganckich sukienek pochodzących ze strony dresspl.pl

Sezon studniówkowy powoli dobiega końca, ale jeśli jesteście przed studniówką to zachęcam Was do zapoznania się z zakładką sukienka na studniówkę. Nawet jeśli nic teraz nie kupicie, to będziecie mogły się zainspirować :) Ja swoją studniówkową kreację kupowałam na ostatnią chwilę i naprawdę nie był to dobry pomysł. Dlatego uważam, że lepiej rozejrzeć się dużo wcześniej, aby wiedzieć jaki rodzaj sukienek nas interesuje. Studniówkę masz już za sobą? Nic nie szkodzi. Na stronie znajdziecie również Suknie Wieczorowe.

PROPOZYCJE NA STUDNIÓWKĘ

Suknia na jedno ramię


SUKNIE WIECZOROWE


Długa czerwona suknia wieczorowa 


Suknia syrenka serduszko do podłogi 


Cekinowa sukienka z dekoltem typu V


Jak widzicie wybór sukienek jest bardzo zróżnicowany. Mam nadzieję, że spodobały Wam się niektóre moje propozycje. Nawet jeśli nie macie w planach zakupu sukienki, to sądzę, że dresspl.pl to miejsce pełne inspiracji :)

Miałaś okazję wyjść gdzieś w długiej, wieczorowej sukni? :)

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Ojej jakie piekne sukienki urzekła mniw 1 sukienka śliczna ♡♡♡pozdrawiam
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te suknie, zwłaszcza ta turkusowa 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza suknia jest cudowna! Ja już jestem po studniówce i teraz mi przykro, że już mało będzie takich okazji, na które będę mogła włożyć taką suknię :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta cieniowana niebieska sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne sukienki, zakochałam się w pierwszej!

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Urzekła mnie pierwsza sukienka. Nie miałam jeszcze wieczorowej długiej sukni na sobie na sobie, ale krótsze tak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta 1 niesamowita, widziałam tą stronę i jest tyle pięknych że nie mogłabym się zdecydować :) klik

    OdpowiedzUsuń
  8. takie suknie to marzenie ^^

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. O Boziuuu!! Ale te sukienki są piękne !! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta morska jest O BŁE DNA!!! Zakochałam się od pierwszego spojrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta pierwsza skradła moje serce. Jest przepiękna! :) Szkoda, że moja studniówka już za mną :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne sukienki :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienki są piękne, choć akurat takich w szafie nie posiadam :) I nawet nie byłoby okazji nigdzie w takiej wyjść, a szkoda bo na jakieś wesele chętnie bym się przeszła :) A na studniówkę to akurat mama mi szyła sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja studniówka była dawno temu, kiecka do dziś wisi w szafie. Moją uszyła mi mama, spódnica z tafty do kostek, ozdobiona różyczkami, na górę miałam czarny gorset z delikatnymi elementami z koronki. Z gorsetu korzystałam nie raz przez lata, a spódnica wisi. Nie mam sumienia jej wyrzuć.

    OdpowiedzUsuń
  15. lovely blog :)
    have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. lovely post

    I follow you via gfc.
    Thank you for your follow Chic Poradnik blog https://chicporadnik.blogspot.com


    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  17. Wsxzystkie są piękne, aż trudno byloby się zdecydować na jedną <3
    teraz to pole do popisu mają dziewczyny, moja sukienka na studniowkę byla tak brzydka, że wszystkie zdjęcia musialam głęboko pochować do kartonow :P hehe

    759,99zl, 489,99zl, 479,99zl, 539,99zl, 579,99zl
    mogę prosić o to samo ? :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne sukienki, niestety nie miałam jeszcze okazji załozyć takiej długiej, wieczorowej sukienki. Ta morska najbardziej mi się podoba, jest to zdecydowanie mój kolor ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie numer jeden wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Numer jeden najlepszy, bardzo mnie zafascynowało ! :)
    Prowadzisz fantastycznego bloga powodzenia w dalszej realizacji !
    Obserwuję kochana :) Liczę na to samo :*
    Zapraszam : diamentoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Suknie są przepiękne! Ta pierwsza najbardziej mnie oczarowała. Ja jeszcze nigdzie nie byłam w długiej sukni i niestety to się chyba nie zmieni bo jestem po prostu niska :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Próbowałam wskazać jedną najpiękniejszą, ale nie potrafię - wszystkie są tak śliczne, że nie mogę żadnej wyeliminować :) idealne na studniówkę, chociaż ta niestety już za mną :)
    Bardzo inspirujący blog - dodaję do obserwowanych! :)
    W wolnej chwili zapraszam również do mojego skromnego kącika :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, gdybym mogła cofnąć się do czasów studniówki, wybrałabym zupełnie inną sukienkę, niż miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam oglądać takie piękne wieczorowe sukienki, chociaż nigdy nie mam okazji by je gdzieś założyć. Pierwsza suknia to zdecydowanie moja faworytka, zresztą bardzo podobna do mojej studniówkowej kreacji. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Kilka jest absolutnie, totalnie, niezaprzeczalnie zachwycających, ale i tak pewnie żadnej bym nie założyła. :D

    Pomiatając brak okazji, wyglądałabym jak przebrana, a nie ubrana. Może kiedyś dorosnę/dojrzeję do takich kreacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne sukienki szczególnie ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.