150. Czerwona koronkowa sukienka na Walentynki | ZAFUL.

lutego 11, 2017

stylizacja na Walentynki

Gdybym zapytała Was z jakim kolorem kojarzą Wam się Walentynki zapewne od większości otrzymałabym odpowiedź, że z czerwonym, gdyż jest to kolor miłości :) Dlatego dzisiaj zaprezentuję Wam czerwoną koronkową sukienkę oraz złote dodatki, które do niej wybrałam. 


Oprócz swetra i kapelusza [post tutaj] w sklepie Zaful zamówiłam czerwoną sukienkę oraz złotą bransoletkę. Druga część zamówienia przyszła z 3-tygodniowym opóźnieniem. Myślałam, że paczka już wcale do mnie nie dotrze, ale dotarła do mnie 9 lutego. Dobrze się złożyło, bo zamówione rzeczy stanowią idealny zestaw na Walentynki :) 

cooperation zaful

sukienka z zaful, zaful dress

dress from Zaful

Sukienka jest dobrze wykonana, a jedyny mankament stanowiły dwie odstające nitki, których odcięcie nie było problemem. Już na stronie sklepu spodobało mi się ciekawe wykończenie przy szyi. Krój też jest dość oryginalny, gdyż u dołu sukienka ma dodatkową ,,falbankę". Rękawy są długości 3/4.

zaful

zaful

plecy tył

Do sukienki raczej nie będzie pasować żaden naszyjnik, dlatego wybrałam do niej złotą bransoletę, która również pochodzi ze sklepu Zaful. Ogromnie podoba mi się jej przeplatany wzór. 

zaful


Trzy dni temu dotarł do mnie też prześliczny naszyjnik z Dresslily, który swoim wzorem przypomina puls albo rytm serca. Do sukienki nie pasował, ale założyłam go do białej koszuli. 

dresslily

naszyjnik z sercem

dresslily

Sukienka - Zaful [klik]
Bransoletka - Zaful [klik]
Naszyjnik - Dresslily [klik]
Koszula - House

***
Instagram: @adazet


POMYSŁ NA WALENTYNKOWY PREZENT DIY
W tym roku raczej nie będę robić własnoręcznie żadnego prezentu, ale podrzucam Wam link do prezentu, który zrobiłam w zeszłym roku. Pomysł ten spotkał się z dość dużym zainteresowaniem :)
DIY - mapa z połówek serca [KLIK]

A tu kilka inspiracji na zdjęcia albo fotograficzne prezenty:
MIX Walentynki - fotograficzne inspiracje

Czy ktoś czyta te końcowe pytania? ;)
(tak się czasami zastanawiam...)

EDIT
Zdarza Ci się kupować sukienki przez Internet czy robisz to tylko stacjonarnie?

You Might Also Like

52 komentarze

  1. No ja czytam nie tylko końcowe pytania, ale i całość bloga, chyba o to w tym chodzi? ;) Poza tym sukienka jest przepiękna, marzy mi się właśnie podoba, ale ja niestety muszę, przymierzać i niestety nie mogę sobie pozwolić na zakup przez internet :) Bransoletki wzór rzeczywiście jest bardzo fajny, a z sukienką się świetnie komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że o to chodzi ;) Zadałam takie pytanie, bo lubię o coś zapytać na końcu, ale w sumie bardzo rzadko ktoś w komentarzu na nie odpowiada.
      Co do sukienki to dziękuję :) Zazwyczaj też wolę przymierzyć coś w sklepie, ale zaczęłam coraz bardziej przekonywać się do internetowych zakupów.

      Usuń
  2. Śliczna sukienka. Czytam końcowe pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko, jaki piękny kolor! Cudo :) A ja zawsze czytam końcowe pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna sukienka, krój i kolor są idealne! Uwielbiam koronki.Świetnie na Tobie leży, jest wprost idealna na walentynki i wieczór z chłopakiem ^^
    Naszyjnik z rytmem serca jest boski.
    Sukienki wolę kupować w sklepie stacjonarnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widzę końcowe pytania to zawsze je czytam, sama często takie dodaję (hehe u mnie też prawie nikt na nie nie odpowiada)
    Mi akurat z walentynkami kojarzy się różowy, ale to zapewne przez moje niemalże uzależnienie od tego koloru ;p
    Sukienka śliczna i bardzo ładnie na Tobie leży (masz śliczne chudziutkie nóżki :* )
    Ja przez internet jak coś zamawiam takie, które powinny się rozciągać, bo przez mój nieproporcjonalnie wielki tyłek ahahhah i grubsze uda często w innym wypadku po prostu nie leżą.
    Mam nadzieję, że zajrzysz też do mnie 💖 YOZIZIRA.blogspot.com 💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowy również kojarzy mi się z Walentynkami, ale nadaje im takiego bardziej delikatnego i słodkiego charakteru :)
      Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  6. Branzoletka i naszyjnik bardzo ładne. Podoba mi się kolor sukienki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest przepiękna, bardzo mi się podoba ;D Ładna jest też ta bransoletka, chętnie kiedyś sobie sprawię podobną. Dobrze prezentuje się do takiej czerwieni złoto. Końcowe pytania czytam ;D Jednak nie zawsze na nie odpowiadam, za co przepraszam! Sama też w sumie na blogu zadaję na koniec pytanie i odpowiedź uzyskuję.... sporadycznie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co przepraszać! ;) Oczywiście często jak ktoś nawiązuje do treści wpisu, to po co ma odpowiadać na takie pytania. Tylko zastanawiałam się czy jest sens wstawiania ich, bo naprawdę już nie wiedziałam czy są przez kogoś czytane, czy nie:D

      Usuń
  8. Cudowna sukienka!:) czytam końcowe pytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka i bransoletka! :) Zawsze czytam cały post od początku do końca. Ostatnio zdarza mi się coraz częściej robić zakupy przez Internet, powoli się do niego przekonuję :)
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka i bardzo ładnie na Tobie leży. Btw, masz bardzo ładną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekałaś trzy tygodnie na zamówienie od przyjęcia pierwszej paczki? Uf, czyli jest dla mnie nadzieja. Moje zamówienie też zostało podzielone na dwie części i do tej pory czekam na trzy paczki które jeszcze nie dotarły. Już się wystraszyłam :D piękna sukienka, kojarzy mi się z moją studniówką ^^ masz cudowny gust i piękny styl :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak przemiłe słowa! :)
      Wczoraj też przyszła do mnie paczka, którą zamówiłam chyba przed świętami. Napiszę Ci o tym u Ciebie ;)

      Usuń
  12. Naszyjnik podbił moje serce! ;) Sukienka... nie wiem czemu, ale skojarzyła mi się z zasłonką, mam zasłony wykończone w podobny sposób. :( A może ja po prostu nie lubię koronek?

    Czytam posty zawsze od deski do deski.. czy kupuję w sieci? Odpowiedź brzmi nie. ;) Ubrania wolę przymierzyć, żeby nie było rozczarowania i kłopotu z odsyłaniem.

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszyjnik też bardzo mi się podoba, ale długo zwlekałam z jego zamówieniem ;)
      No niestety wiele sukienek przypomina firanki, ale ta moim zdaniem do tej grupy się nie zalicza ;) Może faktycznie to wina Twoich zasłonek :D

      Usuń
  13. Śliczna sukienka i naszyjnik :) Jeśli chodzi o ubrania to bardzo często kupuję je przez internet już od kilku lat :) Sklep Zaful i Dresslily (akurat czekam na paczkę od nich, już prawie 2 miesiące :/) też znam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się niestety zdarza, jutro muszę zwrócić dwie bo są źle dopasowane:(

    Piękna ta sukienka, wyglądasz mega<3 Uwielbiam koronki i takie wykończenia pod szyją, wyglądają bardzo elegancko tak...z klasą:P Rzadko noszę czerwień(moja skóra wygląda na szarą), Tobie ten kolor bardzo pasuję zarówno z sukience jak i w spódniczce z letnich postów wyglądasz mega:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham czerwień :) Twoja sukienka jest śliczna i Ty w niej cudownie wyglądasz. Kupuję czasami sukienki w internecie i jeszcze się nie rozczarowałam nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna jest ta sukienka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta sukienka jest niesamowicie kobieca, elegancka a przy tym wszystkim seksowna! Jak dla mnie rewelacja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna sukienka, piękna koronka i kolor, sukienka jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sukienka. Cudnie w niej wygladasz! I pazurki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię zamawiać przez internet, zawsze się boję że coś nie przyjdzie albo będzie nie takie jak chciałam. Raz się przełamałam ,żeby kupić książkę przez internet, wysłali mi nie tą co chciałam ,było zwracanie ,chamscy kurierzy i wiele wiele innych ;)
    Sukienka jest prześliczna i idealnie na Tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. o taaak, ta sukienka idealnie pasuje na romantyczne walentynki. I przepiękna biżuteria <3
    jeśli chodzi o sukienki to wole jednak kupić stacjonarnie, czuje sie pewniej, że coś jednak będzie pasowało

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam tę sukienkę i mam ją w swoich "ulubionych" :) Ty mnie jeszcze bardziej do niej przekonałaś, bo prezentuje się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sukienka. Bardzo kobieca :) Ja raczej unikam kupowania ubrań przez internet, bo lubię je najpierw przymierzyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna kiecka ale za krótka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem zauroczona tą sukienką *-*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja czytam! :D A co do sukienki, jest śliczna i pięknie się w niej prezentujesz. Uwielbiam też połączenie czerwieni ze złotem. Jeśli chodzi o zamawianie sukienek przez internet, to nigdy tego nie robiłam. Właściwie prawie wszystkie mam uszyte przez moją mamę i z drugiej strony bałabym się, że będzie na mnie źle leżeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Suknia cudo, ale figure to masz jeszcze lepszą! Zadzro :( xx

    KLIK faimfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka jest fantastyczna :) Idealna na walentynki ♥
    Pozdrawiam cieplutko
    http://just-do-one-step.blogspot.com/#

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaaaaa, sukienka dosłownie sztos!! Mega sexi :)
    Obserwuję twojego bloga, jeśli mój również Ci się spodoba, będę bardzo szczęśliwa! Jestem Twoim 200 obserwatorem :D
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie 200 obserwator :D Bardzo się ucieszyłam czytając ten komentarz z telefonu ;) Ktoś wcześniej zrobił mi psikusa i z 199 spadło do 198.
      Dziękuję :)

      Usuń
  30. świetna sukienka <3 bardzp starannie wykonana :) Obserwuję:) i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Przeważnie sukienki kupuje stacjonarnie :) Pięknie musiałaś wyglądać wczoraj <3

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna sukienka, obserwuje :) Pozdrawiam :D

    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Właśnie takiego naszyjnika szukam! Cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękna sukienka! ;) brakuje takiej u mnie w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Absolutnie perfekcyjna, jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Urocza sukienka, idealna na takie święto. Bardzo ładnie się na Tobie prezentuje ♥

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie
    www.fattiechips.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  37. Sukienka niespecjalnie mi się podoba, za to koszula jest świetna. A zakupów sukienkowych online nie robię ;)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.