149. Retro podkładki pod kubek wyglądające jak płyty winylowe.

lutego 06, 2017


Gdy tylko zobaczyłam podkładki pod kubek w kształcie płyt winylowych od razu włożyłam je do swojego koszyka. Wiedziałam, że będzie to idealny prezent dla fana muzyki, który oprócz zamiłowania muzycznego uwielbia pić kawę ;) 
Podkładki zamówiłam na Sammydress z myślą o swojej przyjaciółce, która kilka tygodni wcześniej kupiła gramofon oraz kilka płyt winylowych. Uznałam, że ten drobny upominek powinien jej się spodobać. 


6 czarnych podkładek, znalazło się w kartonowym pudełeczku imitującym gramofon. Wyjęłam je w celu sprawdzenia jakości i zrobienia zdjęć na bloga. Bardzo spodobało mi się to, że od spodu płytki są pokryte powłoką antypoślizgową, dzięki czemu nie będą ślizgać się po stoliku.



RETRO PODKŁADKI POD KUBEK - SAMMYDRESS [CLICK!]

Znalazłam jeszcze inny bardziej kolorowy zestaw (tutaj) oraz mniejszy składający się z 4 podstawek (tutaj).



Poniżej zobaczycie zdjęcia podkładek u nowej właścicielki :) Również rozpoczęła prowadzenie bloga i gorąco Was do niej zapraszam - FEARLESSPIRIT [KLIK]. Znajdziecie tam między innymi wpisy o podróżach, książkach i sztuce. 




***
Ostatnie dni spędziłam w łóżku z bardzo wysoką gorączką. Myślałam, że dzisiaj już całkowicie wyzdrowiałam, ale jednak wysoka temperatura znowu pojawiła się na termometrze. Teraz ciężko powrócić mi do normalnego trybu dnia. Całe szczęście egzaminy i sesja już za mną!!! :) Teraz zostało mi jeszcze najważniejsze, czyli obrona. Z racji tego blog nadal musi pozostać na bocznym planie. Mam nadzieję, że macie się dobrze i tak nie chorujecie! :)
***
Instagram: dream_and_doit


Jakiej muzyki słuchasz? :) 


You Might Also Like

22 komentarze

  1. Podkładki są prześliczne, lepiej z prezentem trafić nie mogłaś. Jeszcze raz dziękuję! :) Dobrze, że zrobiłaś zdjęcia bo Twoje wyszły o wiele lepiej niż moje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkładki strzał w dziesiątkę. Co do samopoczucia, ja zdycham już piąty dzień, co prawda zwalczyłam stan podgorączkowy szybko, ale męczący katar i kaszel utrzymują się w najlepsze. Zbyt prędko cieszyłam się, że pomimo tyrady grypy panującej w domu i w około mi się udało jakoś przetrwać. Niestety kiedy już wszyscy poczuli się lepiej dopadło i mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to przeróżnej muzyki słucham. W zależności od nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, zdrowiej :C

    Mega pomysł na prezent. Nawet opakowanie tych podkładek MIAŻDŻY! Same dobre rzeczy ostatnio u Ciebie na blogasku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie właśnie rozłożyła grypa. Już nie pamiętam kiedy tak źle się czułam. Leżę w łóżku i cierpię. Więc zdrówka nam obu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale one są genialne, bardzo mi się takie podkładki podobają ;D Pomysłowe i oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podkładki! :) Chyba nawet je widziałam na sklepie, a kiedyś w domu nawet miałam gramofon. A po za tym dużo zdrówka życzę, teraz taka pogoda, że ciężko się nawet do porządku wykurować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne są, pięknie się prezentują <3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne te podkładki, bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetną są! Na pewno fajnie wyglądają jako ozdoba kuchni albo pokoju :)
    Dużo zdrówka życzę :*

    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają przeuroczo! Wspaniałe, a praktyczne to?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jaaaaaaaaaaa!!!Kompletnie zauroczyły mnie te winyle! Cudnie ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana te podkładki są śliczne! Wprost idealne dla mojego znajomego z Francji, który uwielbia gramofony i ma pełno płyt. Oprócz tego cały dom w rzeczach retro... Szkoda, że tak późno się o tym dowiedziałam na Twoim bloguu, bo już nie paczka nie zdąży dojść do przyszłego tygodnia. Może na drugi raz mu zamówię ;) Koleżanka ma dobry gust, jeśli lubi takie rzeczy! Dobrze, że już po egzaminach. Wracaj do zdrowia :*

    8,14$, 6,47$

    OdpowiedzUsuń
  14. Na szczęście jestem zdrowa i też już w tym semestrze zdałam wszystkie egzaminy. Fajne te podstawki. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahhhhh widzę Arctic Monkeys! Jeden z moich ukochanych zespołów ♥

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.