145. Stylizacja: parka, sweter ombre, kapelusz |ZAFUL.

stycznia 14, 2017


Zdjęcia dzisiejszej stylizacji zostały zrobione w pięknej, zimowej scenerii. Z miejsca widocznego na zdjęciu rozciąga się przepiękny widok ośnieżonych gór i zamarzniętego jeziora. Sądzę, że moja stylizacja pasuje do tej scenerii. 

W zeszłym tygodniu przyszła do mnie paczka z Zaful, a w niej dwie rzeczy, którymi jestem oczarowana. Mowa tu o cieplutkim i puchatym swetrze ombre (KLIK) oraz kapeluszu (KLIK). Nie spodziewałam się, że połączenie tych dwóch rzeczy, a do tego założenie parki da tak ciekawy efekt.  





Uznałam, że nie będę więcej zamawiać rzeczy w rozmiarze ONE SIZE, bo później są na mnie za duże. Dla tego swetra zrobiłam wyjątek i decyzji tej nie żałuję. Materiał jest miękki i miły w dotyku. Włókna nie odpadają i nie przyklejają się do innych ubrań. 





Kapelusz był zapakowany w folię i od razu nasunęła mi się myśl, że ciężko go będzie rozprostować. Na szczęście chwilka wyginania i rondo zaczęło wyglądać tak jak należy. Produkt nie odbiega wyglądem od zdjęcia umieszczonego na stronie sklepu. Może jedynie jego kolor jest bardziej intensywny.





Sweter ombre - KLIK 
Kapelusz - KLIK 

Po więcej zimowych zdjęć odsyłam Cię do poprzedniego posta - KLIK TUTAJ

♥♥♥
UWAGA: zmieniłam nazwę Instagrama z @tinyinstablog na @adazet 


Co najchętniej nosisz zimą? :)


You Might Also Like

52 komentarze

  1. Przepiękne widoki i super stylizacja, kapelusz jest mega i wygląda 100% lepiej niż na ich stronie!Sweterek bardzo ładny i wygląda na ciepły. Dziękuję Ci za te piękne, zimowe kadry, bardzo miło oglądało się te zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, sweterek jest bardzo ciepły i najchętniej wcale bym go nie zdejmowała ;)
      Uwielbiam przebywać w tamtym miejscu i patrzeć na góry i jezioro. Bardzo żałuję, że mieszkam trochę niżej i z mojego domu nic nie widać.

      Usuń
  2. U mnie zima jak nie zima niestety więc noszę się taka jak we wiosnę i jesień hihih :) Wyglądasz wspaniale ! Kapelusz i ten sweter jest świetny !Zastanwiam się nad kupnem tego kapelusiku :* Wszystko kliknięte oczywiście :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szczerze go polecam! Czasami mierzyłam kapelusze w sklepie i rzadko który mi tak pasował ;) Choć oczywiście to kwestia indywidualna. Mam też jeden kapelusz z innego sklepu, ale jest wykonany z miękkiego materiału przez co jest ciągle pomięty i ciężko go wyprostować. Ten jest sztywniejszy.

      Usuń
  3. niesamowity klimat ! Podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kapelusz i sweter. Cudowne kadry! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie wyglądasz! A zdjęcia są przepiękne! Kapelusz bardzo Ci pasuje :) sama chciałabym sobie taki kupic, jednak jeszcze nie trafiłam na taki idealny :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, a jakie piękne, zimowe widoki za Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jacie ! Ten sweterek jest cudowny ! Strasznie mi się podoba ! <3 Bardzo ładna stylizacja i świetne zdjęcia ;)

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah już dzisiaj dopadła mnie depresja pod tytułem - Moje zdjęcia są do dupci! A po obejrzeniu Twoich, to już w ogóle. Ale okej, do rzeczy, sweterek jest śliczny i pięknie się w nim prezentujesz. W kapeluszu również :) Zdjęcia eleganckie, jak najbardziej czuć zimowy klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przepraszam, te akurat nie są robione przeze mnie :D Dzisiaj za to robiłam sesję przyjaciółce i też naszło mnie takie depresyjne myślenie :(
      A co do stylizacji to dziękuję :)

      Usuń
  9. Sweterek świetny, mam podobny tyle że w czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zachciało mi się tego sweterka ombre! pięknie :) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, cudowne zdjęcia! A outfit też bardzo mi się podoba. Kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, przepiękna sceneria:)
    Świetnie wyglądasz, przyznam się, że ja zimą rzadko sięgam po kapelusze...najchętniej zaciągnełabym czapkę na całą twarz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie chciałabym mieć taki kapelusz ♥ Świetne zdjęcia, piękna zimowa sceneria.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jak ja zazdroszczę takich pięknych widoków <3 świetny sweterek i kapelusz :) klik 17.49,8.11

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna sesja, świetnie wygląda te kapelszu w takim zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja! Drugie zdjęcie mega <3
    Obserwuję ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne zdjęcia! Śliczny jest ten sweter, sama się nad nim zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi przypadła do gustu Teoja stylizacja :)
    NatomIast widok drugiego planu zapiera dech w piersiach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gdzie Ty mieszkasz ze tam tak ładnie?:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie widoki! Kapelusz niezmiernie przypadł mi do gustu! Szkoda że nie pokazujesz jak dokładniej wygląda z przodu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie... Może to nadrobię ;) Wygląda prawie tak jak z tyłu, bo czasami ubieram go na odwrót, ale wtedy mi metka zwisa i wiem, że coś jest nie tak :D

      Usuń
  21. To zdj na którym zakrywasz buzię rękawiczkami wyszło bajecznie! Świetna sceneria ;) Kapelusz mi się bardzo podoba ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładne zdjęcia, a sweterek cudowny <3

    http://andziaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny ten sweterek, sama się nad nim zastanawiałam, gdy składałam zamówienie :)
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia, a sweterek bardzo mnie urzekł :)
    Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. W ładnym miejscu robiłaś zdjęcia. Sweterek bardzo mi się podoba, lubię takie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A very nice blog, congratulations for your work!!!kiss👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny kapelusz <3, obserwuje :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastycznie wyglądasz, piękne zdjęcia.
    Kliknięte - będę wdzięczna za to samo ;)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny jest ten sweterek , śliczne masz tło.

    OdpowiedzUsuń
  30. wow, jakie cudowne miejsce i zdjęcia! ♥ kapelusz i sweterek świetne!

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczna stylizacja! ;*
    Wprost uwielbiam parki, swetry i kapelusze ♥
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajnie to wszystko ze sobą się łączy, a widoki <3. :) Zastanawiam się tylko dlaczego nie pokazujesz twarzy :) Na pewno jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Beautiful photos! Love your look!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  34. widoki niesamowite, aż trudno oderwać wzrok! Świetna stylizacja :) wszystko tak ładnie skomponowane :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. stylizacja piękna, sweterek prześliczny
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne zdjęcia ;) Troszkę takie tajemnicze ;*
    Śliczny sweterek <3
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam ten sweterek! :3
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo zazdroszczę widoków! Zdjęcia na górskim tle są na prawdę niesamowite.
    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  39. niesamowite widoki, piękna stylizacja :) super blog!
    obserwuje i zapraszam do siebie: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. What a beautiful look, I loved it.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow świetny zestaw :) Kapelusz idealnie pasuje do całości ;) Megaaa pomysł na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak pięknie! Widok niesamowity ^^ Jednak zamiast niego, albo stylizacji nie mogłam oderwać oczu od twoich włosów! Są cudowne i końcówki takie zdrowe! Proszę Cię, nigdy ich nie farbuj ani nie obcinaj! Są idealne :)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  43. Przecudne widoki, a stylizacja-świetna! W dodatku uważam, że jesteś naprawdę śliczna i że ubrania ze zdjęć bardzo dobrze do Ciebie pasują :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Co za widoki! Stylizacja też niczego sobie, uwielbiam kapelusze z mniejszym rondem - są bardziej uniwersalne i dużo wygodniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.