143. Mała czarna, bluzka z chokerem, zakolanówki (Rosewholesale).

stycznia 10, 2017


W dzisiejszym poście chciałam pokazać Wam rzeczy, które niedawno zamówiłam w sklepie Rosewholesale. Mowa tu o obcisłej czarnej sukience z wycięciem na ramionach, bluzce z chokerem, zakolanówkach oraz leginsach. Czekam jeszcze na czarny zegarek, który nadal do mnie nie dotarł.


CZARNA OBCISŁA SUKIENKA Z WYCIĘCIAMI NA RAMIONACH
___


Mała czarna powinna znaleźć się w każdej kobiecej szafie... No chyba, że ktoś nie lubi nosić sukienek albo nie przepada za kolorem czarnym. Ta sukienka od razu wpadła mi w oko i bez dłuższej chwili namysłu dodałam ją do koszyka. Jest wykonana z grubszego, ciepłego materiału, który idealnie przylega do ciała. Wycięcia na ramionach oraz golfik dodają jej charakteru. Jedyne co mi w niej przeszkadza to to, że jest bardzo krótka i lubi się podwijać. 




SUKIENKA - TUTAJ KLIK

BLUZKA Z CHOKEREM
___


Kolejna "prążkowana" rzecz z tego zamówienia. Bluzkę wzięłam tylko dlatego, że sukienka, którą miałam w koszyku nagle została wyprzedana. W tym przypadku materiał jest bardzo cienki i prześwitujący, a rękawy przykrótkie. Nie jestem przekonana czy ten choker mi odpowiada, ale z tą bluzką można wyczarować parę ciekawych stylizacji. 




BLUZKA - KLIK TUTAJ

ZAKOLANÓWKI
___

Uwielbiam słodkie skarpetki oraz zakolanówki, dlatego zamówiłam klasyczne czarne z koronką. Dobrze przylegają do nogi i nie osuwają się. Są wykonane z grubszego i ciepłego materiału. 



ZAKOLANÓWKI - TUTAJ KLIK

LEGINSY
___

Wiele osób wraz z Nowym Rokiem rozpoczyna ambitnie ćwiczyć, bo przecież trzeba spalić to co się zjadło przez Święta, a w lecie dobrze wyglądać w stroju kąpielowym ;) Trzeba też mieć odpowiednie leginsy. Poprzednie, które zamówiłam posiadały siateczkę, przez co mogły być uznawane za wyzywające (klik). Tym razem wybrałam szare leginsy, z czarnym ocieplanym materiałem po boku. Są długie i zakrywają kostki, a materiał jest na tyle gruby, że nic przez nie nie prześwituje. 



Lista zakupów:
♥ Czarna sukienka - klik
♥ Bluzka z chokerem - klik
♥ Zakolanówki - klik
♥ Leginsy - klik

W najbliższych postach:
♥ Zegarek (o ile dotrze) - klik

***


W najbliższym czasie moja blogowa aktywność znacznie spadnie, gdyż muszę zająć się pisaniem pracy inżynierskiej. Gdy tylko będę mieć to już za sobą, to wrócę ze zdwojoną siłą i realizacją nowych pomysłów! ;) 

Zapraszam Was na mój Instagram: @adazet





Masz w swojej szafie czarną sukienkę? ;) 

You Might Also Like

40 komentarze

  1. Śliczne te zakolanówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zamówienie! Cudna ta sukienka <3. Masz świetną figurę!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka, a przede wszystkim Ty w niej ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna sukienka! Uwielbiam wycięcia na ramionach :) !
    Wyglądasz w niej obłędnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. W koncu! Od dawna szukalam takiej bluzki.. teraz tylko znalezc sukienke! Te zakolanowki sa mega cute, a co do tego spalania kalorii- prosze, niech ktos mnie w koncu zmotywuje!
    hopeful-hand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś taką bluzkę u mnie :) Jak znajdę sukienkę, to podrzucę Ci link! Na razie żadnej takiej z chokerem nie widziałam.
      Czarną, obcisłą sukienką Cię nie zmotywowałam?;p

      Usuń
  6. Piękne rzeczy! Uwielbaim te z wyciętymi ramionami. Mam już parę w szafie :) Kochana Wszystko kliknięte, wesprzerz mnie też w klikaniu u mnie proszę? :) http://szymkowerobotki.blogspot.ie/2017/01/217-denim-jacket-from-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jak zawsze! Sukienka i bluzka są cudowne, wspaniale na Tobie leżą. Poklikane wszystko. Ja także mam dużo nauki, trzeba jakoś przetrwać styczeń i będzie coraz lepiej. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka idealna do Twojej figury:* super zakolanówki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest świetna, ale raczej nie na moją figurę ;) Ogólnie wszystko pięknie się na Tobie prezentuje :) Zdjęciami jestem oczarowana jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietnie wyglądasz :P
    bardzo fajne zdjęcie, robiłaś je w pomieszczeniu z jakimiś lapmami??

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Nie, niestety nie posiadam żadnych lamp, a światło w moim pokoju nie jest najlepsze. Jeśli robię zdjęcia, to wykorzystuję jedynie światło dzienne i ewentualnie światełka ;)

      Usuń
  11. Tobie to chyba we wszystkim jest pięknie:) Świetna ta sukienka, zakochałam się i czekam na jakąś sesję w niej:P:P hmm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Jak w głowie tworzyłam post, to myślałam o tym, aby napisać, że sukienka na pewno pojawi się w poście ze stylizacją. Jeszcze muszę obmyślić do czego ją założyć, gdy za oknem takie mrozy ;)

      Usuń
  12. Masz idealną figurę, tylko pozazdrości takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zakolanówki cudo! aczarna sukienka to #musthave a kazdej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Taką sukienkę i zakolanówki bym przygarnęła! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zakolanówki. :) Masz bardzo ładną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ada zachwycam się Twoją figurą. Wyobraziłam sobie moment kiedy dodawałaś do koszyka czarną sukienkę i na pewno miałaś świadomość, że będzie na Tobie wyglądała równie dobrze jak na modelce :D Muszę przyznać że podoba mi się fakt że prowadzisz tą stronę w pewnym sensie anonimowo bez prezentowania twarzy, człowiek całkowicie skupia się na Twojej pasji. Uwielbiam to co publikujesz! PS. Moje włosy od czasu picia pokrzywy i smarowania olejkiem są w kondycji lepszej niż kiedykolwiek :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi ;) Haha, przejrzałaś mnie! Trochę tak było, ale z drugiej strony nie wiedziałam czy nie będę wyglądać w niej za szczupło :D
      Do picia pokrzywy nie mogę się przemóc, a olejki naprawdę cuda potrafią zdziałać.

      Usuń
  17. Kiedy wyobrażam sobie idealną figurę to widzę twoją!
    Cudowna stylizacja!
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) choć prawdę mówiąc przydałoby mi się parę kg więcej ;)

      Usuń
  18. Masz świetną figurę więc wszystko na tobie super wygląda!
    Bardzo podobają mi się bluzki z chokerami *.*
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna sukienka <3 Masz idealną figurę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz idealna figure, idealne wlosy, idealne zdjecia i idealnego bloga ❤
    Ja nie mam osobiscie w szafie malej czarnej i troche ubolewam za kazdym razem kiedys nie mam czegos wlozyc na impreze ze znajomymi czy do rodziny. Taka sukienka jest niezawodna

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, ogromnie dziękuję za tyle miłych słów! ♥ Uważam, że do ideału tu wiele brakuje, ale powoli będę się starać, żeby było coraz lepiej i bym mogła być z siebie zadowolona :)
      Za to na Twoim blogu treści i poruszane tematy zawsze są na najwyższym poziomie i podziwiam Twój talent do pisania :)

      Usuń
  21. Cudowna jest ta sukienka, a Twoja figura jeszcze bardziej cudowniejsza! <3
    Zapraszam: https://allforgirls-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne ubrania, zwłaszcza sukienka i zakolanówki! Myślę, że odwiedzę stronkę, z której zamówiłaś te piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. te zakolanówki urzekły mnie niesamowicie bardzo! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakolanówki i bluzka z chockerem mega! Poklikane :)
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaobserwowałam! :D
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.