141. Beżowy sweter z wiązaniem i zegarek Geneva.

00:12



Wiązane bluzki, body czy swetry stały się hitem ostatnich miesięcy. Z początku nie byłam zbytnio przekonana do tego typu ubrań, ale teraz z chęcią je zakładam. Pierwszą rzeczą jaką kupiłam było body, które możecie zobaczyć w stylizacji TUTAJ , a kolejną beżowy sweter z wiązaniem przy dekolcie.


Beżowy sweterek pojawił się na moich zdjęciach (Instagram: @tinyinstablog) już kilka tygodni temu. Zamówiłam go na stronie Rosegal. Do wyboru było kilka opcji kolorystycznych, ale zdecydowałam się na kolor beżowy, gdyż moim zdaniem jest najbardziej neutralny i pasuje do wielu rzeczy. Nie jestem pewna z jakiego materiału został wykonany, ale tkanina jest bardzo miła w dotyku i przyjemnie się ją nosi. Rozmiar to "one size", dlatego sweter jest na mnie trochę za duży i luźny, ale nie przeszkadza mi to. Jedyną uwagę mam do rękawów, które mimo wszystko okazały się być za krótkie. 



Luzem sweter nie prezentuje się zbyt ciekawie i widać, że jest za duży, dlatego wolę go włożyć w spodnie. 


Ciekawe połączenie można zyskać przez założenie na niego ogrodniczek. 

Jak zapewne zauważyliście na ręce mam zegarek Geneva, który kolorystycznie pasuje do swetra. Zamówiłam go na Dresslily. W przeliczeniu na złotówki kosztował około 12-15 zł. Był zapakowany w osobne pudełeczko i posiadał zabezpieczenie. Chodzi sprawnie, nie zacina się, a pasek do tej pory nie uległ żadnemu uszkodzeniu. Mam bardzo szczupłe ręce, dlatego musiałam dorobić dodatkową dziurkę. 


Zegarek jest na darmowej wysyłce i oprócz beżowego, jest jeszcze dostępny w 7 innych kolorach. Już kiedyś pisałam o czarnym zegarku Geneva, który kupiłam stacjonarnie [POST KLIK]. Wtedy
zapłaciłam za niego 40 zł. W tym samym sklepie widziałam inne zegarki, które są dostępne choćby na stronie Dresslily, ale w kilkukrotnie niższej cenie.  




***
Nie myślcie sobie, że moje internetowe zakupy są zawsze udane. Oprócz ubrań zamówiłam zestaw drewnianych literek. Otworzyłam kopertę, byłam zachwycona pierwszą drewnianą i dosłownie ostatnią literą alfabetu jaką zobaczyłam. Zamiast całego alfabetu dotarła do mnie tylko literka ,,Z"... W sumie dobrze, że ,,Z", bo chociaż do nazwiska pasuje ;) Później okazało się, że to wcale nie był błąd, a moje niedoczytanie informacji. Klient sam miał do wyboru którą literkę wybiera. Drugim nietrafionym przedmiotem było szare wdzianko [KLIK], które nie dość, że dużo za duże, to jeszcze z odpadającym guzikiem.


Zapraszam na mój Instagram, na którym znajdziecie pomysły na proste stylizacje.


You Might Also Like

43 komentarze

  1. Strasznie mi się podobają takie ubrania z wiązaniami z przodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, fajne są, takie... makaroniaste! :D

      Usuń
  2. Przepiękny sweter ;) Jest taki delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten sweterek, ma bardzo ładny kolor i świetnie się prezentuje, w sumie wygląda na taki "specjalnie" za luźny, a rękawki, jakby po prostu miały być krótsze. :D Zegarek jest przepiękny! *.* Bardzo mi się spodobał. :) Wow z tymi literkami, to się zdziwiłam. ;o Żeby zamiast całego alfabetu, przyszła jedna literka i o ostatnia? ;') Ale chociaż "Z" do czegoś Ci pasuje, jakby mi przyszła sama ta literka, to w sumie do niczego by mi nie pasowała. ;D Słabo z tym szarym wdziankiem. ;/ Jeszcze guzik przyszyć to pół biedy, chociaż nie powinien odpadać, ale co do rozmiaru, to niestety mało co można samemu zrobić.
    Poklikane :* 27.42$ 3.37$ 0.72$ 22.45$

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter jest piekny!! :) idealnie pasuje do zegarka :)

    www.klaudynka-marcin.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚLICZNY SWETEREK, SUPER ZDJĘCIA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny sweterek, mam podobny ale w kolorze różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten trend z wiązaniami, ładny sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moja stylówa.. ale zdjęcia jak zwykle SUPCIO!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny! Mega Ci pasuje taki obszerny krój:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega Jeszcze żadnej takiej wiązanej rzeczy nie mam w swojej szafie ale poluje na nie ;) Prześliczny zegarek ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, moją pasją jest robienie szablonów tematycznych. Jeśli jesteś zainteresowana współpracą i chcesz mieć wymarzony szablon - zapraszam na mojego bloga ronniecreators.blogspot.com ✎ Moje prace możesz zobaczyć w zakładce SZABLONY > PORTFOLIO. Pozdrawiam, Ronnie Weasley ✄

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam ten sweterek i się nad nim zastanawiałam, ale nie byłam przekonana. Na Tobie wygląda jednak świetnie! Chyba sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a co do literki to niżej pod zdjęciem pisze że jest to 1 literka też bym się kilka razy nabrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja, dopiero teraz zauważyłam ten dopisek na stronie. Następnym razem będę bardziej ostrożna ;)

      Usuń
  14. Piękny zegarek! A Twoje włosy, jestem zakochana! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się sposób, w jaki prezentujesz swoje stylizacje - nawet samo podejście do światełek już dużo daje :> Zaczęłam w tym roku nosić zegarek i widzę, że rewelacyjnie wygląda w zestawieniu ze sweterkami, mmmm pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia! Cudowny sweter *_*
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz :) Zegarek jest świetnym dodatkiem do sweterka :) Powiem Ci, że sama się pokusiłam o zamówienie kilku ciuchów. Chyba dwie rzeczy są one size, więc też się obawiam, czy będą dobre. Ale to się okaże :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Do ogrodniczek pięknie się prezentuje! Bardzo ładnie ukazujesz ubrania na zdjęciach :)
    Życzę dobrego, Nowego Roku :) Obserwuję,żeby być na bieżąco z postami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ubrań z wiązaniami przy dekolcie mam dość sporo! :)
    Twój sweterek wygląda bardzo ładnie. I też lubię wkładać ciuchy w spodnie, tak jak Ty!

    Przy okazji pragnę życzyć wszystkiego dobrego w Nowym Roku! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny sweterek, mam podobny ale w różu
    wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz świetnie, miałąm podobny zegarek, biały, jeśli się nie mylę kupiłam go w Gdańsku na jakimś jarmarku zaa 30-50 zł, był fajny
    Mam nadzieję, że Święta spędziłaś jak nejlepiej. Powodzenia w 2017 roku <3
    Kliknij, aby zajrzeć do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. I like your sweater and your watch. Follow you - Follow back?
    www.whiteandvintage6741.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tam lubię luźne swetry! i ten jest bardzo fajny :) a zegarek mam nawet taki sam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Sweterek fajny, ja jestem sweterkową maniaczką :) Masz przepiękne, długie włosy! Zostawiam obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia z użyciem lampek. Bardzo ładny zegarek. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że to szare się nie udało, wygląda bardzo ładnie! ;)

    No i takie zegarki to niezła okazja, pamiętam że w Izmirze podobne były sprzedawane przez Murzynów, też za bezcen. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Boski zegarek i sweterek :) świetny wybór :)
    klik $27.42;$3.37; $0.72
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Boski ten sweterek, leży na Tobie idealnie. Zegarek też piękny, ładnie pasuje do swetra. Bardzo podoba mi się kolor Twojej szminki. Poklikane :* 27,42$, 3,37$

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny sweterek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny sweterek - szczególnie kolor ma rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda doskonale z ogrodniczkami! Świetny sweterek. *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. sweterek piękny. Właśnie zamówiłam, kilka wiązanych ubrań z h&m.
    Zapraszam: http://mjglamm.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny sweterek i bardzo ładny blog :) Miłego dnia
    Zapraszam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)