STRONY

niedziela, 18 grudnia 2016

139. HIT. Żelowa pomadka z kwiatkiem.

szminka z prawdziwym kwiatkiem

Jakiś czas temu szminki z zatopionym kwiatkiem stały się internetowym hitem. Kobiety były w stanie zapłacić za nie nawet po 20-30 dolarów, żeby tylko mieć je w swoich kosmetyczkach. Wtedy nie przypuszczałam, że podobna szminka (dużo tańsza) znajdzie się również w mojej kosmetyczce. Czy pomadka ma coś w sobie oprócz zalet wizualnych? Zapraszam do czytania ;) 

Po dłuższym czasie przyszła pora na kolejną współpracę z Banggood. Za pierwszym razem zamówiłam kombinezon w słoneczniki oraz kapelusz [POST TUTAJ]. Tym razem pokusiłam się na kosmetyki oraz akcesoria. Oprócz pomadki na stronie zamówiłam bransoletkę i naklejki na paznokcie. Przesyłka przyszła do mnie po około 2 tygodniach od daty zamówienia. 

ŻELOWA POMADKA Z ZATOPIONYM KWIATKIEM
Podczas przeglądania oferty sklepu, ta prześliczna pomadka od razu wylądowała w moim koszyku. Do wyboru były 3 rodzaje. Wybrałam numerek #3 PEACH. Pomadka ma słodki, brzoskwiniowy zapach, a na ustach pozostawia delikatny różowy kolor. Myślałam, że kosmetyk o takiej konsystencji nie utrzyma się zbyt długo, ale nienaruszony przetrwał ponad godzinę. 

O działaniu mogłabym powiedzieć, że jest nawilżające. Usta są delikatnie muśnięte kolorem i błyszczące. Kosmetyk nie klei się i nie rozmazuje. Przyznaję, że jestem mile zaskoczona tym produktem. Oprócz oryginalnego kosmetyku, zyskałam bardzo dobry balsam do ust. Kuzyn zapytał się mnie czy ten kwiatek jest jadalny. Sądzę, że raczej nie ;) 

szminka z chin czy warto kupić

piękne kosmetyki z Azji

Uwagi do wyglądu pomadki: Kwiatek w mojej szmince ma bardzo krótki ogonek, przez co jest mniej widoczny. Ma to jednak swój plus... Tak szybko się do niego nie dobiorę i szminka będzie mi dłużej służyć.
banggood

ŻELOWA POMADKA Z KWIATKIEM - [TUTAJ KLIK]


CZARNA BRANSOLETKA
Tym razem coś dla panów. Czyli krótko, zwięźle i na temat. Czarna bransoletka z rzemyków jest dobrze wykonana i swoim wyglądem nie odbiega od produktu ze strony. Dostępna w dwóch wersjach kolorystycznych. Posiada regulowane zapięcie, które sprawnie się przesuwa.
Aktualna cena: 7,70 zł.
męska biżuteria

męska biżuteria

BRANSOLETKA - [TUTAJ KLIK]

NAKLEJKI NA PAZNOKCIE (ŚNIEŻYNKI)
Od niedawna bawię się w stylizację paznokci, dlatego zamówiłam naklejki ze śnieżynkami. Dobrze się odklejają od folii i nie ma problemu z przyklejeniem ich na paznokieć. Pomimo tego, że są drobne, to zostały bardzo dobrze wykonane. Nie mam do nich żadnych uwag, prócz tego, że do zimowego manicure są idealne! :)
Post ze śnieżną stylizacją paznokci TUTAJ

akcesoria do paznokci z banggood


biały lakier hybrydowy

NAKLEJKI ZE ŚNIEŻYNKAMI - [TUTAJ KLIK]

***
Zapraszam do obserwacji mojego konta na Instagramie. Pojawiają się na nim stylizacje oraz krótkie recenzje kosmetyczne @tinyinstablog


Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko dlatego, że ładnie wyglądał? :)

33 komentarze:

  1. wow ale świetna szminka aż szkoda ją używać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam :) Użyłam dla testów, żeby się przekonać co oferuje oprócz wyglądu :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Już nie wyglądają tak pięknie, ale zdjęcia pozostały :D

      Usuń
  3. Widziałam tę szminkę i jestem zachywycona, aż żal używać! :) Jak Ci się układa współpraca z Banggood? Do mnie niedawno napisali i jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się jeszcze okaże ;) Miałam pokazać swoje zamówienie i zobaczymy co będzie dalej. Po pierwszej współpracy była kilkumiesięczna cisza. Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości, to możesz napisać do mnie na e-mail.

      Usuń
  4. Ta szminka wygląda świetnie! A i paznokcie pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne naklejki na paznokcie, wyglądają świetnie! :) Obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o takich pomadkach, chyba nie jestem na czasie ;o hehe. Wygląda uroczo i widać, że dobrze nawilża usta. Ta stylizacja ze słonecznikami jest nieziemska <3
    A na Florci to jeżdżę raczej rekreacyjnie, wiadomo że ciągle mam zamiar na pierwsze zawody jakieś jechać ale zawsze coś wypadnie... W tym roku miała i dalej ma kontuzję, żaden wet nie potrafi jej wyleczyć. W sumie nic niby poważnego ale wydaje mi się że ma coś z nogą bo widać że sztywno chodzi. Po świętach będę znowu nowego weta szukać. Także aktualnie nie jeżdżę na niej, tylko czyszczę, dopieszczam, karmie, chodzę na uwiązie na spacerki.

    Odezwę się za jakoś 2 dni, bo mam od piątku Francuzów we Wrocławiu i ciągle z nimi gdzieś chodzę także nie mam czasu nawet na bloga wejść ani na komentarze odpisać itp. Także jesteśmy w kontakcie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o przyjeździe znajomych i tym bardziej mnie zaskoczyłaś takim długim komentarzem tutaj :D Dziękuję :)
      Biedna Florcia, ale dobrze, że ktoś tak bardzo się o nią troszczy.

      Mam nadzieję, że wkrótce napiszesz kilka słów o tym jak przebiegła ich wizyta :)

      Usuń
  7. Ale urocza ta pomadka, nie spotkałam się jeszcze z taką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta pomadka pod względem wizualnym, pewnie działanie gorsze, ale coś za coś.

    OdpowiedzUsuń
  9. śnieżynki są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam te szminki na youtube. Dla mnie to bardziej gadżet niż kosmetyk. Ale co kto tam lubi prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami gadżety okazują się być dobrymi kosmetykami. Szczególnie dotyczy się to pięknych, słodkich i kolorowych produktów z Azji. Oczywiście szminkę zamówiłam z ciekawości. Miło mnie zaskoczyła ;)

      Usuń
  11. Przepięknie wygląda ta szmineczka.. ale to bardziej gadżet jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie świetnie sprawdza się ostatnio pomadka eveline sos ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta pomadka jest genialna! Po raz pierwszy widzę tak ciekawą pomadkę ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie widziałam takiej pomadki :) Fajna :)
    Super bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. na aliexpres też są te pomadeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta zelowa pomadka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szminek mogłabym mieć całą kolekcję :) Przygarnęłabym taką bez dwóch zdań, zwłaszcza jak piszesz, że oprócz ładnego, wizualnego wyglądu, też dobrze się spisuje. I urzekły mnie te śnieżynki, pięknie prezentują się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie piękne śnieżynki! szminka też ciekawa:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    http://cugle.blogspot.com/2016/12/zostaam-nominowana-do-liebster-blog.html#more

    OdpowiedzUsuń
  20. Szminka wygląda bardzo ładnie. Sama bym się na taką skusiła. Naklejki na paznokcie też są rewelacyjnie. Dodają świątecznego charakteru pazurkom. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta pomadka wygrywa wszystko, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super post!! <3
    na pewno będę tu zaglądać!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Łeeee, za bransoletę to ja jednak podziękuję, lubię mieć wolne przeguby! Bardziej mnie szczerze mówiąc zainteresowała ta pomada z kwiatkiem. Ładna rzecz! :D

    Nie, kosmetyku nigdy nie kupiłem przez wzgląd na opakowanko, choć często oglądam perfumy w dziwnych flakonach! ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta pomadka wygląda świetnie. Kupiłabym ją ze względu na wygląd :)
    Wesołych Świąt :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomadka wygląda naprawdę rewelacyjnie! Sama bym się na nią skusiła, chociaż już widzę jak ją używam... najpewniej służyłaby mi tylko do oglądania, bo szkoda by mi było ją zniszczyć. ;)
    Naklejki na paznokcie wyglądają przeuroczo. Sama mam zamiar takie kupić jak już uda mi się wybrać do drogerii. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja taką pomadkę widzę pierwszy raz! Wygląda ciekawie :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)