137. Świąteczne hybrydy.

grudnia 11, 2016


Paznokcie hybrydowe robię nie tylko sobie, ale również kuzynce. Dzisiaj pokażę Wam mój pomysł na świąteczne przyozdobienie. Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, ani nie mam kosmetycznych zdolności, ale mam nadzieję, że stylizacja i efekt końcowy Wam się spodoba ;)

Do wykonania manicure użyłam:
- lakier Semilac 001 Strong White
- lakier Semilac 005 Berry Nude
- bazę witaminową Semilac
- dry top Neonail
- naklejki na paznokcie



Biały lakier kupiła kuzynka, gdyż marzyła o paznokciach w tym kolorze. Naklejki zamówiłam na Banggood, a Dry Top kupiłam podczas pobytu w Toruniu. Chciałam jeszcze kupić pyłek do efektu lustra, ale sprzedawczyni nie była zbyt sympatyczna i to zniechęciło mnie do dalszych zakupów na tym stanowisku. Co prawda mam jakiś pyłek, który dostałam, ale jest on słaby jakościowo. 

Paznokcie wykonałam tak jak zazwyczaj, ale zamiast zwykłego topu użyłam Dry Top (po utwardzeniu nie trzeba go przemywać). Chciałam wypróbować pyłek do efektu lustra, ale niestety na białym lakierze efekt był słaboo widoczny. Zmyłam pyłek i jeden z paznokci dwukrotnie pomalowałam lakierem Berry Nude. 

Naklejki umieściłam za pomocą pęsety. Brakuje mi jubilerskiej precyzji, dlatego ich umiejscowienie zabrało mi trochę czasu. To moja pierwsza zabawa z takim zdobieniem. Zestaw uroczych śnieżynek kosztował mniej niż 5 zł. Są dobrze wykonane i łatwo się je odkleja od folii. Nie było problemu z przyklejeniem ich na paznokcie. Gotowe zdobienie zamalowałam dwukrotnie topem i utwardziłam w lampie.

Naklejki TUTAJ KLIK // Cena: 3-4 zł

Sądzę, że efekt końcowy jest uroczy. Bardzo spodobało mi się to zdobienie. Rzuca się w oczy, ale nie jest przesadne ;) Sama sobie raczej takiego nie zrobię, bo może zabraknąć mi cierpliwości. 





Podoba Wam się taki świąteczny manicure? :) 

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Dobrze zrozumiałam, ze to pazńokcie kuzynki? Piękna płytka! Osobiście gustuje w innym manicure ale ten bardzo przypadł mi do gustu. Na święta można zaszaleć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to są paznokcie kuzynki ;) Płytkę sama przygotowała, ja byłam tylko od malowania i przyozdabiania.

      Usuń
  2. Pięknie wyszło. :) Ja nie robię żadnych "świątecznych" pazurków. Stawiam na klasykę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne pazurki, jestem pod wrażeniem jak zwykle ;) bardzo podoba mi się ten Berry Nude, też go mam. Naklejki -śnieżynki dodają uroku <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się podoba! Ja zrobiłam sobie właśnie hybrydę w kolorze brudnego różu, a na wierzch nałożyłam lekką warstwę złotego brokatu. Jeśli uda się mi dorwać naklejki ze śnieżynkami, to chętnie przetestuję ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają, muszę ukraść pomysł i zrobić takie na święta :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo delikatny i subtelny świąteczny motyw. Taki lubię najbardziej :) Kuzynka ma rewelacyjny kształt płytki paznokcia ;) Wykonanie jak zwykle bardzo precyzyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne paznokcie i kolor swetra :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej! Jakie przepiękne paznokcie <3 są cudowne :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pazurki:) A ja dalej zmagam się z uczuleniem na Semilaca:/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne paznokcie <3
    Pozdrawiam Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne ! u mnie aktualnie zimowe paznokcie ale za tydzien też bedą świąteczne, podobają mi się te naklejki

    OdpowiedzUsuń
  13. Łeeee, no super! Uwielbiam takie nieoczywiste malowania z jednym/dwoma zaskakującymi pazurami! No i pewno się natrudziłaś przy kładzeniu białego lakieru przy skórkach! ;]

    PS: Ostatecznie jednak kamerkę kupiłem! Kanał na YT ruszy, ruszyć musi, ale pewnie jakoś w lutym 2017! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Malowałam jak leci i powychodziłam tu i tam, ale po umyciu rąk lakier z palców zszedł ;)

      No to piona! Mało YT oglądam, ale nawet Cię zasubuję ;) O ile będziesz mądrze gadać ;>

      Usuń
  14. Mega mi się podoba, ja też takie chce! :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny manicure. Brawo! Ciekawy wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super to wygląda! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne pazurki :) I tak estetycznie pomalowane!

    OdpowiedzUsuń
  18. ten czerwony semilac jest idealny na Święta! stylizacja bardzo mi się podoba bo nie jest "przeładowana" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I love these nails! I'm your new GFC follower # 166 ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne, bardzo mi się podobają! *.* Bardzo w moim stylu, nie są przerysowane. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się podoba wszystko co związane ze świętami, więc chyba nic dziwnego, że moim zdaniem są cudne :) ale jest jedno ale. Póki chodzę do szkoły mogę zapomnieć o jakimkolwiek kolorze na paznokcie.

    Może wpadniesz na mały wywód o komercyjnej gonitwie? :) Pogwałcenie (?) grudnia

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka lub halfJulka
    jak kto woli

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.