STRONY

piątek, 9 grudnia 2016

136. StyleWe.


Słyszałaś o sklepie StyleWe?
StyleWe to sklep online, w którym można kupić ubrania indywidualnych projektantów. Asortyment na stronie jest bardzo oryginalny i nieszablonowy.
Ubrania zachwycają ciekawymi wzorami i kolorami, ale fani klasyki również się tam odnajdą.
Zapraszam do odwiedzenia ich strony oraz bloga z modowymi wskazówkami ;)
Facebook - KLIK TUTAJ
Wskazówki dotyczące mody - KLIK TUTAJ

Poniżej rzeczy, które wpadły mi w oko:


Have you heard of  StyleWe
StyleWe is an online shopping platform selling clothes from individual designers. Items on the website are orginal and unconventional. 
Clothing delight with interesting patterns and colors, but fans of the classics can also find something for themselves.
I invite you to visit their page or blog with fashion tips. 
Facebook -CLICK.
Fashion tips - CLICK

My inspirations: 


aksamitna burgundowa sukienka z koronką, stylewe






*****
Przekonałam się, że pisanie postów w dwóch językach to nie taka prosta sprawa. Mam nadzieję, że mimo tego post był dla Was zrozumiały, a inspiracje Wam się spodobały ;) Dziękuję przyjaciółce, że sprawdza i koryguje moje językowe błędy. Dzięki D. ;*

Ostatnio jestem mniej aktywna na blogu, choć pomysłów na posty mi nie brakuje. Gorzej za to z czasem na ich realizację i zrobieniem zdjęć do wpisów. Pomimo tego w najbliższym tygodniu pokażę Wam jak wygląda moje planowanie i podrzucę pomysły na świąteczne paznokcie. A może ktoś z Was czyta posty do końca i chciałby ode mnie otrzymać kartkę świąteczną? ;) (podaj adres na adazetblog@gmail.com).



Słyszałaś o sklepie StyleWe? Co sądzisz o ich asortymencie? :) 

16 komentarzy:

  1. Słyszałam o tym sklepie, sama też pisałam o nim post. :D Mają naprawdę ciekawy asortyment. ^.^ Świetne są rzeczy, które wypatrzyłaś! Cudny ten sweterek i kurtka moro, ale ta pierwsza sukienka też niesamowita. *.*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne mają rzeczy, nie wiem czy pomogłam ale kliki oddałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest piękna :) Nazwa sklepu coś mi się obiła o uszy :) A co do końcówki - pewnie że chciałabym dostać kartkę :) Zaraz napiszę Ci maila! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sklep również napisał do mnie o współpracę, mają naprawdę fajny asortyment :)

    Zapraszam do siebie (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy, szczególnie ten płaszczyk moro przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo klasyczne i gustowne rzeczy, wyjątkowo spodobał mi się szary sweterek :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, pisanie w dwóch językach jest ogromnie trudne i zajmuje masę czasu, ale myślę, że całkiem dobrze Ci idzie! Bardzo ładne rzeczy wybrałaś ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie beżowy golf wygrał wszystko!
    http://verqsq.blogspot.com/2016/12/monthly-inspiration-december.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post!!! would you like to follow each other's blog dear? Please let me know, I am following you now.thank you :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mają ostatnio reklamy wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam:)

    87$, 57$, 72,24$, 85$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczery klik sukienki oraz baner Shein z boku posta ?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba klikać, ale dziękuje ;) Zaraz Cię odwiedzę!

      Usuń
  12. Fajne rzeczy.. ale ja mimo wszystko wolę kupować rzeczy stacjonarnie. :) Kwestia nietypowej figury.. nie wszystko dobrze leży.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweter, który przedstawiłaś bardzo mi się spodobał. Ja też chcę kartkę świąteczną, bo ja zbieram kartki. Napiszę maila. :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)