134. Butelkowa bomber jacket, szara torebka (Rosewholesale).

grudnia 01, 2016

butelkowa zieleń kurtka

W dzisiejszym wpisie możecie zobaczyć mój nowy nabytek, czyli bomber jacket w pięknym butelkowym odcieniu. To kolejna rzecz, która znalazła się w zamówieniu z Rosewholesale. Niestety zbliżająca zima nie pozwoli mi się nią nacieszyć, ale sądzę, że na wiosnę kurtka zagości w niejednej stylizacji :) 

Przeglądając ofertę sklepu Rosewholesale nie mogłam się oprzeć i do wirtualnego koszyka włożyłam  bomberkę w kolorze butelkowej zieleni. Wykonana jest z poliestru, nie posiada żadnych nadruków, a jedynym dodatkiem jest rozpinana kieszonka na ramieniu. Kolor jest zgodny z produktem widocznym na stronie sklepu, a jakości wykonania nie mam nic do zarzucenia. Niestety rękawy są trochę za krótkie. 



Właśnie tak wygląda moje robienie zdjęć na Instagram (@tinyinstablog). Stoję sobie pod ścianą, obserwuję podgląd zdjęcia i ustawiam samowyzwalacz. Pech chciał, że w tym miejscu znajduje się jedyny kontakt w moim pokoju i za każdym razem muszę go usuwać w programie graficznym. W tym celu używam programu PiscArt. W tej samej aplikacji wybieram opcję "wybielanie zębów" i za pomocą pędzla ujednolicam całe tło. Resztę obróbki przeprowadzam bezpośrednio na Instagramie. To konto jest bardziej uporządkowane w porównaniu do swojego poprzednika, ale wciąż jeszcze wiele pracy przede mną. 



Przy okazji zapraszam Cię do obserwacji mojego małego, schematycznego Instagrama  @tinyinstablog ;) Znajdziesz na nim pomysły na proste stylizacje, recenzje kosmetyków i cytaty.
O @dream_and_doit też nie zapomniałam. Tam częściej zapowiadam wpisy oraz dodaję więcej zdjęć.


Bomber jacket - [KLIK]

Oprócz kurtki zamówiłam torebkę, którą jestem oczarowana. Podoba mi się nie tylko z wyglądu, ale też jej jakości nie mam nic do zarzucenia. Bez trudu zmieści duży portfel i parę mniejszych kosmetyków. Metalowy łańcuszek i obręcz nadają jej eleganckiego wyglądu. Trochę bałam się, że ten element będzie wyglądać tandetnie, ale na szczęście tak się nie stało. W środku ma dwie przegródki, które nie są zapinane na zamek.



Torebka z łańcuszkiem - [KLIK]

Jaki jest Twój sposób na Instagram? Oddzielasz konto blogowe od tego prywatnego? ;) 

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Ja jestem wielką fanką Twoich zdjęć :) Od stylizacji po wszelkie inne. Widać, że starasz się aby prezentowały się jak najlepiej :) Swojego instagrama założyłam już 3 lata temu i właściwie podpięłam pod niego również mojego bloga, więc 2 w 1 :) Ale też teraz staram się, żeby zdjęcia były jak najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jednego. ;) Ale tylko z racji specyfiki mojego bloga. W przypadku blogów kosmetycznych czy urodowych warto chyba założyć oddzielne konto. Torebka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam konto i blogowe i prywatne na jednym ;) nie miała bym czasu przełączać kont ;) Super bomberka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jest ta torebka, uwielbiam szarości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą sama kurtkę, śliczna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor ma ta kurtka, ale widzę, że rękaw trochę krótki.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie konto prywatne i blogowe na instagramie są rozdzielone. Zresztą to drugie zaczęłam prowadzić dość niedawno - sama nie wiem dlaczego tak późno ;) Co do kurteczki to jest naprawdę bardzo fajna. Do gustu przypadł mi także jej kolorek. Taki w moim stylu ;) Muszę skorzystać z Twoich podpowiedzi i wypróbować ten program PiscArt. Wcześniej się z nim nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamówiłam sobie taką samą torebkę tyle, że w kolorach niebiesko-szarych :)
    Klik - 9,40$, 11,58$ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna ta kurteczka, podoba mi się jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bomberka prezentuje się pięknie w tym kolorze!
    Osobiście mam dwa instagramy, prywatny w żaden sposób nie łączy się ze sprawami blogowymi, natomiast na drugi śmiało wrzucam wszystko co z fotografią i blogowaniem związane. ;)
    Jeszcze szybko nawiązując do Twojego instagrama; uwielbiam oba, aczkolwiek @tinyinstablog wygląda świetnie, bowiem zdjęcia są bardzo spójne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o mamo! bomberka jest PRZEPIEKNA :) kolor cudo

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest ta torebka, bomberka tez niczego sobie :pale bardziej podoba mi się wersja z czarnymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje zdjęcia!! *.* Bomberka cudowna, jednak torebka powaliła mnie kompletnie na kolana! Jest prześliczna! <3 Co do zdjęć, to na razie wstrzymałam blogowego instagrama, gdyż nie miałam czasu i chyba trochę za dużego lenia do wstawiania zdjęć, jednak niedługo znowu zamierzam go wznowić. :D Co do prywatnego instagrama to nie posiadam. ;)
    Kliknęłam :* 9.40$ 11.58$

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze trafiłaś ,bardzo często sklepy internetowe mają w ofercie torebki z jakimiś metalowymi elementami które wyglądają fajnie na zdjęciu ,a jak do nas przychodzą to widać na pierwszy rzut oka plastik ,a na odwrocie jeszcze czarne miejsca w których był łączony ble :( Ta torebka jest śliczna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka genialna, kliknęłam jeśli możesz kliknij u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja osobiście rozdzieliłam konto blogowe od prywatnego, które zablokowałam tylko dla najbliższych znajomych :) Jutro mam zamiar wypróbować Twój przepis na serek z olejem lnianym, wciągnęłam się bez pamięci w Twojego instagrama! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja oddzieliłam konto blogowe od prywatnego - tak mi lepiej i wygodniej :) Prywatne konto mam zablokowane :) Torebka jest genialna! Strasznie mi się podoba jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna torebka. Ciekawa kurtka. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Łe tam, nie rozumiem zachwytu nad torebeczką. Jest poprawna, może nawet fajna, ale bez szaleństw :D Za to ta butelkowa kurteczka w amerykańskim stylu jest bardzo, bardzo atrakcyjna! Może tylko ten zameczek na lewej ręce delikatnie zbędny... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A konto na insta oddzielam od prywatnego. Oddzielam tak mocno, że nie mam żadnego... ;D

      Usuń
  20. Prześliczna jest ta torebeczka, przydałaby mi się taka... :) Masz piękne długie włosy, ile czasu zapuszczałaś ?
    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna kurteczka, ja mam tylko jedną bomber jacket, która wystarcza mi w zupełności. Dorwałam ją w lumpeksie za 5 zł, co czyni ją jeszcze bardziej wyjątkową. ZAPRASZAM DO MNIE - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebka śliczna ! Bomber Jacket też świetny ! Bez nadruków i dodatków a mimo to wygląda świetnie !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super bomberka, tez mi się podobała na stronie Rosewholesale ;) ma śliczny kolor!
    poklikane wszystko :3

    OdpowiedzUsuń
  24. ZAKOCHAŁAM SIĘ W TOREBCE ❤️❤️❤️
    Wpadnij do mnie martynablogerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kolor kurtki:-) prześliczna torebka! Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki kochana! Ostatnio zastanawiałam się nad tym które blogi są moimi ulubionymi i na które z chęcią wchodzę z sama siebie, kiedy nawet nie mam powiadomienia o postach, ani komentarza pod swoim postem, i Twój blog jest jednym z nich ;) <3

    Fotki robiłam 2 grudnia, było baardzo zimno! Jakoś 2 stopnie, myślałam że umrę ;o także postanowiłam że jak coś to moim kolejnym zamówieniem z zafula będzie jakaś kurtka/torebka/buty itp tylko żebym się nie musiała rozbierać za bardzo haha :D

    Wyślesz mi na maila swoją fotkę bez uciętej twarzy ? albo na insta na direcie :D Chciałabym Cię "lepiej poznać" hah :D :>

    Pozdrowienia i miłego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalenie mi miło czytać takie cudowne słowa :) Ja Twojego bloga też z przyjemnością odwiedzam :)

      A co do zdjęcia w koszuli, to czego się nie robi dla zdjęć na bloga :D Też zdarzyło mi się coś z siebie zdjąć, by zrobić zdjęcie.

      Niektórych ciekawi jak wyglądam, ale po raz pierwszy ktoś zapytał się mnie, czy wyślę takie zdjęcie ;)

      Usuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.