133. Jak zdejmować lakier hybyrydowy. Zdjęcia paznokci po hybrydach.

listopada 25, 2016

szary lakier hybrydowy

Manicure hybrydowy jest coraz bardziej popularny. Ma zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników. Ja należę do tej pierwszej grupy ;) Wiele osób nie chce słyszeć o hybrydach, gdyż ich zdaniem taki manicure niszczy paznokcie. W tym wpisie chciałam Wam pokazać jak zdejmować hybrydy, aby nie uszkodzić płytki oraz jak wyglądają moje paznokcie po pozbyciu się lakieru. Przekonajcie się sami, czy są tak bardzo zniszczone...


Nie jestem ekspertem w sprawie hybryd, dlatego w tym wpisie zobaczycie jak radzi sobie z nimi przeciętna użytkowniczka, która nie korzysta z usług salonów kosmetycznych, ale wykonuje manicure na własną rękę.

trwałość bazy witaminowej

Na zdjęciach widoczne paznokcie po 12 dniach noszenia hybryd. W zestawie miałam bazę witaminową, która niestety nie jest tak trwała jak zwykła baza, ale nie narzekam na nią. Łatwiej ją zdjąć i jak twierdzi producent, ma odżywcze działanie na paznokcie. 

Na paznokciach lewej dłoni pojawiły się ubytki, a prawa utrzymała się dość dobrze. Pojawiły się odrosty, które nie wyglądały zbyt estetycznie. W tym miejscu lakier zaczynał odchodzić.

CO JEST POTRZEBNE DO ZDJĘCIA HYBRYD
___

Do zdjęcia hybryd potrzebne są:
- pilnik (aby spiłować warstwę topu),
- waciki bezpyłowe (do nasączania),
- aceton (płyn do zmywania lakieru),
- klipsy/folia aluminiowa (do włożenia nasączonego wacika).

pilnik, aceton, klipsy, waciki, semilac

ETAPY ZDEJMOWANIA LAKIERU HYBRYDOWEGO
___


1) Pilnikiem spiłować warstwę topu.
Lakieru nie trzeba spiłowywać, bo odejdzie pod wpływem acetonu.

2) Nasączyć wacik acetonem.

3) Włożyć wacik do klipsów i zapiąć na paznokciach.
Można tak samo zrobić w przypadku folii aluminiowej, ale ja akurat wolę klipsy, gdyż można je mocniej docisnąć do paznokci.

4) Trzymać wacik na paznokciach przez 10-15 minut.


Po paru minutach lakier zacznie sam odchodzić od paznokci. Można go zdjąć za pomocą wacika, drewnianego patyczka lub plastikowego stripera.

Należy pamiętać, by nie odrywać lakieru na siłę, gdyż w ten sposób można bardzo uszkodzić płytkę paznokci. Swoje pierwsze hybrydy, po prostu zdrapałam i tym sposobem narobiłam sobie dziur w płytce. 

WYGLĄD PAZNOKCI PO ZDJĘCIU HYBRYD
___

Na ostatnim zdjęciu widać stan paznokci od razu po usunięciu lakieru. Są trochę przesuszone, głównie przez wspomniany wcześniej aceton.

Dlatego kolejnym krokiem pielęgnacyjnym było wysmarowanie rąk i paznokci gęstym, nawilżającym kremem.

Hybrydy robię sobie już od prawie dwóch miesięcy. Przez ten czas nie obcinałam paznokci, jedynie trochę przypiłowałam oraz zmieniłam kształt z kwadratowego, na bardziej migdałkowy. Zrobienie idealnego kształtu jest dla mnie naprawdę kłopotliwe.

Poniżej widoczne zdjęcia paznokci po nałożeniu odżywki.


paznokcie po użyciu odżywki

Chyba nie wyglądają na bardzo zniszczone? ;)

JAK NIE ZDEJMOWAĆ HYBRYD
___


Napisałam Wam jak zdejmować hybrydy, to napiszę też jak tego nie robić. Metody sprawdzone przeze mnie ;)

1) Nie zdrapuj lakieru. 
No cóż, zdrapywanie lakieru bywa przyjemne i wciągające. Gdy nie miałam acetonu, to swoje pierwsze hybrydy po prostu zdrapałam. Na początku nie zauważyłam żadnych szkód, ale po paru minutach paznokcie były przesuszone i jakby to napisać... dziurawe. W płytce paznokcia pojawiły się znaczne ubytki.

2) Nie namaczaj paznokci w wodzie.
Niestety baza witaminowa nie przepada za długim moczeniem paznokci w wodzie. Podczas kąpieli zauważyłam, że lakier zaczyna sam odchodzić, w dodatku płatami. Na początku byłam zadowolona z tej metody, do momentu osuszenia stóp ręcznikiem i ujrzeniu przesuszonych miejsc.

MÓJ OBECNY MANICURE HYBRYDOWY
___


Przez dwa dni nic z paznokciami nie robiłam, aby miały krótką przerwę od hybryd. W tym czasie bałam się, że któryś z paznokci się złamie albo ulegnie innemu uszkodzeniu. Na szczęście paznokcie przetrwały i wykonałam kolejny manicure.

Semilac szary lakier hybrydowy

zdobienie paznokci, kropki

zdobienie paznokci kropki, szary lakier

Nadal nie mogę się zdecydować czy lepiej z kropkami, czy bez. Może mi coś podpowiecie? ;)

017 Semilac Grey 
032 Biscuit


POZOSTAŁE WPISY O HYBRYDACH:
❤ Podstawowy zestaw do manicure hybrydowego. Czym kierować się przy wyborze. [KLIK]
❤ Sweterkowy wzorek na paznokciach. Jak go zrobić. [KLIK]

Jakie są Twoje sprawdzone metody zdejmowania manicure hybrydowego? W jakim stanie są Twoje paznokcie? 

You Might Also Like

37 komentarze

  1. Ślicznie wyglądają kropeczki na paznokciu, ale to moje zdanie. Ja jeszcze nie malowałam paznokci lakierem hybrydowym. Może czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze nigdy nie miałem przyjemności nakładać hybrydy, ale kto wie, kto wie... ;D

      Usuń
  2. Śliczny efekt ;) Fajne, przydatne rady :D
    Pozdrawiam ♥ /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje paznokcie niestety są w stanie umierania, bowiem (nie bijcie mnie) od ponad roku regularnie zdrapuję hybrydki... :') Wiecznie "nie mam czasu" na trzymacie lakieru w acetonie, więc przymykam oko na stan mojej płytki i je zdzieram. Aczkolwiek w ostatnim czasie szczególnie zauważyłam pogorszenie stanu moich paznokci, są niesamowicie łamliwe i delikatne, najwidoczniej długotrwałe katowanie ich powoli daje się we znaki.
    Ładniutki wzór na ostatnich zdjęciach! c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrapywanie jest takie kuszące ;) Niektóre paznokcie mi się "dobrze" zdrapały, a w innych zrobiły się dziury, dlatego nie polecam tego sposobu :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Ja nie nakładam hybyrd na razie, ale słyszałam że ściaganie jest najgorsze ;)
    Kropeczki wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabrino, w przypadku problemów ze ściągniciem lakieru polecamy dłużej przytrzymać waciki z acetonem. Można też na ręce założyć rękawiczki, ciepło powinno pomóc w zdejmowaniu. Jeśli jest problem ze zdjęciem bazy to można ją lekko spiłować blokiem polerskim.

      W razie pytań - chętnie pomogę
      Online Ekspert marki Semilac

      Usuń
  5. Ja zwykle zdejmuje tak jak nie powinnam nawet nie pisze jak. ale nie jest źle. U mnie zawsze prawa ręka po dwóch tyg nie wygląda fajnie a lewa jest idealna, mnie odrost po dwóch tyg tak wkurza, że muszę robić nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatny post i jak najbardziej popieram pisanie takich! Sama raczej nie robię sobie hybryd, ale faktycznie zauważyłam, że staje się coraz popularniejsze i kurczę, ładnie to wygląda. Także rarytas, jeśli ktoś interesuje się takimi rzeczami. :)
    Mnie podoba się z kropkami! Swoją drogą, ale masz śliczne dłonie, jejku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Ja w tym temacie jestem "ciemna" a Ty mnie oświeciłaś..hmm zastanowię się nad tymi hybrydami, sprzętem do nich itp. :) Hybrydki miałaś śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kropki dodają charakteru paznokciom :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post, na pewno przyda się początkującym :) Ja póki co stronię od hybryd, bo coś czuję, że moje paznokcie by tego nie zniosły :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. moja kosmetyczka jak zrobi hybrydę to trzyma mi się do 5 tygodni a odrost mam zaś nieziemski ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, nie no na tej bazie to cud, że jakoś się trzymają przez dwa tygodnie. Niektóre dziewczyny pisały, że po 3-4 dniach im hybryda odchodzi. Na zwykłej miałam około 2-3 tygodnie, ale odrost był irytujący ;)

      Swoją drogą, to kosmetyczka wykonuje niezłą robotę :D

      Usuń
  11. ja robię identycznie ze ściąganiem hybryd:) nic się nie niszczy jak się o płytkę pazura odpowiednio zadba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. z kropkami chyba lepiej, ja teraz cały czas robie kropki bo siostra mi dała sondę semilaca i strasznie mi się to spodobało haha

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuj swoją płytkę. ;) jej grubość... a jak zrobisz przerwę to łamliwość. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja także kocham robić zdjęcia tak samo jak Ty :D Miło, że podoba Ci się moja fotka konkursowa. Głosowanie było do 24 listopada, może dlatego wczoraj nie mogłaś zagłosować, ale dziękuję i tak za chęci :* Mam za mało głosów bo panny jakieś z brzydkimi fotkami sobie nabijały i pewnie nic nie wygram ale trudno.

    Co do paznokci hybrydowych to mam akturalnie moje drugie hybrydy, i ostatnio też właśnie próbowałam je zawinąć folią przy ściąganiu pierwszych i namoczyć waciki acetonem, ale mi ta folia zjeżdżała z paznokcia- chyba muszę zainwestować w takie klipsy, są bardzo przydatne. Masz super stan paznokci po ściągnieciu ;) Ogólnie polecam Ci oprócz kremu kupić peeling z maską do dłoni (jest w takich małych saszetkach w rossmanie) bardzo fajnie działa.

    Miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  15. A kropeczki jakoś nie w moim stylu, za to sweterek który miałaś na berry nude był fenomenalny ;) bardzo mi się podobał!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie miałam styczności z lakierami hybrydowymi, ale chyba najwyższa pora to zmienić! :) Twoje paznokcie są w świetnym stanie, widać, że bardzo zadbane. :) Na początku przeraziłam się tego wysuszenia przez aceton, ale po nałożeniu kremu i odżywki, paznokcie wyglądają świetnie. :)
    I z kropeczkami i bez wygląda świetnie! :) Kropeczki wyglądają uroczo. ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodkie te kropeczki �� ja zdejmuje hybrydy dokładnie tak samo ��

    OdpowiedzUsuń
  18. Też ostatnio zdejmowałam swoje hybrydy, tyle że metodą z folią ;) Ale dało radę. Niestety sama nie mam możliwości zrobienia sobie hybryd, jedynie czasem korzystam z życzliwości koleżanki :) Twoje obecne hybrydy ślicznie się prezentują :) Kropeczki pasują do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z kropkami slicznie! Ja mam to szczescie ze siostra ma sprzet, jest po szkoleniu i ma duza kolekcje lakierow. Ja niestety zniszczylam sobie paznokcie noszac hybryde i zele bez zadnych przerw ktore umozliwylyby plytce odpoczac. Jednak nie zrazilam sie i nadal jestem zwolenniczka obu metod! A Tobie calkiem dobrze to wychodzi! Ja bym sobie nigdy sama tak nie pomalowala ladnie paznokci, a gdzie tu jeszcze kropki dodawac.. buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jutro będę ściągała pierwszy raz sama i mam nadzieję, że wszystko będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ado, świetna instrukcja, z pewnością pomoże wielu początkującym :) Czekamy na zdjęcia Twoich stylizacji.

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy jeszcze nie miałam hybryd - wszystko przede mną ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi po zdjęciu hybryd okropnie się łamią, więc jestem pełna podziwu, ze Twoje wytrzymały aż dwa dni :) Szczególnie, że wyglądały na takie słabe, jak to zwykle jest po hybrydach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiałam się, że któryś z paznokci się złamie, ale jakoś wytrzymały ;) Nawet przed robieniem hybryd moje paznokcie były dość łamliwe i rozdwajające się. Teraz mam inny sposób na piłowanie płytki i to je ratuje.

      Usuń
  24. Ooooo masakra, tzn widzę, że masz wprawę i mocne paznokcie, moje by już umarły

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja do dziś pamiętam jak po moich pierwszych hybrydach okrutnie potraktowałam moje paznokcie przez co ich regeneracja zajęła mi naprawdę kilka miesięcy. Wtedy jeszcze nie wiedziałam do końca jak się zabrać za zdejmowanie lakieru i przesadziłam z czasem aplikacji acetonu na paznokcie. Tak przesuszonych paznokci jak wtedy nie miałam nigdy. Do tego pekanie i rozdwajanie się płytki paznokcia. Oj długo po tym cierpiałam. Wiedziałam jednak, że to moja wina więc nie zniechęciłam się do hybryd i teraz już wiem jak prawidłowo je zdjąć by nie ucierpiała płytka paznokcia. Twój poradnik bardzo praktyczny i chyba trzymam się każdego z wymienionych przez Ciebie punktów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz pięknąnaturalną płykę wązką, a wydłużajacą sie gdy rośnie paznokieć! bardzo zazdroszcze bo ja mam którkie i szerokie jak dziecko ;/ zaden lakier nie wyglada na nich za dobre, wiec od lat robie zele ;/ swoją drogą bardzo podoba mi się torebka w tle!
    dodaje do obs :*

    OdpowiedzUsuń
  27. super efekt ;) piękne paznokcie <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja swoje pierwsze hybrydy zdrapałam. Nie wiem dlaczego, ale odeszły bez problemu (jak zwykły lakier). Dodam jeszcze, że były robione przez doświadczoną kosmetyczkę, więc tym bardziej jestem w szoku, że coś takiego miało miejsce.

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.