131. Czerwona spódnica z guzikami. (Paczki z Rosewholesale i Rosegal).

09:22


W mojej szafie mam praktycznie same rozkloszowane spódniczki, ale tym razem zdecydowałam się na trapezową spódnicę z guzikami. Element ten już od jakiegoś czasu gości na wielu listach "must have" i króluje na zdjęciach ze stylizacjami. Zazwyczaj są to spódnice jeansowe, albo sztruksowe w kolorze brązowym. Spódniczki same w sobie podobały mi się, ale nie byłam pewna, czy będą pasować do mojej figury. 



Burgundowa spódniczka na Rosewholesale tak bardzo mnie zauroczyła, że postanowiłam ją zamówić. No właśnie... Burgundowa, a przyszła czerwona. Nie jest to jedyna niezgodność produktu z opisem, gdyż na żywo spódnica wygląda zdecydowanie lepiej niż na stronie sklepu! Materiał to mieszanka bawełny. 



Postanowiłam ją połączyć z dwoma innymi rzeczami, które przyszły do mnie w tym samym dniu. Czyli z czarną zwiewną koszulą oraz białą bluzką z wycięciem na ramionach ze sklepu Rosegal. Jedna dziewczyna podrzuciła mi pomysł, że taka czerwona spódniczka może być idealna do świątecznej stylizacji! 





Bluzka - [KLIK]
Spódnica - [KLIK]
Rajstopy - Marylin
Biała bluzeczka wykonana jest ze sztucznego materiału, ale przyjemnie przylega do ciała. Jest krótka i moim zdaniem u dołu powinna być bardziej zwężona, gdyż trochę odstaje. Na zdjęciu tego nie widać, bo włożyłam ją w rajstopy. 




Spódnica - [KLIK]
Koszula - [KLIK]

***
Do Mikołajek jeszcze trochę zostało, a ja ostatnio otrzymałam kilka przesyłek, których skład zaprezentuję w najbliższych postach. Z produktów ze zdjęć jestem zadowolona, choć pierwsze byłam zawiedziona, że spódnica jest czerwona, a nie burgundowa, a biała bluzka odstaje. Resztę rzeczy pokażę Wam w najbliższych postach. Niestety w kilku przypadkach nie trafiłam z rozmiarem, ale tak to bywa przy zakupach robionych w ciemno.

Spodobały Ci się stylizacje? Może spodoba Ci się mój Instagram: @tinyinstablog



LINKI DO PRODUKTÓW ZE SKLEPU:
Biała bluzka - [KLIK]
Czarna koszula - [KLIK]
Czerwona spódnica - [KLIK]

Biała czy czarna bluzka? Która lepiej pasuje do tej spódnicy? ;) 

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Kochana poklikałam wszystko, 15,49$, 13,10$, 11,20$ :)
    Mogłabyś poklikać w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, popraw malutki błąd w ostatnim zdaniu. Chyba miało być biała czy czarna bluzka ;) Trudny wybór, ale ja chyba stawiam na czarną! Ślicznie to wygląda! Bardzo klasycznie, z nutą elegancji ;)

    Pozdrawiam gorąco ❤ ❤ ❤
    mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moda wraca - mam takie spódnice w domu, jeszcze z czasów gimnazjum chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. boska jest ta spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka z wycięciami <3 widzę je prawie wszędzie, że nie mogłam się nie zakochać :)
    spódniczka bardzo ładna. Ich nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam taką bez wycięć, ale nie mogłam znaleźć. No, ale jednak te wycięcia są fenomenalne ;)

      Usuń
  6. A mi się bardzo podoba ta czarna koszula! Koszul nigdy za wiele!!

    OdpowiedzUsuń
  7. oooj ! Ślicznie to wygląda ;D
    Bardziej jednak podoba mi się w zestawieniu z tym białym sweterkiem ;D
    anitabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy zobaczyłam te stylizacje na Twoim instagramie od razu się w nich zakochałam! Spódnica jest naprawdę świetna, sama mam ją nadal na liście "must have", bo choć pałam ogromną miłością do spódniczek rozkloszowanych, to niestety nie pasują one do mojej figury... aczkolwiek z czystego lenistwa nadal nie mam jej w swojej szafie. ;) Twoja wygląda świetnie, podoba mi się bardziej niż ta brązowawa wersja, którą można dostrzec wszędzie. Choć początkowo skradło mnie połączenie z białą bluzką (te wcięcia na ramionach wyglądają genialnie), tak gdy teraz porównuję obie wersje na większych zdjęciach, skradła mnie ta czarna koszula... No i nie jestem w stanie zdecydować, która stylizacja podoba mi się bardziej, obie są równie genialne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam :)
    Te spódnice są naprawdę piękne :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna spódniczka, podoba mi się taki krój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tą czarną koszulą wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. O, jak ładnie! Coś w tym jest, że taki komplecik: burgu... wróć... czerwona spódniczka i biała bluzka zdałaby egzamin na Wieczór Wigilijny! ;)

    "(...) i, że" - jak to strasznie wygląda! Nie wiem czy tak się poprawnie piszę, naprawdę, ale wygląda to co najmniej paradnie... ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko na wieczór Wigilijny bym sobie guziczki zapięła, by było grzecznie ;)

      To tak specjalnie, by sprawdzić, czy ktoś to czyta ;> Faktycznie wyglądało to okropnie. Błąd poprawiłam i bardzo dziękuję za poprawienie!

      Usuń
    2. Bardzo proszę! #BlogSecurity

      Usuń
  13. Szkoda, że nie bordowa, ale i tak prezentuje się bardzo ładnie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, W.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny look :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny look :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Już co nieco widziałam na instagramie :) Podoba mi się stylizacja i generalnie bardzo fajne dobierasz ciuchy. Mi się najbardziej podoba właśnie ta biała bluzka i czarna koszula. Jak dla mnie oby dwie pasują do spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję :) No właśnie chciałam się pobawić w tworzenie kilku stylizacji z jednego elementu, bo zazwyczaj kupuję jedną rzecz z myślą, że będzie pasować do innych, które już posiadam ;)

      Usuń
  17. Kochana, Tobie to chyba wszystko pasuje:) Bardzo podoba mi się spódniczka i czarna koszula, szkoda, że nie są dostępne w Polsce:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna jest ta spódniczka! Widziałam taką w sklepie i zastanawiałam się nad kupnem *__* Chyba zaryzykuję i też kupię taką :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się fason tych spódniczek. Oczywiście na chwilę obecną o takich krojach mogę jedynie pomarzyć, ale kiedyś na pewno do nich wrócę ;) Stylizacje są super, chyba minimalnie bardziej podoba mi się ta z ciemną bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, do takiej figury pasuje wszystko <3 Idealnie wyglądasz :) Kolor spódniczki jest obłędny :) A biała bluzeczka jest cudowna :)
    $13.10, 15.49

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się z białą bluzką :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)