128. Jak ustrzec się przed jesiennym wypadaniem włosów - Akcja piękna jesienią.

listopada 12, 2016

Kosmetyki, które używam przeciw wypadaniu włosów blog

Włosy - przewodnim tematem akcji "Piękna Jesienią", która trwa na blogu pasjekaroliny.pl [KLIK]. To pierwszy tydzień w którym biorę udział, gdyż tematyka włosów jest mi bliska. O swojej pielęgnacji już wiele Wam pisałam (możesz sprawdzić zakładkę WŁOSY), ale pojawiło się u mnie parę nowych kosmetyków oraz suszarka.



Ten wpis tworzę pod kątem problemu z jesiennym wypadaniem włosów. Mam gęste włosy (choć cienkie) i jak u większości z Was włosy najbardziej wypadają mi w okresie jesiennym. W zeszłym roku przeżywałam ogromny kryzys, gdyż pojedyncze kłaczki były wszędzie. Na podłodze, na ubraniach, a nawet na znajomych z uczelni. Przyjaciółki zaczęły dostrzegać, że kucyk mocno mi się przerzedził. Wtedy ratowałam się zmianą diety (wprowadziłam więcej warzyw i owoców) oraz używałam szamponu przeciw wypadaniu włosów Pantene Pro-V. Problem ustąpił i włosy wróciły do normy. Nie wiem czy to zasługa szamponu, ale później przekazałam go kuzynce, która powiedziała, że dzięki niemu jej włosy zostały uratowane :)

Podkreślam, że w tamtym okresie nie dbałam świadomie o swoje włosy. Ich pielęgnacja ograniczała się do mycia oraz stosowania odżywek i masek raz na jakiś czas. W tym roku, aby ustrzec się przed nadmiernym wypadaniem zaopatrzyłam się w kilka nowych kosmetyków.

SZAMPON ALTERRA KOFFEIN SZAMPOO (Szampon do włosów osłabionych i przerzedzających się `Biotyna i kofeina`)
___


Szampon zaciekawił mnie po przeczytaniu wpisu Kosmetycznej Hedonistki o 3 najlepszych szamponach do włosów przetłuszczających się u nasady. Ma ciekawy i naturalny skład, a do tego ma wzmacniać włosy i przyspieszać ich wzrost. Bez wahania włożyłam go do koszyka ;)
Używałam go już kilkukrotnie i na razie nie mam co na niego narzekać. Włosy po umyciu są odbite od nasady i nie są przeciążone.
Cena: 9,99 zł (bez promocji).

MASKA KALLOS BANANA
___


O maskach z firmy Kallos już tak wiele czytałam, ale dopiero niedawno zakupiłam swoją pierwszą. W dodatku bananową. To chyba najtańsza maska jaką miałam, a już po pierwszym myciu pomyślałam, że jest naprawdę niezła. No właśnie po pierwszym... Po drugim i kolejnym nie czułam już tego nawilżenia, o którym zapewnia producent. Na opakowaniu zawarta jest też informacja, że chroni przed ciepłem powietrza oraz czynnikami atmosferycznymi, co na pewno o tej porze roku jest bardzo na plus.
Cena: 4,99 zł (na promocji)

ODŻYWKA GARNIER AVOKADO I MASŁO KARITE
___


To moje drugie opakowanie. Miałam ją i byłam z niej zadowolona, ale i tak szukałam czegoś lepszego. Niestety, jej następczynie wcale się u mnie nie sprawdziły. Maska ta jest stosunkowa tania, nie zawiera silikonów. Dobrze odciąża włosy, ułatwia rozczesywanie.
Cena: 5.99 zł (na promocji)

VITAPIL, BIOTYNA + BAMBUS (Suplement diety i lotion)
____


Do zakupu tego lotionu i suplementu diety nie przyszłoby mi do głowy. Co prawda staram się świadomie dbać o włosy, ale równocześnie sięgam po tańsze i naturalne składniki. Na szczęście przedstawiony produkt kupiła moja mama i podzieliła się nim ze mną ;)
Oba produkty kupiła w zestawie za cenę 45 zł. Opłacało się, gdyż sam lotion kosztuje ok. 40-45 zł, a tabletki 30-35 zł.

VITAPIL® może być stosowany wspomagająco jako uzupełnienie diety w witaminy i składniki mineralne szczególnie w problemach związanych z kondycją włosów tj.:
- nadmierne wypadanie włosów
- osłabienie struktury włosów (rozdwajanie)
- zwiększona łamliwość i kruchość włosów
- zaburzona gospodarka hydro-lipidowa skóry głowy i włosów.

Natomiast lotion ma za zadanie zmniejszenia wypadania włosów oraz stymulowanie porostu nowych. Stosuję go jako wcierkę po każdym myciu. Nie miałabym do niego zastrzeżeń, oprócz tego, że na drugi dzień moje włosy są bardziej tłuste.


O tych produktach można by się było jeszcze długo rozpisywać, dlatego postaram się dodać osobną recenzję, gdy już zakończę ich stosowanie. Napiszę też jakie wrażenia ze stosowania ma moja mama ;) Tak czy inaczej uważam, że warto po niego sięgnąć, gdy ma się problem z wypadaniem włosów.

SUSZARKA DO WŁOSÓW
___



Mam ogromnego pecha jeśli o suszarki chodzi. Stosunkowo szybko mi się psują i to niezależnie od firmy i ceny. Poprzednia suszarka zaczęła strasznie buczeć, chwilami bałam się, że może wybuchnąć O_o Już dawno miała popsuty nawiew przez co część włosów była bardzo sucha, a druga część mokra i wilgotna.


Niecałe 2 tygodnie temu kupiłam suszarkę z Rowenty. Co prawda kusił mnie jakiś model z Babyliss, ale był droższy i nie miał funkcji jonizacji. Model który kupiłam posiada chyba wszystko czego potrzebowałam, czyli: jonizację, chłodne powietrze, zmianę mocy nawiewu oraz ciepła. A co najważniejsze, ceną nie przekroczył 100 zł.

Dobrze mi się ją trzyma w dłoni, szybko i dokładnie suszy włosy. W dodatku ma dość ładny design i to moja pierwsza biała suszarka. Ogólnie jestem z niej zadowolona i mam nadzieję, że wytrzyma ze mną dłużej niż jej liczne poprzedniczki ;)

*****
OBECNY WYGLĄD WŁOSÓW PO UŻYCIU WYŻEJ WYMIENIONYCH KOSMETYKÓW


Jeśli masz problemy z wypadaniem włosów i szukasz naturalnych i sprawdzonych sposobów to zapraszam Cię do przeczytania moich wcześniejszych wpisów: 


***
Instagram modowo-urodowy: @tinyinstablog


A Ty jak przeciwdziałasz jesiennemu wypadaniu włosów? ;) Masz swoje sprawdzone sposoby?

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Mnie także dotyczy problem jesiennego wypadania włosów.. Strasznie mnie to denerwuje. A szamponów używam także z Alterry i nawet ostatnio miałam ten co go opisałaś ;) Lubię ich kosmetyki, są bardzo naturalne.

    Łykam jeszcze skrzyp plus od miesiąca, ale dalej mi wypadają włosy. Chyba jeszcze nie znalazłam złotej metody do daje natychmiastowe efekty. Ale wydaje mi się że szybciej jakieś tabletki pomogą albo zmiana diety niż kosmetyk ;)

    Miłego weekendu :D
    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja pierwszy raz mam coś z Alterry :) Pierwsze wrażenie jest dobre, ale jeszcze zobaczymy jak to będzie przy dłuższym stosowaniu.

      Właśnie kupiłam sobie skrzyp i zaczęłam łykać, ale skoro mama kupiła Vitapil, to przerzuciłam się na niego ;)

      Dziękuję i również życzę miłego weekendu :)

      Usuń
  2. Ale długie włosy <3 Moje już zaczęły wypadać, może Twoje rady mi pomogą ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień nie zauważam, że już tak mi włosy urosły, ale jak patrzę na zdjęcia z przed kilku miesięcy to różnica jest zauważalna :)

      Usuń
  3. Moje cały czas wypadają, ale może dlatego, że nie biorę żadnych suplementów diety :) Szampon z Alterry i maskę bananową bardzo lubię!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie mialam problemu z wypadnianiem włosów ale w tym roku jest masakra. Zaczęłam robić ziołowe płukanki i maseczki z jajka, mam nadzieję że to coś pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne włosy ;), ja ma jakieś witaminki i odżywki :P i nie suszę włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też borykam się z tym problemem. łykam tabletki SOLGAR (do kupienia w aptece) i używam szaponów na łupież suchy bo zawsze jesienią mam ten problem. Do tego raz na tydzień maski Hollywood Castor Oil nałożona rano i spłukana późnym wieczorem przed spaniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie przy cienkich włosach ten szampon Alterra wcale się nie sprawdził, dodatkowo je obciążał. Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wypróbowałabym wszystkie kosmetyki, ale mam zastrzeżenie co do pierwszego produktu :D Alterra bardzo źle mi się kojarzy, kiedyś kupiłam sobie maseczkę do włosów z tej właśnie firmy chyba o zapachu granatu czy jakoś tak. Skusiła mnie cena i chciałam ją po prostu wypróbować. Niestety po nałożeniu okazało się że ma dla mnie bardzo nieprzyjemny zapach... chodź to mało powiedziane, od tego zapachu robiło mi się niedobrze i nie mogłam używać tego kosmetyku :/ od tej pory boję się kupować te kosmetyki ze względu na zapach.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. masz bardzo ładne, długie włosy :) a co do produktów - na pewno wypróbuję odżywkę z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Także musze zakupić nowa suszarkę - twoja wygląda na ciekawą :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Także musze zakupić nowa suszarkę - twoja wygląda na ciekawą :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten ogromny problem z wypadaniem włosów w sumie to o każdej porze roku, jedynie jesienią się to nasilało. Jakiś czas temu mama jednak kupiła mi VITAPIL i tutaj przyznaję racje - działa zachwycająco! :)

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz śliczne włosy :) Zastosuję się do porad, liczę, że pomogą mi :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosuję zdrową, zbilansowaną dietę, piję codziennie świeżo wyciskane soki i duuużo wody i nie łykam żadnych supli. Zwyczajnie nie ma takiej potrzeby. Nie ma co ulegać marketingowej propagandzie.. że jak nie łykniesz tabletki, to nie przeżyją twoje: włosy/paznokcie/skóra/jelita/serce/mózg/wątroba/wpisz co tam Ci przyjdzie do głowy.
    Żeby była jasność.. ja nie hejtuję tych, którzy wspomagają się tabletkami, mówię tylko, że dla mnie to strata pieniędzy i uzależnianie organizmu od sztucznego wspomagania.

    Sama używam naturalnych szamponów do włosów. Teraz akurat mam Sylveco, do tego stosuję maskę Pilomax (chyba nie pomyliłam nazwy, ale nie mam do tego pamięci). Do tego płukanki z pokrzywy i olejowanie. Wystarcza. :)

    Uściski!

    pees: piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Również walczę z jesiennym wypadaniem włosów. Szampony, odżywki, dieta bogata w witaminy i minerały. Cóż pozostaje przeczekać ten czas. Z proponowanych przez Ciebie kosmetyków znam Vitapil, niestety wcierka przetłuszczała mi włosy. Mój mąż ją przejął i był bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też bardzo mi wypadają włosy :/ Staram się znaleźć coś dla siebie ale nie mam jeszcze swojego ideału. W najbliższym czasie spróbuję produktów Vitapli może pomogą :)
    http://food-cooking-and-diet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Szampon z Alterry jest cudowny, uwielbiam go i zawsze do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poleciłam Twój blog u mnie w poście ^^ dzisiaj rano edytowałam, zapomniałam że miałam to zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Maskę bananową używałam, dla mnie świetnie nawilża i ten zapach... :))
    VITAPIL bardzo mi pomógł, przy strasznym wypadaniu włosów. Oczywiście nie nastąpiło to od razu, chyba dopiero po dwóch miesiącach codziennego stosowania. :) Także polecam.

    Mogłabyś poklikać w linki w moim nowym poście ? Dzięki! ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne włosy :). Uwielbiam tą odżywkę z Garniera :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Odżywka Garniera i u mnie dobrze się sprawdziła - teraz zainwestowałam w maskę z tej samej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo, muszę spróbować tego szamponu...miałam kofeinowy z alverde i był fajny ale z tej firmy jeszcze nie próbowałam:) Skoro włosy sa uniesione u nasady to super, bo właśnie takiego efektu szukam:) Czekam na Twoją opinię o Vitapilu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Garnier i Alterra zdecydowanie najlepsze odżywki jakie dotychczas używałam z niższej półki cenowej, w dodatku tak pięknie pachną <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Szampony z Alterry bardzo lubię :) A odżywkę Ultra Doux muszę w końcu kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo Lubię odżywkę Ultra Doux z olejkiem awokado i masłem kerite :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.