127. Stylizacja z białymi spodniami. Jak to jest z robieniem zdjęć stylizacji w plenerze?

listopada 09, 2016

Już na wstępie mam do Was pytanie... Jak to jest z robieniem zdjęć stylizacji w plenerze? Czy nie masz z tym problemu i nie czujesz skrępowania, czy jednak dziwnie się czujesz, kiedy ktoś robi Ci zdjęcia, a zainteresowani tym ludzie na Ciebie patrzą? Pytanie dotyczy również osób, które te zdjęcia wykonują :)

*****
Pogoda zrobiła się bardziej zimowa, niż jesienna, dlatego moja stylizacja na chwilę obecną przestaje być aktualna. Folder wylądował w koszu, ale stwierdziłam, że skoro już mam te zdjęcia, to ostatni dzwonek, aby je dodać ( w sobotę była u mnie przepiękna pogoda i z powodzeniem można byłoby się tak ubrać na miasto).






Mam na sobie rzecz, której bym zapewne nigdy sama sobie nie kupiła, czyli białe spodnie, które dostałam od kuzynki. No, ale przymierzyłam, popatrzyłam i stwierdziłam, że całkiem nieźle na mnie wyglądają. Do tego ubrałam koszulkę, która wygląda niczym abstrakcyjny obraz. Torbę kupiłam w sklepie Cropp (mam słabość do torebek w kształcie aktówek), a buty w lokalnym sklepiku, za cenę 19.99 zł. Nie dość, że tanie, to wytrzymałe. Podczas zbliżającej się burzy w niecałą godzinę zbiegłam w nich ze Skrzycznego. Nie był to żaden wyczyn, gdyż mój towarzysz zrobił to w japonkach ;)




Wracając do początkowego pytania. Zdjęcia na bloga najczęściej robię w ustronnych miejscach albo w domu. Tym razem wybrałam się z chłopakiem do parku. Próbowałam podejść do zdjęć, jakby to była po prostu "pamiątka z wakacji", ale oczywiście skrępowanie wygrało. Gdy tylko szli jacyś ludzie, to kazałam mu chować aparat. Później przeszliśmy na ścieżkę, na której początkowo nikt nam nie przeszkadzał. Zazwyczaj unikam pojawiania się na zdjęciach, a z drugiej strony, chcę tworzyć różne stylizacje, a do tego muszę wykonywać zdjęcia (taki paradoks). Nigdy nie wiem jaką pozę przyjąć, by zdjęcia wyglądały ładnie, a nie sztucznie. Jeszcze wiele pracy przede mną.



Bluzka - H&M
Spodnie - No name
Jeansowa kurtka -Second Hand
Torebka - Cropp
Buty - lokalny sklepik

Instagram @tinyinstablog


Chciałabym się dowiedzieć jak robienie zdjęć stylizacji w plenerze wygląda u Ciebie i jakie masz do tego podejście? :) 

(Czujesz się być zawstydzona, czy wręcz przeciwnie?)

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Piękna stylizacja kochana :) Ja nie czuję skrępowania, ponieważ zdjęcia wykonuję u mojej mamy obok domu, gdzie tak naprawdę nikt nas nie widzi. Natomiast jak się przeprowadzę na swoje, co wkrótce nastąpi, będę chciała zmienić plener, a wtedy mogę czuć się skrępowana na widok gapiących się ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że prowadzę bloga już dłuugo to dalej się wstydzę wychodzić na dwór z aparatem. Chłopak ciągle się ze mnie śmieję, bo zawsze jak ktoś przechodzi to karze mu przerywać robienie zdjęć :D Ładna stylizacja!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie pasują ci te białe jeansy ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się strasznie wstydzę! Próbowałam się umówić ze znajomą, która wykonuje zdjęcia profesjonalnie, zawodowo. Ma swoją stronę na fb i całkiem nieźle jej to wychodzi... Ale kiedy skręciłam niespodziewanie kostkę poczułam ulgę, że nie muszę brać w tym udziału, bo ja naprawdę nie wiem, jak mam się zachować przed aparatem. I jeszcze te spojrzenia innych ludzi, a w szczególności tych starszych babć, które ewidentnie mówią o mnie... Chyb jeszcze po prostu się do tego nie przyzwyczaiłam, ale mam nadzieję, że z każdą kolejną przygodą przed aparatem będzie coraz lepiej ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze się ogromnie wstydzę :D Najczęściej zdjęcia robi mi chłopak, on podchodzi do tego na luzie, a ja.. Czaję się jak dzikus i zerkam czy oby nikt na mnie nie patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz:) Świetne spodnie, a torebkę chętnie bym przygarneła;)
    Co do Twojego pytania to często mnie to krępuje i wolę wybierać miejsca gdzie jest mały ruch bo zazwyczaj ludzie patrzą i się uśmiechają ale nie wiem czy się ze mnie śmieją czy to uśmiech ot tak...Najbardziej lubię robić zdjęcia w zupełnie obcych miejscach bo tam nawet widownia mi nie przeszkadza:D Nie wiem czemu tak mam:) I wtedy można mi zrobić zdjęcie bo się nie wierce ani nie kręce tylko stoje w jednym miejscu:D
    A Ty zawsze na zdjeciach wychodzisz właśnie naturalnie i swobodnie...bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja, idealna na co dzien :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw, ja rzadko noszę białe spodnie a może czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana... teraz wszyscy robią zdjęcia! Nie ma co się oglądać na innych. Co kogo obchodzi co sobie pomyślą.
    Zdjęcia piękne (jak zwykle)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka chudzinka z Ciebie ;) Taka zgrabna; )
    JA np bardzo lubię stawać przed obiektywem ;) Dlatego na wiosnę powracam do fotomodelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z odpowiedzią na pytanie niestety nie pomogę, ponieważ bardzo rzadko wykonuję tego typu sesje. Jeśli już to na wycieczka czy miejscach gdzie zdjęcia robią wszyscy i taki widok nikogo nie dziwi. Myślę jednak, że to kwestia przyzwyczajenia i z czasem każda blogerka modowa czuje się swobodniej przed obiektywem nawet w miejscu publicznym :) Stylizacja naprawdę super. Buty, torebka, spodnie. Wszystko skradło moje serce. Ach jak ja już tęsknie za takimi stylizacjami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna stylizacja :P ja zazwyczaj robię zdjęcia pod domem, ale jak ktoś przejeżdża to chowamy aparat XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja :*
    Ja również jeszcze wstydzę się robić zdjęcia przy innych ludziach, mam nadzieję, że to minie :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja zakochałam się w torebce c:

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja świetna ! Torebka jest cudowna <3 A wracając do Twojego wpisu: ludzie zawsze się patrzą i są ciekawscy. Ja sama też lubię chodzić w miejsca bardziej ustronne, gdzie nie ma tłumów. Czuję się wtedy bardzo komfortowo co widać na zdjęciach. Jednak nie rezygnuję również z tych miejsc bardzo popularnych we Wrocławiu tylko dlatego, że ludzie się na mnie patrzą :) Nie przejmuj się i rób swoje ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że pozowanie w plenerze to kwestia przyzwyczajenia. ;) Co prawda w większości przypadków wcielam się w rolę fotografa, ale z autopsji mogę potwierdzić, że choć kiedyś ciekawskie spojrzenia krępowały mnie i przeszkadzały w robieniu zdjęć, tak teraz prawie się nimi nie przejmuję. To samo z moimi modelkami, z którymi mam okazję współpracować nieco dłużej - z moich obserwacji im też już łatwiej pozować przy ludziach. Co to kogo obchodzi co robisz i jak wyglądasz, najważniejsze, byś się nie stresowała i miała świetną pamiątkę, tudzież materiał na bloga. :)
    Co do samej stylizacji, bardzo mi się spodobała. Białe spodnie to świetny dodatek, chociaż również sama z siebie nie zakupiłabym takiego koloru. Top prezentuje się ciekawie, ta jego 'wzorzystość' świetnie współgra z gładką bielą. No i torebka! Cudowność! Też mam słabość do tego modelu. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już przyzwyczaiłam się, że gdzie ja się pojawiam tam zaraz pełno ludzi :D Choć rzadko staję po drugiej stronie obiektywu tak jak czasem jest potrzeba, też nie mam kompletnie pojęcia jak się ustawiać ;) A już, że inni czasem wręcz nachalnie się gapią, jakby nigdy nie widzieli kogoś kto robi sesję, to już olewam ;) Pomijając, bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna torebka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna torebka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja robię zdjęcia to zapominam o Bożym świecie i nie obchodzą mnie ,,widzowie" jeżeli robię zdjęcia w plenerze. Czasami są wyjątki od tej reguły. :D Gdybym jednak miała pozować to bym się wstydziła robić to w miejscu pełnym ludzi. :D Super stylizacja. Przepadam za białymi spodniami. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz przepiękne włosy :) Super stylizacja !:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Może Cię zaskoczę, ale ja również czasem wybieram się na zdjęcia ze stylizacją (nieco bekowa kategoria OUTFITS na moim blogasku) XD Niby miejsca ustronne, ludzi kręci się mało, ale fakt, nie lubię jak ktoś obserwuje mnie w czasie "pozowania". Większe zażenowanie jest jednak zazwyczaj u mojego fotografa, który popędza, chce wszystko szybko załatwić i skończyć "pstrykanie Narcyza"... Także tego... Z KIM MI PRZYSZŁO PRACOWAĆ!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi... Nie zaskoczyłeś mnie :c Oczywiście już widziałam u Ciebie kategorię OUTFITS. To było dawno, ale nawet Cię tam pochwaliłam, że fajnie piszesz i takie tam. No, ale chyba o niej zapomniałeś, bo dawno nic się tam nie pojawiło. Faktycznie ciężko pracować, gdy fotograf popędza :(

      Usuń
    2. Ajaj, rzeczywiście teraz widzę, że ta gałąź mojej twórczości jest Ci dobrze znana... Przepraszam za dziury w pamięci... Postaram się wrócić ze świeżymi stylizacjami na wiosnę! :D

      Usuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.