125. Stylizacja: czerwony żakiet i szal w kratę z pomponami.

20:10


Jesienią lubię stawiać na żywe i mocne kolory. Jakoś wtedy czuję się weselej ;) Przez wakacje na Zaful zamówiłam szal w kratę z pomponami (post tutaj KLIK). Podoba mi się, ale niestety nie pasuje do mojej bordowej parki, którą noszę na co dzień jako ubranie wierzchnie. Ponownie przejrzałam szafę zastanawiając się do czego założyć ten szal. Znalazłam żakiet, który kupiłam w marcu. Uznałam, że może on pełnić rolę płaszczyka i w połączeniu z szalem będzie się dobrze prezentować. Raczej rzadko pokuszę się na takie zestawienie, ale napiszcie w komentarzu co o nim sądzicie ;) 





\
Żakiet - Second Hand
Szalik - Zaful [KLIK]
Spodnie - Stradivarius
Botki - Cropp



Życzę Wam miłego weekendu, a ja zabieram się za odwiedzenie Waszych blogów, gdyż mam małe zaległości ;) Zapraszam Was też na moje nowe konto na Instagramie:


You Might Also Like

36 komentarze

  1. Bardzo umiejętnie zasłaniasz twarz ;) Ja też uwielbiam mocne kolory, a tej jesieni jestem zakochana w czerwieni, więc ta stylizacja skradła moje serce! Świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygląda połączenie tego żakietu z szalem! :) Ale chyba nawet jakbyś chciała to nie miałabyś okazji żeby w nim pochodzić... pogody mamy teraz straszne! :( Ja w sobotę wskoczyłam już w zimowy płaszczyk, bo moja jesienna parka przegrała z pogodą :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jeszcze paraduję w jesiennej parce ;) Często pod coś luźniejszego zakładam bluzę albo gruby płaszcz.

      Usuń
  3. Śliczny szal! Żakiet jednak nie dla mnie ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana świetnie wyglądasz, klik - 11,99$:)

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym się tak ubrała :-) kliknięte (11,99) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milutko :) Teraz się zastanawiam czy do takiego żakietu pasowałby gruby sweter :d

      Usuń
  6. podoba mi się ta stylizacja :) niby klasyczna ale coś w niej urzeka :) inne posty też ciekawe, zwłaszcza przejrzystość w uchwycaniu zdjęć kosmetyków :)
    obserwuję z chęcią :)
    jeśli masz ochotę zajrzyj do mnie encantadooo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Oczywiście odwiedzę.

      Usuń
  7. O! Kolory spodni, żakietu i (przede wszystkim) szala świetnie się komponują! Dobrze, że top jest biały i bez nadruku, bo zakłóciłoby to odbiór całości stylizacji.

    #FachowaOpinia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taką fachową opinię ;) Po ostatnim Twoim wpisie, pomyślałam, że niezły byłby z Ciebie komentator sportowy, a po tym komentarzu to, że juror w Project Runway xd

      Usuń
  8. ŚWIETNA STYLIZACJA I TE WŁOSY ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie wiem czy bardziej cieszy pochwalenie stylizacji, czy włosów :D

      Usuń
  9. Czerwona marynarka jest po prostu cudowna :) Bardzo ładne zdjęcia :)

    xx
    KvR

    OdpowiedzUsuń
  10. Szal bardzo podoba mi się idealnie pasuje do calości ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look :) Żakiet jest bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny czerwony płaszczyk:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie szalu i żakietu wygląda świetnie :) Sama uwielbiam wielkie szale, którymi mogę się opatulać :) Pod tym względem nawet lubię tą jesień ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Żakiet jest naprawdę piękny! Do tego połączenie go z szalem dało bardzo fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się szal połączony z płaszczykiem ;) Wszystko pasuje idealnie!
    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna stylizacja i bardzo podobają mi się twoje włosy. Nie jestem zwolenniczką płaszczy, ale twój naprawdę przykuł moje oko.

    www.mvrcelia.blogspot.com Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki bardziej żakiet, ale uznałam, że będzie sprawował u mnie rolę płaszcza ;) Nie chodzę w takich rzeczach, ale coś mnie podkusiło do jego zakupu!

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Za kadry odpowiedzialny jest mój mężczyzna. Wiadomo, że jeszcze ja je czasami nieprofesjonalnie przycinam, gdy pozbywam się z nich twarzy ;p

      Usuń
  18. Fajny szal :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Szal ideał <3
    Ogólnie perfekcyjnie dobrany zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecudna stylizacja, masz piękne włosy!

    Pozdrawiam!
    Enjoy Lifeee

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna stylizacja! muszę mieć ten szalik <3 kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Również poluję na szalik w takich kolorach , super stylizacja !

    http://noeliademkowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam takie połączenia :)
    jesteś śliczną dziewczyną <3

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny płaszcz dorwałaś w SH. Kolory cudowne,a pompony urocze:) klik $11.99

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)