STRONY

poniedziałek, 31 października 2016

124. Matowa pomadka do ust: Lovely K-lips Lovely lips.


Podczas promocji w Rossmannie nie kupiłam żadnego kosmetyku do makijażu ust, gdyż czekałam aż pojawi się pomadka K-lips Lovely. Swoją premierę miała początkiem października i wśród internautów wzbudziła wiele kontrowersji. Niektórzy zarzucają, że jest to podróba słynnych pomadek Kylie Jenner.



Zdecydowałam się na opakowanie o nazwie Lovely lips. Zestaw zawiera płynną pomadkę do ust oraz konturówkę o zbliżonym odcieniu. Myślałam, że będzie to kolor zbliżony do fioletu wymieszanego z szarością (tak sugerowało opakowanie), ale tester pokazał mi dość ciepły kolor trudny do określenia. Dla mnie jest to przygaszone bordo wymieszane z różem.

Najchętniej wybieram różowe pomadki, ale już ich trochę mam i chciałam wypróbować czegoś odmiennego kolorystycznie. Nie byłam pewna czy ten kolor będzie mi pasować, ale spodobał mi się :)


Konturówka jest miękka i można nią łatwo i dokładnie obrysować usta. Jej odcień jest odrobinę intensywniejszy, niż płynnej pomadki, jednak po zastygnięciu kosmetyki ładnie się ze sobą zgrywają.

swatch, kolor lovely lips

swatch matowej pomadki w płynie

Pomadka łatwo się nakłada, nie klei się i na ustach pozostawia jednolity kolor, który po kilku sekundach tworzy piękny matowy efekt. Niestety na zdjęciach ciężko uchwycić rzeczywisty kolor kosmetyku. Znaczenie ma też oświetlenie. Czasami kolor przypomina mi bardziej odcienie brązu, przy innym świetle bordo.

matowa pomadka w płynie z konturówką lovely


Mam tendencję do szybkiego "zjadania" pomadek z ust. Ta utrzymuje się na nich wyjątkowo długo. Ostatnio w stanie nienaruszonym miałam ją na ustach przez ponad 4 godziny. Nie zauważyłam by wysuszała usta, jedynie bardziej uwydatniła strukturę moich warg. 

Zestaw ten jest naprawdę ciekawy i godny polecenia. Cena też jest zadowalająca, gdyż za oba kosmetyki zapłacimy jedynie 19,99 zł. A co najważniejsze... W końcu nie będzie problemu z zakupem odpowiedniej konturówki do pomadki! ;) 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Zapraszam na Instagram z krótkimi recenzjami oraz stylizacjami: @adazet 


Lubisz matowe pomadki? Co sądzisz o nowości firmy Lovely? ;) 

32 komentarze:

  1. Oj kolory zdecydowanie nie moje:( Ale bardzo fajny pomysł z pomadką i konturówką dostępnymi razem:)
    Bardzo rzadko używam błyszczyków wolę właśnie matowe pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda na ustach, mam ochotę na jakiś różowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda, ale u mnie żadne produkty z Lovely się nie sprawdzają, więc raczej nie przetestuję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie prawie jak te od Kylie Jenner :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek mi się bardzo podoba :) Właśnie poluje na te pomadeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to wygląda na Twoich ustach ;)
    no i jak 4 h się trzyma to super

    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o niej już dużo dobrego, więc chyba jutro polecę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie kolory, bardzo ładnie wygląda na ustach :) Ostatnio zakupiłam sobie taką matować pomadkę i byłam zadowolona :) pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba warto było na nie czekać, są świetne :) Kolor wybrałaś boski :) Muszę się za tym zestawem zakręcić :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam trzy i uwielbiam :) Rzeczywiscie kolorek wyglada troszke inaczej ;o jak testowałam na dłoni nie miał w sobie nic z czerwieni, był nieco ciemniejszym niz na opakowaniu, ale nadal bardzo podobnym rozem ;o

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor, uważam, że Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojeju ten odcień jest magiczny ta czerwień coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wygląda na ustach, świetny odcien :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny kolor! Sama polecę zaraz i go kupię :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam już o nich wiele, wiele osób je ma i ja też wybieram się na zakupy do rosemmana właśnie w tym celu :D uwielbiam matowe pomadki, obecnie moim ulubionym jest taki ciemno-malinowy trochę fioletowy kolor :) ta pomadka pewnie też dobrze sprawdziłaby się na moich ustach :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor nie mój, ale jestem niesamowicie ciekawa tego kosmetyku ;) Chyba jutro wpadnę do Rossmanna :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo interesujące. Po zdjęciu też spodziewałam się bardziej chłodnego odcienia, ale ten też jest ładny. Podkreśla twój kolor skóry :-)

    Pozdrawiam,
    A.T.
    Imperium Kobiecości
    imperiumkobiecosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja o tej pomadce dużo słyszałam. Posiadam z lovley jedną matową pomadkę lecz nie z tej serii i nie sprawdza się u mnie. Nie zasycha do końca i bardzo się klei. A jej trwałość zostawia dużo do życzenia.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  19. Co chwilę w moje 4 oczy rzucają się zdjęcia tych pomadek. Ale jakoś nie natrafiłam na opinie o nich (wiem, ostatnio mało czasu spędziłam w blogosferze). Twój kolor jest piękny i pięknie Ci w nim. Tak samo, jak i Ty, zjadam pomadki i dobrze wiedzieć, że ten model tak łatwo się nie poddaje. Lubię matowe pomadki, więc myślę, że to kwestia czasu, kiedy K Lips będzie i moje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój kolor, muszę sobie taką sprawić;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna pomadka <3 uwielbiam maty

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny kolor wybrałaś, chociaż faktycznie w zależności od światła troszeczkę się on różni na poszczególnych zdjęciach, ale i tak trafia w mój gust :) Super pomysł z pomadką i konturówką w jednym zestawie. Ja często mam problem z doborem odpowiedniej konturówki, a tutaj problem rozwiązany. Jakoś również niczego sobie, a trwałość do 4h powoduje, że na pewno się na nią skuszę, ponieważ podobnie jak Ty szybko "zjadam" pomadki z ust;)

    OdpowiedzUsuń
  23. hm, zastanawiałam się niedawno nad zakupem tej szminki. muszę koniecznie zajrzeć do Rossmanna ; D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolorek, mnie bardzo ciekawią te pomadki i chyba sama sobie kupię jakąś z tej serii, bo jak na razie słyszałam o nich same pozytywne opinie ;)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku bardzo fajny post :D Muszę iść sprawdzić tą pomadkę bo mi się spodobała :) Chyba się skuszę, dzięki za tą recenzje ^^
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny kolor wybrałas :-) słyszałam o nich ale jeszcze nie próbowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam z tą pomadkę w kolorze Milky Brown, jest cudowna ;) Mam w planie kupić pozostałe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  28. również mam tą pomadke tylko inny odcień, bardzo sobie chwale :D
    masz bardzo fajny blog, chętnie go zaobserwuje :D

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)