122. Autumn wishlist - Rosewholesale.

11:57


Dla mnie jesień to jedna z najbardziej "modowych" pór roku. W cieplejsze dni można ubierać się luźniej (spódniczki, zakolanówki, cienkie bomberki), a w te chłodniejsze z szafy wyłaniają się grube swetry i płaszcze. W tym okresie zachwyca mnie też kolorystyka ubrań. Szczególnie lubię nosić rzeczy w kolorze beżowym, burgundowym oraz szarym. Dlatego stworzyłam dla Was kolorystyczną Wishlistę produktów ze sklepu Rosewholesale [KLIK]. Coś z niej już wkrótce zobaczycie na moim blogu ;) 


Po raz pierwszy miałam do czynienia ze sklepem Rosewholesale. Wiele produktów spotkałam już na stronach innych zagranicznych sklepów, ale niektóre produkty tutaj są po prostu tańsze. Np. torebka, która mi się spodobała w innym sklepie kosztowała 20$, a tutaj niecałe 10$. Podobnie było z bomberką, tańszą o 5$. Oprócz ubrań sklep ma w swojej ofercie akcesoria urodowe oraz rzeczy do domu. Zachęcam do zapoznania się z ich ofertą ;)

Dajcie znać w komentarzach, czy coś z mojej Wishlisty wpadło w oko również Wam! 



PŁASZCZ [TUTAJ] // SPÓDNICZKA Z WIĄZANIEM [TUTAJ] // TOREBKA [TUTAJ] // PLECAK W STYLU BOHO [TUTAJ] // SPÓDNICZKA Z WYSOKIM STANEM [TUTAJ]


PŁASZCZ [KLIK] // KURTKA [KLIK] // MITENKI Z SERDUSZKIEM [KLIK] // TOREBKA [KLIK] // SWETER [KLIK]

KARDIGAN [KLIK] // PONCHO [KLIK] // KAPELUSZ [KLIK] // BORDOWE BOTKI [KLIK]

Jeśli szukasz czegoś na Halloween, to możesz zapoznać się z ofertą tego sklepu [KLIK].

Zapraszam na mój nowy modowy Instagram: @tinyinstablog


Jakie kolory ubrań najczęściej goszczą w Twoich jesiennych stylizacjach? ;) 


You Might Also Like

26 komentarze

  1. Ten bordo kapelutek jak najbardziej mi wpadl w oko a nawet w dwa :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy, szczególnie spodobał mi się ten plecaczek z frędzelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham szarości i granaty. A z Twojej listy najbardziej podoba mi się szary płaszczek. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O granatach też myślałam, ale już nie chciałam przeciągać tego wpisu ;) A z płaszczykiem to trafiłaś ;)

      Usuń
  4. Szare rękawiczki i cały ostatni zestaw <3 Wow *__*

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio znów mam fazę na bordo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie gości najczęściej czerń, chociaż próbuję się przełamać też co do innych kolorów, żeby nie czuły się dyskryminowane. :P Chociaż jesień kojarzy mi się z cudownym, bordowym kolorkiem ♥

    Pozdrawiam, http://peensieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bordo, mój ukochany kolorek. Od dłuższego czasu ulubiony poza czernią ;) Choć rzadko chodzę ubrana cała na czarno. Aktualnie jako ubranie wierzchnie mam bordową parkę, a kurtka przeciwdeszczowa jest turkusowa.

      Usuń
  7. Hmm, jak Ty wynajdujesz takie sklepy?:) nigdy o nim nie słyszałam:) Podoba mi się bardzo ta szara torebka:) U mnie najczęściej gości czerń jak o każdej porze roku ha ha ha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat sklep znalazł mnie :p Mogłam coś wybrać w ramach współpracy ;) No, ale też trafiałam na takie sklepy przez inne blogi i często widzę, że niektóre rzeczy w nich powtarzają się (często z dość sporą różnicą cenową). Już dawno spodobała mi się ta torebka. Znalazła się w moim zamówieniu :)

      Usuń
  8. So many beautiful pieces, I love them all, they're so good combinations. You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi mnie bardzo ta spódnica z wiązaniem, wygląda genialnie, ale boję się o jakość materiału. Poklikane oczywiście :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w linki w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam styl Boho ;)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana wszystko ci poklikałam, podaję kilka cen : 26,75$, 12,82$, 12,26$, 12,08$, 14,12$, 14,37$ :) Powodzenia słońce :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Poncho cudowne ;) Uwielbiam takie jesienne stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bordowe propozycje są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już o tym sklepie słyszałam, ale nigdy nic z niego nie zamawiałam. Jesień to na prawdę genialna pora roku jeśli chodzi o modę. Można bawić się kolorami. Kliknęłam w linki! $26.75 | $12.82 | $12.26 | $12.08 | $14.12 Mogę prosić o poklikanie w linki u mnie?
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chodzi ogólnie o ciuchy to podobają mi się ich kolory :) Uwielbiam jesienną modę pod względem kolorystyki :) Bordowy kardigan i poncho chyba mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawa oferta tego sklepu. Jeszcze zupełnie mi nieznany, a wiele z Twoich propozycji od razu przypadło mi do gustu. U mnie jesienią królują przede wszystkim szarości, beże i czernie. Od czasu do czasu przełamane kolorem bordo czy czerwienią w pojedynczych, mocniejszych akcentach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne ponczo, plecak i torebka pomarańczowa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Great selection dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super blog. Zapraszamy do nas ---> http://szleknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)