STRONY

niedziela, 23 października 2016

121. MIX: Inspiracje na jesienne zdjęcia.


Z jesienią bywa różnie... Są dni, w których codziennie pada, a nam nie chce się nic robić, ani wychodzić z łóżka. Na szczęście natura daje nam też te wesołe i kolorowe dni. Wtedy najlepiej chwycić za aparat i kreatywnie wykorzystać ten piękny czas.

Gorzej, gdy brakuje nam pomysłów na zrobienie zdjęć... Jednak na różnych stronach internetowych jest tyle inspiracji, że zawsze można coś podpatrzeć i spróbować zrobić samemu! ;)

Aktualnie przeszukuję Pinterest, gdyż biorę udział w kolejnym fotowyzwaniu, które ruszyło na blogu jestrudo.pl. Kilka zebranych inspiracji podrzucam również Wam!



LIŚCIE
Można je trzymać w ręce, osłaniać twarz, można na nich leżeć... Albo wyrzucać radośnie w górę i cieszyć się, że grawitacja z powrotem przywróci nam je na ziemię.









Liście same w sobie też są ciekawe...





INNE SKARBY JESIENI

Nie tylko liście kojarzą nam się z jesienią, ale również kasztany, żołędzie, dynie, orzechy, jabłka.




ZMIANA PERSPEKTYWY
Eksperymentuj. Popatrz czasami w górę, kucnij, pochyl się nad czymś.





COŚ MINIMALISTYCZNEGO



W DOMU
Jeśli nie możesz wyjść w plener, to zawsze można porobić trochę zdjęć w domu. Odpowiednie jesienne rekwizyty, kubek kawy czy herbaty, Twoja ręka, ulubione skarpetki i sweter. Możliwości jest mnóstwo.






Zródło zdjęć: pinterest.com 


*****
Zapraszam Cię na mój Instagram @dream_and_doit

 albo nowo powstały @tinyinstablog ;)


A Ciebie co najbardziej inspiruje jesienią? ;) 

32 komentarze:

  1. Jesień jest piękna ! świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zbiór jesiennych fotografii. :) Nie ukrywam, że przydał mi się - mocniej utwierdził mnie w przekonaniu, aby wybrać się w końcu na spacer i we własnym obiektywie uchwycić piękno jesieni.
    Mnie najbardziej w tej porze roku inspirują cudowne wielobarwne liście! Uwielbiam podziwiać drzewa pokryte tyloma ciepłymi barwami. Nawet zaczęłam zbierać kolorowe listki, choć kiedyś uważałam to za bezsensowne. ;)
    Powodzenia w fotowyzwaniu! c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje, jesień ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie inspiracje, idealnie oddają uroki jesieni :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień inspiruje zdecydowanie kolorami, ale nie tylko! Inspirować może deszcz i krople spływające po szybach. Inspirować może mgła ze swoją aurą tajemniczości. Wreszcie inspirować mogą światła odbijające się w kałużach. Duuużo tego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deszcz i te inne zostawiłam na kolejny raz ;) Tu skupiłam się na zdjęciach w parku oraz w domu, gdyż najbardziej są mi teraz potrzebne.

      Masz rację, że deszcz może inspirować. Czasami włączam sobie odgłosy deszczu i tak słucham podczas nauki czy robienia czegoś tam ;)

      Usuń
  6. Piękne inspiracje. Masz rację, czasem warto zmienić perspektywę i popatrzeć do góry. Może się nieźle zaskoczyć :)


    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mi się podobają takie oszronione liście. <3 Ale to już podpada nieco pod zimę. ; D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne zdjęcia!
    Generalnie nie przepadam za jesienią, ale kiedy wygląda ona tak jak u Ciebie na zdjęciach to wtedy się do niej przekonuję.
    Obserwuję Twojego bloga i zapraszam do siebie:)
    https://secretsofcosmetology.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są moje zdjęcia, tylko inspiracje z Pinterest. Moje jesienne ujęcia to jedynie to co na malutkim podglądzie Instagrama ;) Jednak wkrótce postaram się dodać swoją wizję jesieni na fotografiach :)

      Usuń
  9. Cudowne inspiracje ;)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/nadaj-wosom-witalnosc-i-sie-jantar.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia. Sama często buszuję właśnie na pintereście w poszukiwaniu inspiracji :) Jesienią mogą powstać cudne fotki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień jest piękna za te kolory i piękne widoki :)
    Obserwuję!

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam jesień, a jesienne zdjęcia to chyba te, które lubię robić najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia! Kocham jesień za te godziny nad książkami :D (nie szkolnymi oczywiście)
    U nas rozdanie na blogu, może wpadniesz?
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie jestem miłośniczką jesieni, chociaż ma swój urok ;) W takie chłodne dni ciepłe kakao pod kołderka + jakiś dobry film = Idealny wieczór <3 No i impreza Halloween :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za jesienią, jednak ma ona swoje uroki.. Te kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały czas... ;) Moja ukochana jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pomysły. Mnie nic tak nie inspiruje jak piękne krajobrazy :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej ! Właśnie zostałaś nominowana do Liebster Award. Zapraszam na mojego bloga po więcej szczegółów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne jest to zdjęcie oszronionych liści<3 Jestem bardzo wrażliwa na zimno więc preferuje lato ale jesieni trzeba przyznać, że jest mistrzynią klimatu!:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam jesień ale ostatnio nie umiem jej w ogóle wykorzystać, nie mam zbytnio czasu, aby korzystać z jej uroków.
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały blog, wspaniałe zdjęcia<3
    Czekam na więcej!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudne zdjecia. Teraz czekam tylko az przestanie padac i lece robic zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie świetne inspiracje. Cudowny wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A już myślałem, że w takim niesygnalizowanym poście ujawniłaś twarz, a to tylko kompilacja z pinterestu! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Dużo fajnych pomysłów na jesienne zdjęcia.
    Świetny post. Pozdrawiam.

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeju jak pięknie. Perspektywa zdjęcia od dołu (żabia) - często też robię takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)