120. Sweterkowy wzorek na paznokciach. Jak go zrobić?

października 19, 2016

jak wykonać sweterkowy wzorek na paznokciu, wzór sweterka, hybrydy

Na początku października napisałam Wam, że kupiłam sobie zestaw do robienia manicure hybrydowego. Czym kierować się przy wyborze i co znalazło się w moim zestawie możecie przeczytać TUAJ [KLIK]. Od powstania tego wpisu moja kolekcja wzbogaciła się o 3 nowe kolorki, pyłek do robienia efektu syrenki oraz przyrządy pomocne przy wykonywaniu wzorków.

Aktualnie moim ulubionym kolorem jest Semilac 005 Berry Nude. Przepiękny burgundowy, choć trochę przygaszony kolorek. Na jednym z paznokci spróbowałam wykonać sweterkowy wzorek. Pamiętam jak jeszcze rok temu wzdychałam do takich pazurkowych inspiracji i nie miałam pojęcia "jak to jest zrobione".



jesienny kolor lakieru do paznokci

Okazało się, że powstawanie takiego "sweterkowego" wzorku wcale do skomplikowanych nie należy. Jednak trzeba mieć trochę więcej precyzji w dłoni oraz cierpliwości ;) Muszę jeszcze trochę nad tym popracować.

W standardowy sposób wykonałam manicure hybrydowy. Na tym etapie mogłam zakończyć, ale zamiast tego cieniutkim pędzelkiem (zamoczonym w wybranym lakierze) zaczęłam malować zarys wzoru. Następnie utwardziłam go w lampie i czynność powtórzyłam, za każdym razem poprawiając kontur wyznaczonego kształtu.

W sumie nałożyłam 4 warstwy lakieru i chciałam zakończyć go topem... Niestety wtedy wzorek zaczął się zatapiać, a ja chcąc go uratować starłam całą warstwę topu, tym samym uszkadzając wzorek :(

sweterkowy wzorek na hybrydzie

Na palcu wskazującym dorysowałam serduszko lakierem Biscuit. Tak obecnie prezentuje się mój manicure:

jak wykonać wzór swetra na paznokciach, semilac 005 berry nude

semilac 005 berry nude, lakier burgundowy

Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko ćwiczyć robienie wzorków. Może następnym razem wykonam go bardziej precyzyjnie.

*****
Założyłam drugie konto na Instagramie. Próbuję stworzyć bardziej uporządkowaną i schematyczną galerię. Jeśli mój profil może Cię w jakiś sposób zainspirować, to zapraszam serdecznie do obserwacji! ;)

@tinyinstablog



Podoba Ci się sweterkowy wzorek na paznokciach? Może masz dla mnie wskazówki jak go prawidłowo wykonać? ;) 


You Might Also Like

33 komentarze

  1. Ślicznie wyglada taki wzorek ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie sweterkowe wzorki, szczególnie jesienią :) Musze sobie wykonać coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne wzorki !

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/to-co-kobiety-lubia-najbardziej-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że wsiąkasz w hybrydy. ;) Życzę powodzenia w tworzeniu/próbowaniu coraz to nowych wzorów i oby nic się nie działo z płytką!
    Instagrama oczywiście obserwuję bo uwielbiam twoje zdjęcia!

    Uściski!! Draqilka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszły , jednak wole sweterek na białym albo na jasnych kolorach.Po Prostu sa lepiej widoczne; ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze zastanawiałam się jak zrobić taki wzorek w 3d :) widziałam go wiele razy na paznokciach, ale sama specjalistką nie jestem więc się tylko zastanawiałam. Teraz wszystkie moje wątpliwości zostały rozwiane a na pytania przyszły odpowiedzi :D ten sweterkowy motyw wygląda fantastycznie, chciałabym mieć takie pazurki :) dla mnie pomysł rewelacja, zwłaszcza teraz jesienią i zimą :) zaobserwowałam twoje nowe konto na ig :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny wzorek ! I fajny blog :-) Obserwuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się taki wzorek, szaleję za nim od zeszłej jesieni :) Gdybym tylko miała hybrydy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię akie wzorki sweterkowi ale w jaśniejszych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super Ci wyszło. Mi tam żadne wzorki nie wychodzą. Sierota ze mnie :P
    Pozdrawiam, W.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba! Miłego weekendu!

    Promuję blogi!
    Ps. spośród osób, które skomentują mój post post wylosuję 10 i wypromuję w nowym poście :)
    http://www.sandrakopko.com/2016/08/warsaw-lala_17.html

    OdpowiedzUsuń
  12. O ile nie jestem fanką zdobienia paznokci, tak sweterkowy wzorek to coś uroczego! Baro mi się podoba ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie ci to wyszło jak na pierwszy raz i nawet fajny kolor lakieru. Z kolejnymi na pewno będzie jeszcze lepiej :)
    Dziękuję za komentarz na moim blogu i pozdrawiam oraz życzę dużo cierpliwości z następnymi paznokciowymi wyzwaniami :)

    www.nielegalna-strefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie robiłam sobie takich paznokci, ale wiele razy je widziałam i wyglądają naprawdę super! U Ciebie świetnie się prezentuje :) charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne paznokcie ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I tak fajnie Ci to wyszło, dojdziesz jeszcze do wprawy na spokojnie ;] :*

    OdpowiedzUsuń
  17. wooow! pięknie Ci wyszło - idealne paznokcie na jesień:) też spróbuję:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Burgundy to mój ulubiony kolor, kocham ubrania w tym kolorze, mój koń ma sprzęt w tym kolorze no i paznokcie w tym kolorze to byłaby wisienka na torcie! Także zastanawiam się nad zakupem lampy hybrydowej. Na pewno będę korzystać z twojego bloga jako poradnika ;)bardzo mi się podobają twoje paznokcie no i ten sweterek <3
    dodaję do obserwujących
    http://xgetflowx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wzorek wygląda bardzo ładnie i realistycznie jednak ja nie jestem zbytnią fanką malowania paznokci :(
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczny ten wzorek :)) Sama całkiem niedawno kupiłam sobie zestaw do robienia hybryd i zaczynam swoją przygodę :) Gdy tylko nabiorę wprawy na pewno wypróbuję ten wzoek bo jest śliczny :)

    Pozdrawiam!

    alpaczkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Za kilka dni bede zmieniać manicure, koniecznie musze taki sweterek zrobić !

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda świetnie :) Choć u siebie zwykle stawiam jedynie na sam kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny ten wzorek :-) tez chce się nauczyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak na pierwszy raz to naprawdę nieźle ci ten wzór wyszedł, a kolorek semilaca - idealny:)

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.