119. Druga część zamówienia z Sammydress.

października 15, 2016



Niedawno pokazałam Wam zamówienie z Sammydress, które składało się z samych czarnych rzeczy. Teraz przyszła pora na drugą paczkę. Tym razem wybrałam ubrania nadające się do noszenia jesienią. Oprócz tego zamówiłam coś z przyborów kosmetycznych oraz poszewkę, aby urozmaiciła wystrój mojego pokoju.


LISTA ZAKUPÓW:


SWETER Z KORONKĄ [KLIK]
CZARNE BOTKI [KLIK]
SPINKA Z KOTEM [KLIK]
SWETEREK Z KORONKĄ


Dla mnie jesień = swetry! Im grubsze i większe tym lepiej. Jednak gdy przeglądałam ofertę Sammydress, to zdecydowałam się na biały, "futrzaty" sweterek zakończony koronką. Jest trochę obcisły, mięciutki i cieplutki.






BOTKI NA SŁUPKU


Do botków mam jakąś słabość, choć później i tak leżą w szafie, bo unikam chodzenia na wysokich obcasach. Taki kobiecy paradoks... Buty zamówiłam z ciekawości, aby zobaczyć jakie będą jakościowo. W sumie nie mam im nic do zarzucenia. Raczej noszę rozmiar 38, ale wybrałam 39 i są idealne. 




SPINKA Z KOTEM

Lubię prostą, uroczą i niebanalną biżuterię oraz dodatki do włosów. Wsuwka jest przeurocza i nie odbiega wyglądem od zdjęcia ze strony internetowej. Przy zakładaniu należy pamiętać, aby nie brać zbyt dużej ilości włosów, bo inaczej ich nie przytrzyma.




ZAKOLANÓWKI

Uwielbiam nosić zakolanówki. Szczególnie w połączeniu z dużymi swetrami. Te były tak słodkie, że nie mogłam im się oprzeć. Pierwsze myślałam, że wybiorę czarne z kotem, ale misiaczki wygrały. Nie tylko są urocze, ale też dobrze utrzymują się na nodze i z niej nie zjeżdżają.




NASZYJNIK Z POROŻEM JELENIA

Nie wiem czy to poroże jelenia, czy zwykłe gałązki, ale wiem, że naszyjnik ogromnie mi się podoba. Do wykonania nie mam żadnych zastrzeżeń, choć boję się o jego trwałość, gdyż łańcuszek jest cieniutki i delikatny. 



POSZEWKA Z DMUCHAWCAMI 

Rzecz, którą zamówiłam do pokoju. Na stronie wygląda jakby była biała, a w rzeczywistości jest lekko beżowa. Nie zmienia to jednak faktu, że każdemu kto do mnie przyszedł bardzo się spodobała ;) Poszewka jest wykonana ze sztywnego materiału i zapina się ją na zamek.





ZESTAW PĘDZLI, BRUSHEGG I GĄBKA DO MAKIJAŻU

Jeszcze do niedawna mój makijaż był wykonywany jedynie palcami. Teraz próbuję swoich sił z różnymi akcesoriami takimi jak pędzle oraz gąbeczki. Zestaw zaprezentowany na tych zdjęciach posiada wszystko, co chciałam. Jeszcze nie używałam żadnej z tych rzeczy, dlatego opinię wystawię dopiero za jakiś czas.



WZORNIK DO PAZNOKCI

Rozpoczęłam swoją przygodę z hybrydami i uznałam, że przyda mi się coś na czym będę mogła wypróbować kolory lakierów. Wzornik jest dobrze wykonany i nic z niego nie odpada ;)


*****
Nowy Instagram: @tinyinstablog






You Might Also Like

40 komentarze

  1. Świetne rzeczy, mega mi się podoba ta spinka z kotem i naszyjnik ;) Poklikane :D
    #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Spinka z kotem jest absolutnie fenomenalna! Niestety na moich pokręconych włosach nie będzie się prezentować tak efektownie. A najpewniej podczas wyciągania jej straciłabym połowę swoich włosów. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy, bardzo podoba mi się ten sweterek

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej przypadła mi do gustu biżuteria - prosto, uroczo i efektownie. I te zakolanówki, są przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana poklikałam wszystko, najbardziej spodobał mi się ten sweterek. Przepiękny jest :* 11,42$, 22,48$, 1,54$, 4,54$, 5,43$, 3,15$, 7,49$, 2,00$ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przy okazji... kochana mogłabyś zdradzić jakim obiektywem zostały zrobione zdjęcia w plenerze ? :)

      Usuń
  6. Piekna stylowka:) wszystko idealnie od siebie pasuje, a jesienny klimat robi swoje:) botki i zakolanowki skradly moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spinka jest super! Ale zdecydowanie to jest ozdoba do włosów prostych. Naszyjnik też jest super. Co do sweterka to nie do końca mój gust.. może jakby był bez koronki.. ja generalnie koronek nie lubię. ;)
    Zdjęcia jak zwykle super!! Ehh.. bajeczną masz figurę!!

    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koronkę to podwijam i raczej ją odetnę, gdyż też jednak mi nie spasowała ;) Dziękuję :) Miło w końcu usłyszeć coś innego niż "jesteś chuda jak patyk!".

      Akurat byłam wczoraj na sesji w plenerze (jako fotograf) no i tak przy okazji zrobiono mi zdjęcia do wpisu :)

      Usuń
  8. Świetne rzeczy :) Mam ten sweterek i ta koronka też tak średnio mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko świetne, ale spinka z kotkiem bije wszystkie rekordy:)
    Sweterek chętnie bym przygarneła bo prezentuje się pięknie<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się wszystkie Twoje zakupy :) Najbardziej jednak do gustu przypadł mi sweterek. Jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne są te pedzle i ubrania :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/makijaz-naturalny-roz-do-policzkow-duo.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterkiem skradłaś moje serce;) zostaje obserwatorką;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Urzekł mnie ten naszyjnik z poroży i sweterek! śliczności *,*

    OdpowiedzUsuń
  14. spinka do włosów urzekła mnie do reszty!
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne wybory,wszystko bym przygarnęła, naprawdę super rzeczy ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek z koronką, spinka i wisiorek są obłędne. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spinka i naszyjnik - boskie!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Sweterek śliczny, uwielbiam takie puchate sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spinka, naszyjnik i zakolanówki mnie absolutnie urzekły :) Choć te zakolanówki na moich nogach na pewno nie wyglądałyby tak dobrze ;P A zdjęcia do wszystkiego - przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia i genialna spinka do włosów, mega mnie urzekła :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem od czego zacząć... Może od włosów - masz PIĘKNE włosy *__*
    Sweterek w moim guście, też uważam że jesień to sezon na "wiecznie mi zimno" = "potrzebuję kupić dużo ciepłych swetrów, żeby w szafie się nie zmieściły", haha :D
    Bardzo podobają mi się także zakolanówki, super wyglądają z tym swetrem, który masz na zdjęciu.
    Ogólnie każda rzecz, którą pokazałaś w poście mi się podoba :)

    Pozdrawiam ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wszystko Ci się spodobało :) Nie z każdej rzeczy będę ciągle korzystać, ale zamówienie jak najbardziej na plus ;)

      Robiłam porządki w szafie i jedna przegroda składa się z samych swetrów :D Jeszcze mama ma mi iść na łowy do SH, to może moja kolekcja się wzbogaci.

      Usuń
  22. Sweter, zakolanówki i poszewka są super <3 :)
    Poklikane oczywiście.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w linki w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podoba mi się ten naszyjnik i oczywiście zakolanówki. Muszę zaopatrzyć się w kolejną parę, bo je uwielbiam. Wyglądają bardzo uroczo i są taak wygodne ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. I like absolutely all your purchases! * _ * A stylish sweater! And the shoes look very good! And tights and necklace just lovely;)

    Do you want to follow each other on gfc? Let me know on my blog and I'll follow you back. ♥

    ↣ My blog "Demilla". Welcome! ↢

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweterek rewelacja, zakolanówki również :) ...co do naszyjnika to mam wątpliwości... te rogi skierowanie w stronę szyi, mam lekkie obawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rogi nie są ostre ;) Tego naszyjnika w ogóle nie czuć na sobie, bo jest bardzo leciutki. Nawet w nim zasnęłam i dopiero przy porannym prysznicu zorientowałam się, że go na sobie mam. Poza tym jego rzeczywistą długość widać na zdjęciu tytułowym, bo na pozostałych był podciągnięty do góry.

      Usuń
  26. Świetne zamówienie. Te zakolanówki sa genialne tak samo jak ten naszyjnik :)
    Co do wsuwki to nie zsuwa się nawet przy małej ilości włosów? :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Such a lovely post, I love your outfit, it's so cute! You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń

*Dziękuję za Twój komentarz!
*Gdy mam czas, to odwiedzam komentujące osoby.
*Jeśli prowadzisz bloga, to wierzę, że potrafisz napisać więcej niż dwa słowa ;)
*Obserwujesz? Poinformuj! Wtedy szybciej do Ciebie trafię :)

POLECANY POST

169. Konwerter makro Olympus MCON‑P02| GALERIA ZDJĘĆ.